abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2021 @ 00:48:38 #1
131800 Tarado
cap de fusca
pi_200434403
Epic race…. :wtf:
  maandag 19 juli 2021 @ 00:49:53 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200434408
Probleem is inconsistentie, inconsequent zijn, en straffen die geen recht doen ah rechtvaardigheidsgevoel. Al moet je met dat laatste inderdaad enorm oppassen. Desalniettemin leveren straffen te vaak die niet uitpakken als straf muiterij op
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200434410
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
De meest haatvolle en debiele opmerking was toch wel dat Hamilton het een “epic race” vond.

Die man is eng.
Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdt

Hij denkt oprecht dat hij een epic race heeft gereden, en niemand in het team zet hem even met beide benen op aarde
  maandag 19 juli 2021 @ 00:51:40 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200434416
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdt
Mercedes bij monde van Toto + de tweets zijn ook echt t bizar
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 19 juli 2021 @ 00:54:50 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_200434431
quote:

[..]

Hij denkt oprecht dat hij een epic race heeft gereden, en niemand in het team zet hem even met beide benen op aarde
Ik had het idee dat pas toen Jack 'm interviewde en zei dat Max in het ziekenhuis een CT scan onderging dat Lewis pas merkte hoe serieus het was.
Je zag 'm even denken wat hij daarop moest zeggen.
Daarna uiteraard meteen in de verdediging en de schuld afschuiven.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2021 @ 00:55:16 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200434435
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probleem is inconsistentie, inconsequent zijn, en straffen die geen recht doen ah rechtvaardigheidsgevoel. Al moet je met dat laatste inderdaad enorm oppassen. Desalniettemin leveren straffen te vaak die niet uitpakken als straf muiterij op
niet al te lang geleden legden ze regelmatig een drive-through op voor vergrijpen. Tegenwoordig doen ze het vaak af met vijf seconden. Op zich ben ik wel voorstander van de drive-through omdat je dan meteen straft en niet pas op het moment dat er een stop is. Alleen zit je dan met de lichtere vergrijpen die dan te zwaar gestraft worden.

Het is best lastig om een perfect systeem uit te vogelen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 19 juli 2021 @ 00:55:34 #8
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200434436
twitter

Seb _O_ ondanks z'n drama race.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:59:03 #9
45 SiGNe
pi_200434454
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Seb _O_ ondanks z'n drama race.
En Hamilton sloopte een hek om even de baan op te kunnen lopen..
pi_200434467
quote:
14s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

niet al te lang geleden legden ze regelmatig een drive-through op voor vergrijpen. Tegenwoordig doen ze het vaak af met vijf seconden. Op zich ben ik wel voorstander van de drive-through omdat je dan meteen straft en niet pas op het moment dat er een stop is. Alleen zit je dan met de lichtere vergrijpen die dan te zwaar gestraft worden.

Het is best lastig om een perfect systeem uit te vogelen.
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.
zie email 27 oktober
pi_200434478
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.
Dan kun je de ene keer een tijdstraf krijgen van 2 minuten en een andere keer van 2 seconden, dat lijkt me ook niet de bedoeling :o
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 01:06:06 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_200434481
Bono die op de boordradio riep dat het een “geweldige dag” was vond ik ook niet chique.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_200434483
quote:

[..]

Ja en hij dacht ook dat hij voor lag in die bocht.
pi_200434490
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan kun je de ene keer een tijdstraf krijgen van 2 minuten en een andere keer van 2 seconden, dat lijkt me ook niet de bedoeling :o
Waarom? Je trekt bij het vallen van de vlag gewoon een aantal plekken af? We geven de punten toch ook op plek en niet op tijdverschil.
zie email 27 oktober
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:08:38 #15
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200434492
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

mwah, ze hebben ook wel eens met strafseconden in de kwali gewerkt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200434504
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Waarom? Je trekt bij het vallen van de vlag gewoon een aantal plekken af? We geven de punten toch ook op plek en niet op tijdverschil.
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:14:29 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_200434513
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.

Nu is het toch ook "willekeurig" wanneer ze +5s +10s of DT geven? Op de manier met plekken doe je in ieder geval iemand echt pijn en is het niet meer goed te maken door rode vlaggen, geluk met SC etc.
pi_200434517
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.

Nu is het toch ook "willekeurig" wanneer ze +5s +10s of DT geven? Op de manier met plekken doe je in ieder geval iemand echt pijn en is het niet meer goed te maken door rode vlaggen, geluk met SC etc.
Plus dat +5 of +10 in het middenveld veel meer plekken kost dan wanneer je vooraan rijdt.
zie email 27 oktober
  maandag 19 juli 2021 @ 01:15:58 #19
45 SiGNe
pi_200434521
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Lijkt me een prima straf voor het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een mede-rijder.
  maandag 19 juli 2021 @ 01:17:07 #20
45 SiGNe
pi_200434529
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]

plus het kan miljoenen kosten aan inkomsten, extra reden om er op te letten
pi_200434531
quote:

[..]

Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.

En op geen enkel moment nadat die uit zijn wagen stapte heeft die gevraagd naar Max. Hij schrok ook bij Jack
Maar daarna 🥳

En zoals eerder gezegd, hij zei gisteren al dat die hem moest pakken in ronde n, met zijn zure bek in die kar. Nou dat is gelukt, en hoe.
pi_200434537
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.

En op geen enkel moment nadat die uit zijn wagen stapte heeft die gevraagd naar Max. Hij schrok ook bij Jack
Maar daarna 🥳

En zoals eerder gezegd, hij zei gisteren al dat die hem moest pakken in ronde n, met zijn zure bek in die kar. Nou dat is gelukt, en hoe.
Als ik Max was zou ik mooi de telefoon niet opnemen :P
pi_200434538
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:15 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Lijkt me een prima straf voor het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een mede-rijder.
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden en hij nog de hele race om coureurs in te halen. Dat moest hij nu ook met Norris, Bottas en Leclerc Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
pi_200434547
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden. Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
Je moet hem dan ook niet tijdens de wedstrijd opleggen. Gewoon bij het vallen van de vlag in de uitslag een aantal plekken terugzetten, net als bij een gridstraf.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:20:19 #25
416575 crew  Evenstar
pi_200434551
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar daarna 🥳

Dat schrikken was trouwens 100% nep. Hij wist gewoon niet hoe hij moest antwoorden.

Bij een interview (denk bij Sky, met een chick) zegt hij namelijk dat hij niet wist dat Max naar een ziekenhuis was. Hij reageert daar heel laconiek en zegt zelfs dat hij boos is op Max, omdat hij zo agressief rijdt en voegt zelfs nog toe dat dit vaker gaat gebeuren als hij dit blijft doen.

Met andere woorden "Max moet het mij niet moeilijk maken, want ik blijf dit doen".
pi_200434555
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik had het idee dat pas toen Jack 'm interviewde en zei dat Max in het ziekenhuis een CT scan onderging dat Lewis pas merkte hoe serieus het was.
Je zag 'm even denken wat hij daarop moest zeggen.
Daarna uiteraard meteen in de verdediging en de schuld afschuiven.
Ja, en dat de stewards hem 10 seconden gaven, kwam toen ook niet binnen.

Max rijdt niet tegen een helder licht, ik dacht dat Mazepin eng was, maar deze titel krijgt Loco Lewis dus ook. Meest enge rijder van het veld.

Heb de dodelijke crash van Hubert meegemaakt, maar deze hakte er op de buis ook ff in. En loco Lewis maar feesten.

Doet me veel, merkt ik. Was echt bang dat het slecht zou aflopen met Max, die houding van Lewis vandaag valt hier al slecht. Denk ergens dat die weet dat het de laatste overwinning op Silverstone is en hem dus daarom zo uitgebreid viert.

Ik vind het ook triest voor de Max fans daar op Silverstone, ronde een eruit. Net als in Spa 2019. Godver wat een moeite hebben we wel niet gedaan met al die kids van ons toen.

Het is een zure dag voor de F1, topactie van red bull om loco Lewis nog ff de snelste ronde af te nemen. Perez kreeg tijdens die call 1 punt. Die staan ze af om loco Lewis een punt te ontnemen en dat had het schaap loco Lewis ook niet eens door.

[ Bericht 26% gewijzigd door ootjekatootje op 19-07-2021 01:33:26 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:21:01 #27
416575 crew  Evenstar
pi_200434556
quote:

[..]

In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden en hij nog de hele race om coureurs in te halen. Dat moest hij nu ook met Norris, Bottas en Leclerc Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
Niet tijdens de race, maar gewoon einduitslag +5 plekken. Net als bij een kwalificiatie gridstraf. Dan verzeker je iemand van een straf en kunnen ze niet met een gelukje alsnog winnen etc.
  maandag 19 juli 2021 @ 01:21:28 #28
45 SiGNe
pi_200434558
quote:

[..]

Die plekken natuurlijk na de race afpakken, niet tijdens de race, anders is het alsnog een loze straf.
pi_200434560
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je moet hem dan ook niet tijdens de wedstrijd opleggen. Gewoon bij het vallen van de vlag in de uitslag een aantal plekken terugzetten, net als bij een gridstraf.
Dat vind ik dan weer totaal onvergelijkbaar omdat je een gridstraf nog kunt herstellen tijdens de race, in jouw voorbeeld kun je 10 rondes voorsprong nemen op de rest van het veld en alsnog 5 plekken worden teruggezet.
pi_200434563
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:20 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat schrikken was trouwens 100% nep. Hij wist gewoon niet hoe hij moest antwoorden.

