Je vriendin kan zorgverlof opnemen. Ze krijgt die tijd ik dacht 75 % salaris.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:36 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag maar weer 'ns de huisarts gebeld. Twee luiers, maximaal een derde vol? Maar ja, er zit in elk geval weer wat in. Nog steeds 39 graden en heel, heel, heel veel huilen en daarmee nog meer snot. Kan niet wachten voor haar - en voor ons... - dat het over is.![]()
Zieke kinderen is altijd 'lastig' en sneu, maar nu in de coronatijd met de scherpere regels... De vakantie uren van m'n vriendin zijn op.
We komen er sowieso wel uit qua werk. (Familiebedrijf, dus uren worden niet 'echt' geteld). Ze kan mijn uren ook nog gebruiken. Maar vind het gewoon bizar dat nu met slechts één week daadwerkelijk vakantie de andere uren allemaal inmiddels al zijn opgegaan aan de kinderen. Terwijl eigenlijk overal de eerste ziektedag gewoon als calamiteitenverlof zijn genoteerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je vriendin kan zorgverlof opnemen. Ze krijgt die tijd ik dacht 75 % salaris.
Powermomquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:22 schreef Tink89 het volgende:
Onze spruit heb ik vandaag ook even mee naar de huisarts gesleept. Conclusie: 'u heeft helemaal gelijk, een oorontsteking rechts, liever geen antibiotica, goede spiegel paracetamol zo houden, heel goed gedaan, we kijken het nog even aan...tenzij u zich zorgen maakt '. Ik voelde me even een supermama
Fijn dat jullie het zo wel redden, maar inderdaad wel heftigdat haardagen al op zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:43 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
We komen er sowieso wel uit qua werk. (Familiebedrijf, dus uren worden niet 'echt' geteld). Ze kan mijn uren ook nog gebruiken. Maar vind het gewoon bizar dat nu met slechts één week daadwerkelijk vakantie de andere uren allemaal inmiddels al zijn opgegaan aan de kinderen. Terwijl eigenlijk overal de eerste ziektedag gewoon als calamiteitenverlof zijn genoteerd.
Dan heb ik vooral zoiets van; als dit niet bij 'eigen' was geweest, hoe had je er dan nu voor gestaan met je werk..
Ik zou echt niet verbaasd zijn als ze het morgen weer doet, we hebben het hier wel over Zieliequote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:57 schreef arvensis het volgende:
Oef, flesweigeren, altijd naar..
Huhhhh. Ik lag net met Zielie op bed en ze ging in een vloeiende beweging zelfstandig zitten.Was vast een gelukstreffer, haha.
Zielie, ach, Zielie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou echt niet verbaasd zijn als ze het morgen weer doet, we hebben het hier wel over Zielie.
47 graden warmtequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:07 schreef arvensis het volgende:
[..]
Zielie, ach, Zielie.
Zielie is weer vergeten wat slapen is. Ze heeft de hele nacht afgewisseld met haar broer.
Nog 1,5 week tot we een maand op vakantie gaan.Ik ben benieuwd hoe ze het doet in het vliegtuig en bij 47 graden warmte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |