abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200602890
Zo sneu al die zieke kindjes, beterschap! Nicolas, ik hoop het met je mee.

Ook hier helaas een zieke baby, maar niet zo ernstig als bij jullie. We zijn gisteren wel teruggekomen van vakantie. In een tent zitten met een baby met verhoging en verkoudheid is niet fijn.
pi_200602960
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leuk al die uitdrukkingen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:01:57 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200603414
quote:
3s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef PKM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wordt haar haar lang!
Resistance is futile.
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:15:31 #104
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200603662
Beterschap zieke kindjes! :*
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:26:42 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_200603881
quote:
3s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef PKM het volgende:
SPOILER
Wauw wat een diva! En wat staat die kleur haar mooi!
disclaimer
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:47:43 #106
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_200605306
Beterschap voor alle zieke babies! Altijd sneu om te horen! ;(

Baby J had gisteravond zijn eerste sweet potato fries! "Watch me absolutely destroy this sweet potato mum!"
Merendeel werd inderdaad helemaal kapot geknepen en werd al vasthoudend met zijn vuistje op de tafel geslagen! _O-

SPOILER
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:51:04 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_200605355
Haha wat een evil blik :D
disclaimer
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:52:34 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200605376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Beterschap voor alle zieke babies! Altijd sneu om te horen! ;(

Baby J had gisteravond zijn eerste sweet potato fries! "Watch me absolutely destroy this sweet potato mum!"
Merendeel werd inderdaad helemaal kapot geknepen en werd al vasthoudend met zijn vuistje op de tafel geslagen! _O-

SPOILER
Vastberaden koppie!
Resistance is futile.
pi_200608260
Hoe zijn de zieke kindjes opgestaan? Hoop dat het al wat beter gaat O+

Mijn baby is alweer bijna 1! Het jaar is echt omgevlogen :o Ik vind het steeds leuker worden. Ik moet eerlijk zeggen dat (en dat had ik ook bij Noor) de babytijd niet echt mijn favoriete periode is. Er komt steeds meer interactie, hij ontwikkeld zich prima en hij is vrolijk O+

[ Bericht 30% gewijzigd door Sunshine1982 op 29-07-2021 07:26:34 ]
pi_200613865
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 07:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zijn de zieke kindjes opgestaan? Hoop dat het al wat beter gaat O+

Mijn baby is alweer bijna 1! Het jaar is echt omgevlogen :o Ik vind het steeds leuker worden. Ik moet eerlijk zeggen dat (en dat had ik ook bij Noor) de babytijd niet echt mijn favoriete periode is. Er komt steeds meer interactie, hij ontwikkeld zich prima en hij is vrolijk O+

Hier nog steeds 39+ graden koorts en veel spugen na elke voeding. Dus lange adem..

Tijd gaat zo snel! Vind het nu met de tweede hier ook veel sneller gegaan dan de eerste.
  donderdag 29 juli 2021 @ 14:57:50 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200616347
Hier gelukkig geen spugen maar wel wat koorts en vooral heel veel zielig gehuil. Hij ademt zo zwaar… hij is ook nog maar zo klein, net 4 maanden…

Gelukkig nu weer even in slaap (na een eerder slaapje in bed en eentje op mij). De nacht was eh… interessant. Vooral omdat ik nu zelf hartstikke beroerd ben. Vanmorgen dus maar naar de teststraat geweest ondanks dat ik al sinds mei gevaccineerd ben… nog geen uitslag maar vermoed dat we gewoon allebei RS hebben.

EDOT: ik heb geen covid dus ws idd hetzelfde als Pepje

[ Bericht 6% gewijzigd door kwakz0r op 29-07-2021 15:45:09 ]
Kwak
pi_200617414
Poffertje heeft heel veel slijm bij de ontlasting en voelt een beetje warm. Peuter voelt ook warm en poepte in de speeltuin in zijn broek, die hij gelijk uittrok.

Ik ben ook al een paar dagen verkouden. Hopelijk is het voor iedereen snel voorbij. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200618068
Wat vervelend al die zieke kindjes! Beterschap iedereen :* .

Ik merk hier dat Bubbles nu met 10 maanden steeds minder drinkt en daar ben ik blij mee, maar mijn god zeg dat vertaalt zich dus direct in extra kilo’s. Bizar :P.
pi_200619941
Bij jou of bij haar? :D

Zielie werd gister 8 maanden. 🥳
SPOILER
pi_200621936
Bij mij helaas ;( .
  donderdag 29 juli 2021 @ 21:20:40 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200622941
Mijn baby heeft inmiddels al een week oorontsteking. Ga morgen toch even met m naar de huisarts. Hij heeft geen koorts, maar wel duidelijk pijn en ik wil eigenlijk niet nog langer de maximale dosis paracetamol geven zonder dat hij nagekeken is.

En die kilo's vrees ik ook, heb de zwangerschapskilo's er nog niet eens af. Gelukkig mag ik nog vijf maanden af voor de negen om zijn :-D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 juli 2021 @ 23:12:21 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200625280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Hier nog steeds 39+ graden koorts en veel spugen na elke voeding. Dus lange adem..

Tijd gaat zo snel! Vind het nu met de tweede hier ook veel sneller gegaan dan de eerste.
Jemig.. zo sneu.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:57 schreef kwakz0r het volgende:
Hier gelukkig geen spugen maar wel wat koorts en vooral heel veel zielig gehuil. Hij ademt zo zwaar… hij is ook nog maar zo klein, net 4 maanden…

Gelukkig nu weer even in slaap (na een eerder slaapje in bed en eentje op mij). De nacht was eh… interessant. Vooral omdat ik nu zelf hartstikke beroerd ben. Vanmorgen dus maar naar de teststraat geweest ondanks dat ik al sinds mei gevaccineerd ben… nog geen uitslag maar vermoed dat we gewoon allebei RS hebben.

EDOT: ik heb geen covid dus ws idd hetzelfde als Pepje
Fijn dat je geen COVID hebt maar RS lijkt me ook echt geen pretje. Beterschap!

quote:
3s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef PKM het volgende:
Poffertje heeft heel veel slijm bij de ontlasting en voelt een beetje warm. Peuter voelt ook warm en poepte in de speeltuin in zijn broek, die hij gelijk uittrok.

Ik ben ook al een paar dagen verkouden. Hopelijk is het voor iedereen snel voorbij. :)
;( oh mênnnnn (peuters zijn soms zo handig :+ )

quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vervelend al die zieke kindjes! Beterschap iedereen :* .

Ik merk hier dat Bubbles nu met 10 maanden steeds minder drinkt en daar ben ik blij mee, maar mijn god zeg dat vertaalt zich dus direct in extra kilo’s. Bizar :P.
Hier was stoppen met borstvoeding ook direct + 5 kilo.

Ik merk dat ik er sowieso fysiek niet erg goed aan toe ben. Last van de extra kilo's, vaak rugklachten, idioot weinig beweging (2000 stappen per dag :') ). Stukje rennen = urineverlies en noem alle kwaaltjes maar op. Met m'n man gaat het nog veel beroerder trouwens :') . Ik moet hier wel iets aan doen maar ik kan de motivatie en de energie nog niet vinden. Over 4 weken begint yoga weer.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:54 schreef arvensis het volgende:
Bij jou of bij haar? :D

Zielie werd gister 8 maanden. 🥳
SPOILER
Scheetje O+
Zielie is ook echt baby-af, hè? ;( en ook O+ ^O^
Resistance is futile.
  donderdag 29 juli 2021 @ 23:14:39 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200625304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 21:20 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby heeft inmiddels al een week oorontsteking. Ga morgen toch even met m naar de huisarts. Hij heeft geen koorts, maar wel duidelijk pijn en ik wil eigenlijk niet nog langer de maximale dosis paracetamol geven zonder dat hij nagekeken is.

En die kilo's vrees ik ook, heb de zwangerschapskilo's er nog niet eens af. Gelukkig mag ik nog vijf maanden af voor de negen om zijn :-D
:* voor je jochie en die kilo's... I hear ya (ik probeer me er zelf maar niet te druk over te maken).
Resistance is futile.
pi_200629792
Onze gastouder :{

Ik bracht A. vanmorgen en ik was volgens haar 4 minuten te vroeg. Kan ik het helpen dat ik alle stoplichten mee had :D Ik kom A. vaak genoeg eerder dan de afgesproken tijd ophalen en daar wordt nooit wat van gezegd :')
  vrijdag 30 juli 2021 @ 08:51:00 #120
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200629824
Wtf :D
  vrijdag 30 juli 2021 @ 08:51:08 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200629826
Moest je buiten wachten?

Op zich snap ik wel dat het niet fijn is als mensen structureel te vroeg komen omdat het dan nog haar eigen tijd in eigen huis is, misschien wilde ze nog net even poepen of puinruimen of tegen een kind mopperen. Maar eenmalig… mwah.

edit: ben je sowieso ontevreden? want ik zou ook eruit kunnen flappen dat je te vroeg bent maar intussen lachend de deur open toen of zo… het zijn maar woorden, waarschijnlijk is er context bij jouw of haar irritatie.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200629942
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 08:51 schreef Lemijn het volgende:
Moest je buiten wachten?

Op zich snap ik wel dat het niet fijn is als mensen structureel te vroeg komen omdat het dan nog haar eigen tijd in eigen huis is, misschien wilde ze nog net even poepen of puinruimen of tegen een kind mopperen. Maar eenmalig… mwah.

edit: ben je sowieso ontevreden? want ik zou ook eruit kunnen flappen dat je te vroeg bent maar intussen lachend de deur open toen of zo… het zijn maar woorden, waarschijnlijk is er context bij jouw of haar irritatie.
Ik ben in niet ontevreden en vrij welwillend naar haar toe vind ik zelf. Afgelopen maandag belde ze dat ze woensdag niet kon werken, want ziekenhuis. Nouja, prima. Werkt vriend een dagje thuis en blijft A. dus ook thuis. Verder betaal ik altijd direct wanneer ze mij de uren doorstuurt. Dus als er irritatie is, dan weet ik niet waar dat vandaan komt. Ik merk ook nooit irritatie bij haar.

Ik zal vanmiddag bij het ophalen zachtjes vragen waar die opmerking vandaan kwam. Misschien zie ik toch iets over het hoofd.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:19:25 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_200630174
Ik zou zoiets ook wel kunnen zeggen ja, zonder (kwade) bijbedoelingen. Ik vergeet soms dat heel veel mensen niet tussen de lijnen door lezen en mij dan heel letterlijk kunnen interpreteren :')
disclaimer
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:59:44 #124
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_200634301
Ik zou het ook wel benoemen idd.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_200634639
Vervelend Sun, hopelijk betekende het niets en was het gewoon een constatering :*

Zijn de zieke baby's inmiddels wat opgeknapt?

Die van mij heeft nog steeds een bult in z'n lies. Kan ook nog wel ff duren maar ik vind het maar irritant.

En al jullie baby's zijn zo leuk en groot O+

Die van mij slaapt echt weer slecht trouwens :Z Hij was vannacht elk anderhalf uur wakker. En dan wil hij drinken of tegen mij aan liggen en dan is het ook meteen weer goed. Maar ik ben dan nu wel weer klaar met de dag zeg maar. M'n concentratie verslechterd ook echt met de dag :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')