Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdtquote:Op maandag 19 juli 2021 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
De meest haatvolle en debiele opmerking was toch wel dat Hamilton het een “epic race” vond.
Die man is eng.
Mercedes bij monde van Toto + de tweets zijn ook echt t bizarquote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdt
Ik had het idee dat pas toen Jack 'm interviewde en zei dat Max in het ziekenhuis een CT scan onderging dat Lewis pas merkte hoe serieus het was.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdt
Hij denkt oprecht dat hij een epic race heeft gereden, en niemand in het team zet hem even met beide benen op aarde
niet al te lang geleden legden ze regelmatig een drive-through op voor vergrijpen. Tegenwoordig doen ze het vaak af met vijf seconden. Op zich ben ik wel voorstander van de drive-through omdat je dan meteen straft en niet pas op het moment dat er een stop is. Alleen zit je dan met de lichtere vergrijpen die dan te zwaar gestraft worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probleem is inconsistentie, inconsequent zijn, en straffen die geen recht doen ah rechtvaardigheidsgevoel. Al moet je met dat laatste inderdaad enorm oppassen. Desalniettemin leveren straffen te vaak die niet uitpakken als straf muiterij op
En Hamilton sloopte een hek om even de baan op te kunnen lopen..quote:Op maandag 19 juli 2021 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Sebondanks z'n drama race.
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet al te lang geleden legden ze regelmatig een drive-through op voor vergrijpen. Tegenwoordig doen ze het vaak af met vijf seconden. Op zich ben ik wel voorstander van de drive-through omdat je dan meteen straft en niet pas op het moment dat er een stop is. Alleen zit je dan met de lichtere vergrijpen die dan te zwaar gestraft worden.
Het is best lastig om een perfect systeem uit te vogelen.
Dan kun je de ene keer een tijdstraf krijgen van 2 minuten en een andere keer van 2 seconden, dat lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op maandag 19 juli 2021 01:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.
Ja en hij dacht ook dat hij voor lag in die bocht.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij denkt oprecht dat hij een epic race heeft gereden, en niemand in het team zet hem even met beide benen op aarde
Waarom? Je trekt bij het vallen van de vlag gewoon een aantal plekken af? We geven de punten toch ook op plek en niet op tijdverschil.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kun je de ene keer een tijdstraf krijgen van 2 minuten en een andere keer van 2 seconden, dat lijkt me ook niet de bedoeling
mwah, ze hebben ook wel eens met strafseconden in de kwali gewerktquote:Op maandag 19 juli 2021 01:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..quote:Op maandag 19 juli 2021 01:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Je trekt bij het vallen van de vlag gewoon een aantal plekken af? We geven de punten toch ook op plek en niet op tijdverschil.
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..
Plus dat +5 of +10 in het middenveld veel meer plekken kost dan wanneer je vooraan rijdt.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.
Nu is het toch ook "willekeurig" wanneer ze +5s +10s of DT geven? Op de manier met plekken doe je in ieder geval iemand echt pijn en is het niet meer goed te maken door rode vlaggen, geluk met SC etc.
Lijkt me een prima straf voor het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een mede-rijder.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..
plus het kan miljoenen kosten aan inkomsten, extra reden om er op te lettenquote:Op maandag 19 juli 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.
Nu is het toch ook "willekeurig" wanneer ze +5s +10s of DT geven? Op de manier met plekken doe je in ieder geval iemand echt pijn en is het niet meer goed te maken door rode vlaggen, geluk met SC etc.
Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als ik Max was zou ik mooi de telefoon niet opnemenquote:Op maandag 19 juli 2021 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.
En op geen enkel moment nadat die uit zijn wagen stapte heeft die gevraagd naar Max. Hij schrok ook bij Jack
Maar daarna 🥳
En zoals eerder gezegd, hij zei gisteren al dat die hem moest pakken in ronde n, met zijn zure bek in die kar. Nou dat is gelukt, en hoe.
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden en hij nog de hele race om coureurs in te halen. Dat moest hij nu ook met Norris, Bottas en Leclerc Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me een prima straf voor het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een mede-rijder.
Je moet hem dan ook niet tijdens de wedstrijd opleggen. Gewoon bij het vallen van de vlag in de uitslag een aantal plekken terugzetten, net als bij een gridstraf.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden. Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
Dat schrikken was trouwens 100% nep. Hij wist gewoon niet hoe hij moest antwoorden.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.