Bij een interview (denk bij Sky, met een chick) zegt hij namelijk dat hij niet wist dat Max naar een ziekenhuis was. Hij reageert daar heel laconiek en zegt zelfs dat hij boos is op Max, omdat hij zo agressief rijdt en voegt zelfs nog toe dat dit vaker gaat gebeuren als hij dit blijft doen.

Met andere woorden "Max moet het mij niet moeilijk maken, want ik blijf dit doen".
Echte goede reclame voor z'n merk als Mercedes dat je een labiele gek in je auto hebt rijden en hem daar 40m per jaar voor betaald
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:23:31 #31
416575 crew  Evenstar
pi_200434568
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer totaal onvergelijkbaar omdat je een gridstraf nog kunt herstellen tijdens de race, in jouw voorbeeld kun je 10 rondes voorsprong nemen op de rest van het veld en alsnog 5 plekken worden teruggezet.
Ja, en dat is nou net de bedoeling. Je maakt een fout, je knalt je concurrent (of wie dan ook) van de baan. Het is dan gek dat je alsnog eerste kan worden, inclusief een straf.

Een straf is geen straf als er uiteindelijk NUL consequenties aan verbonden zijn. Het is juist de bedoeling dat het pijn doet.
pi_200434570
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Niet tijdens de race, maar gewoon einduitslag +5 plekken. Net als bij een kwalificiatie gridstraf. Dan verzeker je iemand van een straf en kunnen ze niet met een gelukje alsnog winnen etc.
Een kwalificatie gridstraf is nog te herstellen tijdens de race.

En jij hebt het nu over een enorm zware straf, namelijk dat je minimaal op plek 6 kan eindigen in de race. In welke gevallen wil je dat laten gelden dan? Dat kan enkel bij de zwaarste vergrijpen waar je ook gewoon een DSQ voor kan krijgen..
  maandag 19 juli 2021 @ 01:24:00 #33
45 SiGNe
pi_200434571
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, en dat de stewards hem 10 seconden gaven, kwam toen ook niet binnen.

Max rijdt niet tegen een helder licht dacht dat Mazepin eng was, maar deze titel krijgt Loco Lewis dus ook.

Heb de dodelijke crash van Hubert meegemaakt, maar deze hakte er op de buis ook ff in. En loco Lewis maar feesten.
Jammer dat de FIA het geluid niet uitzond toen Max uit de auto probeerde te stappen..
Die had behoorlijk wat pijn op dat moment.
En dat moment krijgt lewis vast ook niet te zien, die kijkt hoogstens of hij kan zien waar max (in zijn ogen) een fout maakte.
  maandag 19 juli 2021 @ 01:24:35 #34
45 SiGNe
pi_200434573
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En jij hebt het nu over een enorm zware straf, namelijk dat je minimaal op plek 6 kan eindigen in de race. In welke gevallen wil je dat laten gelden dan? Dat kan enkel bij de zwaarste vergrijpen waar je ook gewoon een DSQ voor kan krijgen..
Zoals het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een tegenstander?

Nu mocht Hamilton z'n wiel verwisselen, z'n vleugel verwisselen en kon z'n 10 sec tijdstraf makkelijk weer terug winnen en heeft er nu 25 punten bij.
pi_200434574
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ja en dat is precies de bedoeling. Je moet wat voelen van een straf.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:25:43 #36
416575 crew  Evenstar
pi_200434576
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:22 schreef opreis het volgende:

[..]

Echte goede reclame voor z'n merk als Mercedes dat je een labiele gek in je auto hebt rijden en hem daar 40m per jaar voor betaald
Nog erger is dat ze het gewoon 100% faciliteren.

Ik zat serieus vol verbazing Mercedes Twitter account te lezen vandaag. Uitspraken van engineer en Toto na de race, belachelijke en overdreven uitbundige viering van Lewis, overdreven gelach met Leclerc na de race, Mercedes social media accounts ....

Echt niet te geloven.....die zijn het echt kwijt nu ze moeten vechten nadat ze jarenlang met twee vuisten in hun neus races hebben gewonnen. Niet goed voor de sport dit ook.
pi_200434583
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ja, en dat is nou net de bedoeling. Je maakt een fout, je knalt je concurrent (of wie dan ook) van de baan. Het is dan gek dat je alsnog eerste kan worden, inclusief een straf.

Een straf is geen straf als er uiteindelijk NUL consequenties aan verbonden zijn. Het is juist de bedoeling dat het pijn doet.
Het is alsnog wel een straf, het heeft in dit geval alleen geen gevolgen voor de einduiitslag. Net als dat je een gridstraf kan krijgen in de kwalificatie en alsnog de race kan winnen vanaf plek 5/6.. ook dan heeft de gridstraf geen impact op de uitslag
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:27:59 #38
416575 crew  Evenstar
pi_200434586
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die zijn directe tegenstander uit de race tikt en een rode vlag veroorzaakt in godsnaam de kans moeten krijgen om het nog goed te maken. Het is juist de bedoeling dat hij niet meer goed kan maken.

Nu kon hij zijn rivaal er af tikken, een rode vlag en miljoenen aan schade veroorzaken, zijn eigen banden wisselen, voorvleugel repareren en de race winnen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 01:29:04 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200434589
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:22 schreef opreis het volgende:

[..]

Een gerespecteerd sportman een labiele gek noemen :o

@GGMM heeft hier vast een pittige mening over.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_200434590
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:24 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zoals het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een tegenstander?

Nu mocht Hamilton z'n wiel verwisselen, z'n vleugel verwisselen en kon z'n 10 sec tijdstraf makkelijk weer terug winnen en heeft er nu 25 punten bij.

Maar nu heb je het specifiek over dit voorbeeld met Max en Hamilton, je kunt niet de regelgeving baseren op 1 incident natuurlijk..
  maandag 19 juli 2021 @ 01:29:38 #41
45 SiGNe
pi_200434591
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Het is alsnog wel een straf, het heeft in dit geval alleen geen gevolgen voor de einduiitslag. Net als dat je een gridstraf kan krijgen in de kwalificatie en alsnog de race kan winnen vanaf plek 5/6.. ook dan heeft de gridstraf geen impact op de uitslag
Die plekken terug moeten winnen is geen garantie dat je ook op P1 eindigt, vanaf P1 starten is dat wel (redelijk..)
  maandag 19 juli 2021 @ 01:30:44 #42
45 SiGNe
pi_200434598
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar nu heb je het specifiek over dit voorbeeld met Max en Hamilton, je kunt niet de regelgeving baseren op 1 incident natuurlijk..
En vergelijkbare gevallen mag het ook zo gestrafd worden.
Een rode vlag veroorzaken en een rijder uitschakelen is geen klein dingetje, dat mag ook flink bestrafd worden.
pi_200434602
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:27 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die zijn directe tegenstander uit de race tikt en een rode vlag veroorzaakt in godsnaam de kans moeten krijgen om het nog goed te maken. Het is juist de bedoeling dat hij niet meer goed kan maken.

Nu kon hij zijn rivaal er af tikken, een rode vlag en miljoenen aan schade veroorzaken, zijn eigen banden wisselen, voorvleugel repareren en de race winnen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Nogmaals, dan ga je de regels aanpassen op basis van dit incident waarbij zowat alles de kant opviel van Hamilton (wat overigens best vaak gebeurt, maar dat terzijde ;( ) , terwijl dit in de meeste gevallen niet gebeurt, zeker niet in de mate waarop het nu gebeurde.

Of je gaat een regel bedenken die enkel in deze situatie van toepassing is, maar die is er nu ook al. Dat je uit de race wordt gezet..
pi_200434605
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die plekken terug moeten winnen is geen garantie dat je ook op P1 eindigt, vanaf P1 starten is dat wel (redelijk..)
Hamilton startte toch niet van P1? ;)
  maandag 19 juli 2021 @ 01:34:39 #45
45 SiGNe
pi_200434611
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hamilton startte toch niet van P1? ;)
Had ook geen gridstraf,
stel hij had die wel gehad dan was z'n race heel anders geweest,
Had ie alsnog op P1 kunnen eindigen evt maar daar had ie dan wel z'n best voor moeten doen,
  maandag 19 juli 2021 @ 01:37:08 #46
45 SiGNe
pi_200434618
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nogmaals, dan ga je de regels aanpassen op basis van dit incident waarbij zowat alles de kant opviel van Hamilton (wat overigens best vaak gebeurt, maar dat terzijde ;( ) , terwijl dit in de meeste gevallen niet gebeurt, zeker niet in de mate waarop het nu gebeurde.

Of je gaat een regel bedenken die enkel in deze situatie van toepassing is, maar die is er nu ook al. Dat je uit de race wordt gezet..
Dat ongeluk met Albon toen had ie ook zo'n straf voor mogen krijgen..
Ook toen reed hij de race leider van de baan.

