Ik merk dat mijn man beduidend meer overwicht heeftquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:53 schreef tpopml het volgende:
@:Hilmo gefeliciteerd! Mooi gezegd, ik kan het me het wel voorstellen. Hier hopelijk nog wel een tweede. Ik zou zelf een derde ook nog wel willen, maar man weet nog niet hoe hij daar in staat. We'll see, eerst nog maar eens kijken hoe deze druif wordt![]()
Sinds kort toont hij zich zeer temperamentvolvooral als iets hem niet zint. Ik probeer nu vaak af te leiden of aan te geven dat iets niet mag, maar dat laatste maakt het alleen maar interessanter en ik word eigenlijk doodsmoe van dat ge-'nee-nee'. Hoe doen jullie dat?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:07 schreef tpopml het volgende:
@:Seven hier duikt hij richting de gordijnen - maakt oogcontact, begint een heftige tirade "nee-nee-nee" incl hoofd schudden en heen en weer gaand wijsvingertje... Om er dan keihard aan te trekken![]()
Het is gedaan met de rust!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef SQ het volgende:
Mijn baby is nog niet stout gelukkig, maar dat zal nu niet lang meer duren:
Ik zou tussen de slaapjes in een feestje doen. Hier zou dat van 11 tot 14.30 zijn. Lang genoeg voor zo'n kleintjequote:Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Aww Tink! Beterschap voor je kleintje.
Hoelaat lag ie er dan in Bien? Bubbles wordt ook rond 6:30u wakker maar die ligt er ook rond 19:00u al in.
Hier afgelopen weekend ook voor het eerst naar het zwembad geweest, ze vond het echt heerlijk. Lekker ronddobberen. Ik was bang dat het water koud zou zijn (buitenbad) maar het voelde aan als badwater. Is hier ook vrij warm en het zwembad ligt vol in de zon dus opzich wel logisch
.
Wat is trouwens een gangbare tijd voor een verjaardagsfeestje voor een 1-jarige? En wanneer gaan ze ongeveer over van 2 slaapjes per dag naar 1?
Oooh lekker zwemmenquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Hier afgelopen weekend ook voor het eerst naar het zwembad geweest, ze vond het echt heerlijk. Lekker ronddobberen. Ik was bang dat het water koud zou zijn (buitenbad) maar het voelde aan als badwater. Is hier ook vrij warm en het zwembad ligt vol in de zon dus opzich wel logisch
.
Wat is trouwens een gangbare tijd voor een verjaardagsfeestje voor een 1-jarige? En wanneer gaan ze ongeveer over van 2 slaapjes per dag naar 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |