abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2021 @ 13:20:32 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_200634841
Oh otis, ga eens slapen dan!

Ik ben ook tering brak, maar bij mij komt het door een teambbq gisteren :') ik heb 4 trappist op en mijn man heeft thuis de show gedraaid. Baby sliep toen ik thuis kwam en bleef tot half 4! slapen omg. Vanavond nog een keer dit recept proberen 8-) (minus de alcohol want ik bob dit keer :P)
disclaimer
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:34:29 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200636794
Wij hadden een betere nacht en ochtend, maar Pep begint gedurende de dag wel weer meer te hoesten. Wel aan de beterende hand!

Ikzelf ben hondsberoerd :x ben echt in een jaar of twee niet zo ziek geweest denk ik (en voor de kenners ik ben dus best vaak ziek)
Kwak
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:48:21 #128
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200637266
Zusje heeft ons voor de tweede nacht op rij wakker gehouden. Ik ben halverwege de nacht met peuter in de logeerkamer gaan liggen en toen kon hij vervolgens niet slapen en ik dus ook alsnog niet o|O en Zusje heeft volgens mijn man keurig doorgeslapen daarna. Gelukkig is er koffie.

Het lijkt op zich qua verkoudheid wel beter te gaan gelukkig. Hopelijk vanavond een rustige nacht voor iedereen. Ik wil verdorie mijn nieuwe matras uitproberen :')

Beterschap kwakz0r!
pi_200640511
Klinkt heerlijk SQ!

Beterschap kwak :*

Melon, ik duim ook voor een goede nacht voor jullie!

Mijn eikelbaby weigert de fles weer :') Ik dacht dat we van dat gezeik af waren }:|
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:57:44 #130
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200642910
Oef, flesweigeren, altijd naar..

Huhhhh. Ik lag net met Zielie op bed en ze ging in een vloeiende beweging zelfstandig zitten. :? Was vast een gelukstreffer, haha.
Protège moi de mes désirs.
pi_200643292
Beterschap kwak! En hopelijk ga jij een betere nacht tegemoet 1inamelon!

Vervelend lijkt me dat, een flesweigeraar :P. Ik had gisteren een tietweigeraar, maar ik ben ook voor het eerst sinds de geboorte van Bubbles weer ongesteld geworden (na 10 maanden, dus ik klaag niet), dus het zal daar wel mee te maken hebben gehad.

Nou Zielie is sowieso een snelle toch? Die heeft dat vast zo onder de knie :D.
pi_200643429
Vandaag maar weer 'ns de huisarts gebeld. Twee luiers, maximaal een derde vol? Maar ja, er zit in elk geval weer wat in. Nog steeds 39 graden en heel, heel, heel veel huilen en daarmee nog meer snot. Kan niet wachten voor haar - en voor ons... - dat het over is. :s)

Zieke kinderen is altijd 'lastig' en sneu, maar nu in de coronatijd met de scherpere regels... De vakantie uren van m'n vriendin zijn op.
pi_200643458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:36 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag maar weer 'ns de huisarts gebeld. Twee luiers, maximaal een derde vol? Maar ja, er zit in elk geval weer wat in. Nog steeds 39 graden en heel, heel, heel veel huilen en daarmee nog meer snot. Kan niet wachten voor haar - en voor ons... - dat het over is. :s)

Zieke kinderen is altijd 'lastig' en sneu, maar nu in de coronatijd met de scherpere regels... De vakantie uren van m'n vriendin zijn op.
Je vriendin kan zorgverlof opnemen. Ze krijgt die tijd ik dacht 75 % salaris.
pi_200643535
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je vriendin kan zorgverlof opnemen. Ze krijgt die tijd ik dacht 75 % salaris.
We komen er sowieso wel uit qua werk. (Familiebedrijf, dus uren worden niet 'echt' geteld). Ze kan mijn uren ook nog gebruiken. Maar vind het gewoon bizar dat nu met slechts één week daadwerkelijk vakantie de andere uren allemaal inmiddels al zijn opgegaan aan de kinderen. Terwijl eigenlijk overal de eerste ziektedag gewoon als calamiteitenverlof zijn genoteerd.

Dan heb ik vooral zoiets van; als dit niet bij 'eigen' was geweest, hoe had je er dan nu voor gestaan met je werk..
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:22:17 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200644148
Dan neem je zorgverlof, gebruik je weekenden en avonden om zo veel mogelijk bij te werken waar mogelijk, verdeel je de zorg met z'n tweeën als dat kan, zet je familie in en kun je altijd nog onbetaald verlof nemen. Gelukkig is m'n huidige werkgever heel meegaand en kan ik vanuit huis veel doen, dus ook gemiste uren compenseren.

Beterschap!

Onze spruit heb ik vandaag ook even mee naar de huisarts gesleept. Conclusie: 'u heeft helemaal gelijk, een oorontsteking rechts, liever geen antibiotica, goede spiegel paracetamol zo houden, heel goed gedaan, we kijken het nog even aan...tenzij u zich zorgen maakt '. Ik voelde me even een supermama O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:28:14 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200644232
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:22 schreef Tink89 het volgende:

Onze spruit heb ik vandaag ook even mee naar de huisarts gesleept. Conclusie: 'u heeft helemaal gelijk, een oorontsteking rechts, liever geen antibiotica, goede spiegel paracetamol zo houden, heel goed gedaan, we kijken het nog even aan...tenzij u zich zorgen maakt '. Ik voelde me even een supermama O+
Powermom ^O^
Resistance is futile.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:33:01 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200644322
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:43 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

We komen er sowieso wel uit qua werk. (Familiebedrijf, dus uren worden niet 'echt' geteld). Ze kan mijn uren ook nog gebruiken. Maar vind het gewoon bizar dat nu met slechts één week daadwerkelijk vakantie de andere uren allemaal inmiddels al zijn opgegaan aan de kinderen. Terwijl eigenlijk overal de eerste ziektedag gewoon als calamiteitenverlof zijn genoteerd.

Dan heb ik vooral zoiets van; als dit niet bij 'eigen' was geweest, hoe had je er dan nu voor gestaan met je werk..
Fijn dat jullie het zo wel redden, maar inderdaad wel heftigdat haardagen al op zijn.

Maar inderdaad hè, zat werkgevers die niet mee willen denken. Ik heb wat dat betreft enorm veel geluk met een man die thuis is, een kind dat nooit ziek is en flexibiliteit op de werkvloer.
Resistance is futile.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:34:54 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200644371
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:57 schreef arvensis het volgende:
Oef, flesweigeren, altijd naar..

Huhhhh. Ik lag net met Zielie op bed en ze ging in een vloeiende beweging zelfstandig zitten. :? Was vast een gelukstreffer, haha.
Ik zou echt niet verbaasd zijn als ze het morgen weer doet, we hebben het hier wel over Zielie ;) .
Resistance is futile.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:07:35 #139
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200644949
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou echt niet verbaasd zijn als ze het morgen weer doet, we hebben het hier wel over Zielie ;) .
Zielie, ach, Zielie.
Zielie is weer vergeten wat slapen is. Ze heeft de hele nacht afgewisseld met haar broer.

Nog 1,5 week tot we een maand op vakantie gaan. *O* Ik ben benieuwd hoe ze het doet in het vliegtuig en bij 47 graden warmte. :Y)
Protège moi de mes désirs.
pi_200658812
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:07 schreef arvensis het volgende:

[..]

Zielie, ach, Zielie.
Zielie is weer vergeten wat slapen is. Ze heeft de hele nacht afgewisseld met haar broer.

Nog 1,5 week tot we een maand op vakantie gaan. *O* Ik ben benieuwd hoe ze het doet in het vliegtuig en bij 47 graden warmte. :Y)
47 graden warmte :o
Ik kwam dit tegen:

We zijn net terug van een cake smash :Y) Benieuwd naar e foto's!
pi_200661693
Nou ik kom jullie verlaten :'( mijn baby is gister 1 jaar geworden. Als cadeau kreeg ik de eerste keer ongesteldheid >:) ben benieuwd hoe erg het los zal gaan haha.