OK, da's ook weer HAmiltn maar dat soort ongelukken waarbij een rijder de andere uitschakelt en rood veroorzaakt moet gewoon op een goede manier bestrafd worden op een manier waarom de rijder het ook echt merkt.
pi_200434620
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hij wordt drie races vergruist door het publiek. Beter kun je dat niet treffen.
pi_200434622
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Had ook geen gridstraf,
stel hij had die wel gehad dan was z'n race heel anders geweest,
Had ie alsnog op P1 kunnen eindigen evt maar daar had ie dan wel z'n best voor moeten doen,
Nee, hij had een tijdstraf van 10 seconden waardoor hij achter Norris en Bottas terechtkwam die hij daarna weer voorbij moest, dat is dan toch vergelijkbaar? En Leclerc dan, maar die was er al voorbij door de crash zelf.

En ik ben het met jullie eens dat Hamilton vandaag zwaarder gestraft had moeten worden, maar ik geloof niet dat jullie voorstel de F1 in het algemeen verder helpt, het zorgt in ieder geval niet voor minder inconsequentie.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 01:39:00 #49
416575 crew  Evenstar
pi_200434624

Dit interview laat eigenlijk wel precies zien hoe Lewis denkt.

"He was bumping wheels with me". Max had dus gewoon even aan de kant moeten gaan _O-
pi_200434628
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat ongeluk met Albon toen had ie ook zo'n straf voor mogen krijgen..
Ook toen reed hij de race leider van de baan.

OK, da's ook weer HAmiltn maar dat soort ongelukken waarbij een rijder de andere uitschakelt en rood veroorzaakt moet gewoon op een goede manier bestrafd worden op een manier waarom de rijder het ook echt merkt.
Albon was geen raceleader ;)

En dat werd ook geen rode vlag op dat moment, Albon kon toen ook gewoon verder in de race. Wat de situatie alweer lastig te vergelijken maakt en zeker lastig vast te leggen in de regels.
  maandag 19 juli 2021 @ 01:46:23 #51
45 SiGNe
pi_200434644
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nee, hij had een tijdstraf van 10 seconden waardoor hij achter Norris en Bottas terechtkwam die hij daarna weer voorbij moest, dat is dan toch vergelijkbaar? En Leclerc dan, maar die was er al voorbij door de crash zelf.

En ik ben het met jullie eens dat Hamilton vandaag zwaarder gestraft had moeten worden, maar ik geloof niet dat jullie voorstel de F1 in het algemeen verder helpt, het zorgt in ieder geval niet voor minder inconsequentie.
Een tijdstraf van 10 sec kan je goed rijden, vooral als je die straf in het begin van de race krijgt.
dat doet geen pijn.

En Bottas inhalen was ook niet echt een moeite.
Die vent is bang dat ie z'n stoeltje voor volgend jaar kwijt raakt als hij niet doet wat Hamilton wil.

Leclerc had problemen met z'n motor, had verder naar voren kunnen ligen en dan was Hamilton er ook niet mer bij gekomen.
Hamilton had weer eens mazzel.
pi_200434648
Ik vind het trouwens wel erg zuur dat Max mogelijk gridstraf krijgt omdat bepaalde onderdelen vervangen moeten worden door de crash. Die hele auto is praktisch total loss lijkt me -O-
pi_200434657
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Een tijdstraf van 10 sec kan je goed rijden, vooral als je die straf in het begin van de race krijgt.
dat doet geen pijn.

En Bottas inhalen was ook niet echt een moeite.
Die vent is bang dat ie z'n stoeltje voor volgend jaar kwijt raakt als hij niet doet wat Hamilton wil.

Leclerc had problemen met z'n motor, had verder naar voren kunnen ligen en dan was Hamilton er ook niet mer bij gekomen.
Hamilton had weer eens mazzel.
Dat laatste is sowieso een feit ;)
pi_200434659
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het trouwens wel erg zuur dat Max mogelijk gridstraf krijgt omdat bepaalde onderdelen vervangen moeten worden door de crash. Die hele auto is praktisch total loss lijkt me -O-
Gridstraf voor de volgende race wordt het sowieso niet, de kans is wel groter dat hij door deze crash later in het jaar een gridstraf gaat krijgen inderdaad (en minder budget voor RB in z'n geheel)
pi_200434666
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:48 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gridstraf voor de volgende race wordt het sowieso niet, de kans is wel groter dat hij door deze crash later in het jaar een gridstraf gaat krijgen inderdaad (en minder budget voor RB in z'n geheel)
Omdat ze nu nog niet aan de limiethoeveelheden ( :D is dit een woord?) zitten van die onderdelen?
  maandag 19 juli 2021 @ 01:51:57 #56
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200434667
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

Dat je de ruimte moet geven als je gelijk aan elkaar een bocht ingaat
Max lag voor, dus ze waren niet helemaal gelijk aan elkaar. En Max deed dat ook. Hij volgt de lijn van het circuit. Lewis' ruimte werd niet minder. Andersom wel. Lewis laat hem naar buiten lopen (heeft onderstuur want gaat met een onhaalbare snelheid de bocht in) en volgt dus niet de lijn van de bocht. Dus wederom een reden waarom het Lewis' zijn schuld is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_200434733
Wat koop je ervoor. Ok Hamilton heeft schuld. Maar met dit soort straffen zal het Hamilton geen ruk uitmaken. Hij heeft bovendien alle geluk dat hij al twee maal enorm geprofiteerd heeft van de rode vlag.