En op geen enkel moment nadat die uit zijn wagen stapte heeft die gevraagd naar Max. Hij schrok ook bij Jack
Maar daarna 🥳
En zoals eerder gezegd, hij zei gisteren al dat die hem moest pakken in ronde n, met zijn zure bek in die kar. Nou dat is gelukt, en hoe.
Ja, en dat de stewards hem 10 seconden gaven, kwam toen ook niet binnen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had het idee dat pas toen Jack 'm interviewde en zei dat Max in het ziekenhuis een CT scan onderging dat Lewis pas merkte hoe serieus het was.
Je zag 'm even denken wat hij daarop moest zeggen.
Daarna uiteraard meteen in de verdediging en de schuld afschuiven.
Niet tijdens de race, maar gewoon einduitslag +5 plekken. Net als bij een kwalificiatie gridstraf. Dan verzeker je iemand van een straf en kunnen ze niet met een gelukje alsnog winnen etc.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden en hij nog de hele race om coureurs in te halen. Dat moest hij nu ook met Norris, Bottas en Leclerc Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
Die plekken natuurlijk na de race afpakken, niet tijdens de race, anders is het alsnog een loze straf.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden en hij nog de hele race om coureurs in te halen. Dat moest hij nu ook met Norris, Bottas en Leclerc Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
Dat vind ik dan weer totaal onvergelijkbaar omdat je een gridstraf nog kunt herstellen tijdens de race, in jouw voorbeeld kun je 10 rondes voorsprong nemen op de rest van het veld en alsnog 5 plekken worden teruggezet.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook niet tijdens de wedstrijd opleggen. Gewoon bij het vallen van de vlag in de uitslag een aantal plekken terugzetten, net als bij een gridstraf.
Echte goede reclame voor z'n merk als Mercedes dat je een labiele gek in je auto hebt rijden en hem daar 40m per jaar voor betaaldquote:Op maandag 19 juli 2021 01:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat schrikken was trouwens 100% nep. Hij wist gewoon niet hoe hij moest antwoorden.
Bij een interview (denk bij Sky, met een chick) zegt hij namelijk dat hij niet wist dat Max naar een ziekenhuis was. Hij reageert daar heel laconiek en zegt zelfs dat hij boos is op Max, omdat hij zo agressief rijdt en voegt zelfs nog toe dat dit vaker gaat gebeuren als hij dit blijft doen.
Met andere woorden "Max moet het mij niet moeilijk maken, want ik blijf dit doen".
Ja, en dat is nou net de bedoeling. Je maakt een fout, je knalt je concurrent (of wie dan ook) van de baan. Het is dan gek dat je alsnog eerste kan worden, inclusief een straf.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer totaal onvergelijkbaar omdat je een gridstraf nog kunt herstellen tijdens de race, in jouw voorbeeld kun je 10 rondes voorsprong nemen op de rest van het veld en alsnog 5 plekken worden teruggezet.
Een kwalificatie gridstraf is nog te herstellen tijdens de race.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet tijdens de race, maar gewoon einduitslag +5 plekken. Net als bij een kwalificiatie gridstraf. Dan verzeker je iemand van een straf en kunnen ze niet met een gelukje alsnog winnen etc.
Jammer dat de FIA het geluid niet uitzond toen Max uit de auto probeerde te stappen..quote:Op maandag 19 juli 2021 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en dat de stewards hem 10 seconden gaven, kwam toen ook niet binnen.
Max rijdt niet tegen een helder licht dacht dat Mazepin eng was, maar deze titel krijgt Loco Lewis dus ook.
Heb de dodelijke crash van Hubert meegemaakt, maar deze hakte er op de buis ook ff in. En loco Lewis maar feesten.
Zoals het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een tegenstander?quote:Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een kwalificatie gridstraf is nog te herstellen tijdens de race.
En jij hebt het nu over een enorm zware straf, namelijk dat je minimaal op plek 6 kan eindigen in de race. In welke gevallen wil je dat laten gelden dan? Dat kan enkel bij de zwaarste vergrijpen waar je ook gewoon een DSQ voor kan krijgen..