F had twee heerlijke dagen. Gister met ons en vandaag met wat oma's en opa. Half dagje, meer dan genoeg. Wat kleine cadeautjes gekregen O+ en tegelijk zit ik met een enorme knoop in mijn maag. Waar is mijn baby, nooit meer de babytijd :'( heb ik wel voldoende met hem geknuffeld in de kleine baby fase? Heb ik wel alles bewust genoeg mee gemaakt en genoten? Ik weet het niet, het is vaak overleven op te weinig slaap, teveel tijd aan voedingen kwijt en huilen, kramp, pittig, heftig. Dus overleven. Maar poeh nu denk ik ik had veel meer moeten genieten en filmpjes maken ;( ik ben er gewoon echt wel verdrietig over. Herkent iemand dat? Voel me er best alleen in. Ik weet dat er nooit meer een baby zal komen en vind dat toch echt lastig. Als ik eens ziek ben, denk ik van. Ja zie je, dit zou je dan hebben met een klein hummeltje die er al rondloopt en daar krijg je maanden niks van mee met een HG zwangerschap. Dus het moet niet en kan niet maar poeh. Bij de eerste vond ik het een feest, eerste verjaardag. Nu een zwaar moment.

Stats: hij kruipt soms, tijgert vooral, gaat op de goede manier zitten (ipv de W zit eerder), sinds vandaag probeert hij soms op te trekken tot staan en zit Op de knieën hoog. Lust geen pasta maar verder veel, klapt in handen sinds gister en IKEA/HEMA knijpers is het leukste speelgoed. Onze trage baby, blijf maar mooi rustig aan doen O+ ik zal jullie missen en lees nog geregeld mee hier!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:16:08 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_200662058
Aw Hilmo, ik denk dat die gevoelens heel herkenbaar zijn hoor. Ik absorbeer dagelijks bewust zo veel mogelijk van mijn ventje maar dat weerhoudt hem er ook niet van om gewoon keihard door te groeien. Het is ook het harde besef van vergankelijkheid in het algemeen denk ik.

Gefeliciteerd met je toch nog wel een beetje baby ;) voordeel van de jongste, die blijven extra lang mama's baby ;) :*
disclaimer
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:21:46 #143
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_200662182
Gefeliciteerd Hilmo, wat een lief verhaal over je niet meer beeb. Ik heb andersom wel eens, ben zo benieuwd naar de persoon die hij mag worden.
En anderzijds kan ik me ook niet voorstellen dat de babyfase niet meer terugkomt. Gek besef, alle tijd die je samen hebt komt niet meer terug. En herinner je dingen over een paar jaar nog wel hetzelfde als dat je nu hebt beleefd? Beetje sentiment dit hoor :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_200662324
Van harte Hilmo met je kleintje O+ :*
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:37:52 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200662509
Gefeliciteerd Hilmo!

Herkenbaar wel hoor, lijkt me best normaal. Laat je kleine maar lekker de tijd nemen O+ .
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 22:22:47 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200663489
Gefeliciteerd Hilmo O+ Ik herken wel een beetje wat je zegt, het gaat allemaal zo snel en de baby maakt allerlei ontwikkelingen door dat je het ook bijna niet bij kunt benen. Maar elke fase heeft ook weer iets bijzonders vind ik, zo vind ik Aapie alleen maar leuker worden, en hij was al zo leuk O+

Wij zijn op vakantie en vanavond op het terras stal hij de show. Alle obers en andere gasten die langs liepen maakten contact met hem en hij reageert daar dan zo vrolijk op. Reizen ging ook prima, zelfs dat uur dat we helemaal stil stonden vanwege een ongeluk zat hij heel lief te spelen.
5 - 28 februari Thailand O+
  zaterdag 31 juli 2021 @ 23:07:47 #147
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_200664513
Gefeliciteerd Hilmo! *O*
pi_200665363
Hilmo gefeliciteerd! O+

Voor mij nog niet helemaal herkenbaar aangezien er hier hopelijk ooit nog wel een tweede bij komt, maar ik kan het me wel voorstellen hoor, als je weet dat er geen baby meer komt. Hoewel ik het eigenlijk nu alleen maar leuker vind worden, ik vraag me af of ik die newborn fase überhaupt ooit echt ga missen :@ .

MaJo dat klinkt goed! En fijn dat de reis goed ging! Wij gaan hier eind volgende maand een weekend op familiebezoek incl. korte vlucht, hopelijk gaat dat ook allemaal goed. Ik heb er wel vertrouwen in.
  zondag 1 augustus 2021 @ 00:24:29 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200665612
Ik zou het ook wel prima vinden om zo'n 12 maanden zwanger te zijn en dan een baby van 3 maanden baren of zo :+
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 00:24:53 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200665613
Of gewoon een ei leggen, nog beter.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')