Dan mogen we nog van geluk spreken dat Max zonder enorm letsel het seizoen kan vervolgen. Het seizoen had zomaar al binnen kunnen zijn voor Hamilton.
  maandag 19 juli 2021 @ 02:16:00 #58
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200434739
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

@:GGMM heeft hier vast een pittige mening over.
weet niet hoe lang je F1 volgt?, maar ik je verzekeren dat HAM bij Mclaren een crashtest dummy was, is ook op YT te zien.
pi_200434761
En dan ook nog een maximaal aantal motoren en een budgetcap. Zo'n actie loont dus gewoon. :r
zie email 27 oktober
pi_200434764
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 02:24 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Wat mij irriteert is dat dit vooral Max wordt verweten, nu ng steeds (Max was ook wel zo in het begin) maar Hamilton's beginjaren vergeet iedereen.
Sterker nog, ik denk dat veel rookies en zeker de besten (en de slechtsten) zo begonnen.

Max heeft nul punten of z'n license nu. Nul. Al een best lange tijd.
Samen met Alonso en Schumacher. Alleen die 3.
ben jij soms een beetje fan van Verstappen?
pi_200434802
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Max lag voor, dus ze waren niet helemaal gelijk aan elkaar. En Max deed dat ook. Hij volgt de lijn van het circuit. Lewis' ruimte werd niet minder. Andersom wel. Lewis laat hem naar buiten lopen (heeft onderstuur want gaat met een onhaalbare snelheid de bocht in) en volgt dus niet de lijn van de bocht. Dus wederom een reden waarom het Lewis' zijn schuld is.

En dan was het niet eens bij de apex want Max gaf zeen van ruimte
pi_200434805
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
En Hakkinen O+ .

Why?
Hakkinen O+ , die McLaren is imho ook een van de mooiste F1 wagens ooit O+
  maandag 19 juli 2021 @ 02:43:34 #63
45 SiGNe
pi_200434831
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 02:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan was het niet eens bij de apex want Max gaf zeen van ruimte
Hamilton had die bocht nooit kunnen halen, ook niet als Max er niet reed
pi_200435133
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
Vaste stewards zou volgens mij al heel heel heel erg veel schelen.
Niet dat wisselende gedoe elke keer.

Betere en of andere straffen (wat ik hierboven al zei, niet 10 sec voor iets onbenulligs en ook 10 sec voor iets ernstigs).
Niet meer je auto mogen repareren tijdens een red flag.
Repareren is wel zo veilig, maar dat zou je misschien wat plekken moeten kosten.
Verder denk ik dat het heel vervelend is dat 10 seconden gelijk staat aan de kosten + mogelijke gridstraf in de toekomst.
pi_200435331
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:39 schreef Evenstar het volgende:

Dit interview laat eigenlijk wel precies zien hoe Lewis denkt.

"He was bumping wheels with me". Max had dus gewoon even aan de kant moeten gaan _O-
Ik ben gewoon pisnijdig als ik dit zie. Wat een walgelijke manier van het allemaal zien. Al het respect wat ik had voor Hamilton en dat is veel, is compleet weg.
pi_200435463
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 02:28 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Fan van de F1 vooral en Max en Alonso O+

Ik was ook al nooit fan van Schumacher, wel van Frentzen ^^
Corinna dacht er toch anders over…
pi_200435490
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dit snijdt wel hout ja..
Nee doet het niet. Op het moment van straffen weten ze meestal de uitkomst niet. Straffen na de race is over het algemeen niet wenselijk.
  maandag 19 juli 2021 @ 07:04:38 #69
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200435499
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 06:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee doet het niet. Op het moment van straffen weten ze meestal de uitkomst niet. Straffen na de race is over het algemeen niet wenselijk.
ok
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200435501
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 06:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Corinna dacht er toch anders over…
Frentzen lacht wel het laatst.
  maandag 19 juli 2021 @ 07:05:44 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200435503
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:27 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dit vond ik het ergste, de straf van 10seconden meer dan terecht, hij ging aan de binnenkant de bocht in lag niet voor.

Zijn auto had schade en dat hadden ze na de pitstraf mogen repareren.
Daarna de pech van Leclerc dat die issues met de auto had, en bottas die team order kreeg.

Het leek nagenoeg allemaal opzettelijk..
Op dat Leclerc gedeelte na dan.

Zou me niks verbazen als merc om red flag had gevraagd zodat ze door de regels de auto konden fixen.

Of misschien hang ik te veel op bnw rond en zie overal een compote in!
:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200435576
Respect me or you’re out |:) ^p^
SOONY
  maandag 19 juli 2021 @ 07:27:24 #73
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_200435591
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
Hammertime.

Sorry, ik ben een beetje zuur, ik weet niet wat het is met Hamilton, maar elke keer dezelfde fout.
Komt dat omdat hij jaren in z'n eentje voorop reed?
Niet gewend aan verkeer?
Heeft ie een slecht inschattingsvermogen?

Wat is het?
Rijp voor het gesticht

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) mwa geen moeite met Hamilton fans maar vandaag zat hij fout en vond ik zijn gedrag erna wat ongepast, als een fan dat allemaal prima vindt ga ik pas m'n twijfels erover krijgen maar fans zijn niet zo belangrijk, het gaat om de sporter zelf
Fans die juichen als Hamilton een andere rijder met 200 km/h de bandenstapel in jaagt, mja, daar heb ik ook weinig goede woorden voor over.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 juli 2021 @ 07:28:33 #74
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200435595
Strafsysteem klopt voor geen meter natuurlijk.
Als iemand in voorlaatste positie dit doet en die zou dezelfde straf krijgen dan doet het nog minder pijn.
Verzin gewoon een passende straf wanneer de WK titel op het spel staat en de actie directe gevolgen heeft voor je grootste rivaal.

Verstappen die na z’n duwtje met Ocon op het matje geroepen wordt en een dagje voor lul moet staan is 1 ding. Hamilton die Verstappen in gevaar brengt, er voor berispt wordt en alsnog in de media verkondigt dat Verstappen respect moet tonen anders gaat dit vaker gebeuren. Wtf? Dat is toch gewoon de regels van de FIA ondermijnen en een openlijk dreigement uiten? En dat mag gewoon?

Vriendjespolitiek, en inconsequent handelen.
  maandag 19 juli 2021 @ 07:32:33 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200435611
quote:
10s.gif Op maandag 19 juli 2021 02:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ben jij soms een beetje fan van Verstappen?
Heb je weer een subforum gevonden waar je nog mag komen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 19 juli 2021 @ 07:38:53 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200435631
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:10 schreef IxCalypso het volgende:
Waarom zijn mensen zo online?
Zit je in een enorme trip ofzo?
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 07:45:09 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200435674
Vanaf nu moet Max elke race winnen _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200435696
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

@:GGMM heeft hier vast een pittige mening over.
best gek om een hekwerk te slopen omdat je de deur niet kan vinden 2 meter wederop..lol
  maandag 19 juli 2021 @ 08:07:34 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_200435779
Ik vind dat er te weinig aandacht is voor de acties op Albon vorig jaar (2x identiek) en nu op Max. Daarmee een coureur die 3x dezelfde straf krijgt en in de pers vooral ermee bezig is te laten zien dat de straf hem niet deert en hij er niet van hoeft te leren!

Een veelpleger moet je langer opsluiten!
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_200435827
Lewis Hamilton receives online racist abuse after British GP win

De aandacht wordt alweer afgeleid, de racisme kaart word weer eens getrokken.

Gisteren meermaals die twitterfeed bekeken, 90% van de reacties waren Hamilton fans die blij waren, de rest waren mensen die het respectloos vonden of hem een onverdiende winnaar. Geen enkele aap emoij gezien, maar ja hoeft er maar ene te zijn geweest dan hebben ze hun artikel over racisme.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:26:57 #81
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200435915
Een dag later ben ik nog meer verbolgen over wat er gebeurd is dan op de dag zelf. Ongelooflijk hoe laconiek er over Hamilton's actie gedaan wordt door hemzelf en zijn fans. En ook nog eens wijzen op de "agressie" van Max: hoe denken ze ooit nog dat argument te kunnen gebruiken na dit? Het is een heel bizarre situatie waarin veel mensen zichzelf ontmaskeren. :{
  maandag 19 juli 2021 @ 08:30:44 #82
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_200435936
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:26 schreef beantherio het volgende:
Een dag later ben ik nog meer verbolgen over wat er gebeurd is dan op de dag zelf. Ongelooflijk hoe laconiek er over Hamilton's actie gedaan wordt door hemzelf en zijn fans. En ook nog eens wijzen op de "agressie" van Max: hoe denken ze ooit nog dat argument te kunnen gebruiken na dit? Het is een heel bizarre situatie waarin veel mensen zichzelf ontmaskeren. :{
Compleet van de zotte inderdaad. Geen enkele zelfreflectie, een mentaliteit om te kotsen :r
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:34:10 #83
38114 beantherio
pi_200435956
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Lewis Hamilton receives online racist abuse after British GP win

De aandacht wordt alweer afgeleid, de racisme kaart word weer eens getrokken.

Gisteren meermaals die twitterfeed bekeken, 90% van de reacties waren Hamilton fans die blij waren, de rest waren mensen die het respectloos vonden of hem een onverdiende winnaar. Geen enkele aap emoij gezien, maar ja hoeft er maar ene te zijn geweest dan hebben ze hun artikel over racisme.
Hier idem. Wel de nodige clown emoji's gezien trouwens. Die 90% positieve reacties herken ik trouwens niet: mijn indruk was dat toch wel een meerderheid van de reacties negatief waren. Maar dat kan ook verschillen met waar je op Twitter kijkt natuurlijk.
pi_200435986
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

Compleet van de zotte inderdaad. Geen enkele zelfreflectie, een mentaliteit om te kotsen :r
Die zelfreflectie ontbreekt bij beiden.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:38:11 #85
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_200435992
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Met het verschil dat Max niet iemand de bandenstapel in stuurt met 200. Misschien zegt dat toch wel wat.
pi_200436003
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:26 schreef beantherio het volgende:
Inderdaad. Dat gefeest achteraf en ook nu nog hoe de social media van Mercedes en ook de F1 zelf hiermee omgaan, echt niet ok. :r
pi_200436010
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De laatste keer dat Max zelfreflectie moest toepassen is alweer een tijdje geleden. Vandaar ook dat hij 0 strafpunten heeft. Mocht Max nu weer eens iemand de baan af tikken, verwacht ik een volwassenere reactie dan voorheen en sowieso volwassener dan Lewis.
pi_200436012
It takes two to tango volgens Toto. Zou dat ook gelden bij verkrachting...
pi_200436018
H maar lui, Lewis heeft ook wel 2 hele punten op z'n rijbewijs er bij gekregen!

Twee!
pi_200436022
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Met het verschil dat Max niet iemand de bandenstapel in stuurt met 200. Misschien zegt dat toch wel wat.
Hij was zelf ook deels schuldige aan de touch.
pi_200436031
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, slachtoffers zijn altijd zelf ook schuldig....
pi_200436033
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:41 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

De laatste keer dat Max zelfreflectie moest toepassen is alweer een tijdje geleden. Vandaar ook dat hij 0 strafpunten heeft. Mocht Max nu weer eens iemand de baan af tikken, verwacht ik een volwassenere reactie dan voorheen en sowieso volwassener dan Lewis.
Het officile oordeel is dat Lewis de meeste schuld had, niet dat het aan Lewis alleen lag.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:45:48 #93
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_200436037
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hamilton ging die bocht nooit halen, met of zonder Max. De aanrijding met Max was onoverkoombaar met de lijn en snelheid die hij koos.

Hij zegt zelf "I don't yield for anybody". Duidelijker kun je het niet hebben hoor.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 08:47:18 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200436047
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het officile oordeel is dat Lewis de meeste schuld had, niet dat het aan Lewis alleen lag.
Nee, Max had de rode loper uit moeten leggen zoals Bottas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 19 juli 2021 @ 08:48:22 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200436057
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:41 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Laat @Lokale_Notabele het maar niet lezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_200436058
quote:

[..]

Max z'n auto is eraan, hijzelf mocht uren in een Brits ziekenhuis verblijven en heeft een hoop punten misgelopen. Straf genoeg waar ik hem niet over heb horen klagen. Verdere reflectie lijkt me dan ook niet nodig.
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 08:48:46 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200436061
Mercedes mist echt Niki Lauda die had nog enige zelfreflectie bij Lewis en Toto kunnen aangeven
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200436070
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, slachtoffers zijn altijd zelf ook schuldig....
Lees de onderbouwing van zijn straf maar eens rustig na.
pi_200436085
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hamilton ging die bocht nooit halen, met of zonder Max. De aanrijding met Max was onoverkoombaar met de lijn en snelheid die hij koos.

Hij zegt zelf "I don't yield for anybody". Duidelijker kun je het niet hebben hoor.
Dat doet Max ook niet. Hij wist dat Lewis daar zat en neemt een risico.

Ik heb het verder ook niet verzonnen. Ik refereer gewoon aan het officile oordeel.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:51:55 #100
38114 beantherio
pi_200436092
quote:

[..]

Wat van zichzelf een bizarre conclusie is. Alsof iemand zich graag op het wiel laat aantikken in een snelle bocht.

Er wordt veel te soft omgesprongen met Hamilton. Zelfs bij dit soort extreme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')