Ja en dat is precies de bedoeling. Je moet wat voelen van een straf.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer totaal onvergelijkbaar omdat je een gridstraf nog kunt herstellen tijdens de race, in jouw voorbeeld kun je 10 rondes voorsprong nemen op de rest van het veld en alsnog 5 plekken worden teruggezet.
Nog erger is dat ze het gewoon 100% faciliteren.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Echte goede reclame voor z'n merk als Mercedes dat je een labiele gek in je auto hebt rijden en hem daar 40m per jaar voor betaald
Het is alsnog wel een straf, het heeft in dit geval alleen geen gevolgen voor de einduiitslag. Net als dat je een gridstraf kan krijgen in de kwalificatie en alsnog de race kan winnen vanaf plek 5/6.. ook dan heeft de gridstraf geen impact op de uitslagquote:Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, en dat is nou net de bedoeling. Je maakt een fout, je knalt je concurrent (of wie dan ook) van de baan. Het is dan gek dat je alsnog eerste kan worden, inclusief een straf.
Een straf is geen straf als er uiteindelijk NUL consequenties aan verbonden zijn. Het is juist de bedoeling dat het pijn doet.
Waarom zou iemand die zijn directe tegenstander uit de race tikt en een rode vlag veroorzaakt in godsnaam de kans moeten krijgen om het nog goed te maken. Het is juist de bedoeling dat hij niet meer goed kan maken.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een kwalificatie gridstraf is nog te herstellen tijdens de race.
En jij hebt het nu over een enorm zware straf, namelijk dat je minimaal op plek 6 kan eindigen in de race. In welke gevallen wil je dat laten gelden dan? Dat kan enkel bij de zwaarste vergrijpen waar je ook gewoon een DSQ voor kan krijgen..
Een gerespecteerd sportman een labiele gek noemenquote:Op maandag 19 juli 2021 01:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Echte goede reclame voor z'n merk als Mercedes dat je een labiele gek in je auto hebt rijden en hem daar 40m per jaar voor betaald
Maar nu heb je het specifiek over dit voorbeeld met Max en Hamilton, je kunt niet de regelgeving baseren op 1 incident natuurlijk..quote:Op maandag 19 juli 2021 01:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zoals het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een tegenstander?
Nu mocht Hamilton z'n wiel verwisselen, z'n vleugel verwisselen en kon z'n 10 sec tijdstraf makkelijk weer terug winnen en heeft er nu 25 punten bij.
Die plekken terug moeten winnen is geen garantie dat je ook op P1 eindigt, vanaf P1 starten is dat wel (redelijk..)quote:Op maandag 19 juli 2021 01:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is alsnog wel een straf, het heeft in dit geval alleen geen gevolgen voor de einduiitslag. Net als dat je een gridstraf kan krijgen in de kwalificatie en alsnog de race kan winnen vanaf plek 5/6.. ook dan heeft de gridstraf geen impact op de uitslag
En vergelijkbare gevallen mag het ook zo gestrafd worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar nu heb je het specifiek over dit voorbeeld met Max en Hamilton, je kunt niet de regelgeving baseren op 1 incident natuurlijk..
Nogmaals, dan ga je de regels aanpassen op basis van dit incident waarbij zowat alles de kant opviel van Hamilton (wat overigens best vaak gebeurt, maar dat terzijdequote:Op maandag 19 juli 2021 01:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die zijn directe tegenstander uit de race tikt en een rode vlag veroorzaakt in godsnaam de kans moeten krijgen om het nog goed te maken. Het is juist de bedoeling dat hij niet meer goed kan maken.
Nu kon hij zijn rivaal er af tikken, een rode vlag en miljoenen aan schade veroorzaken, zijn eigen banden wisselen, voorvleugel repareren en de race winnen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Hamilton startte toch niet van P1?quote:Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die plekken terug moeten winnen is geen garantie dat je ook op P1 eindigt, vanaf P1 starten is dat wel (redelijk..)
Had ook geen gridstraf,quote:
Dat ongeluk met Albon toen had ie ook zo'n straf voor mogen krijgen..quote:Op maandag 19 juli 2021 01:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nogmaals, dan ga je de regels aanpassen op basis van dit incident waarbij zowat alles de kant opviel van Hamilton (wat overigens best vaak gebeurt, maar dat terzijde) , terwijl dit in de meeste gevallen niet gebeurt, zeker niet in de mate waarop het nu gebeurde.
Of je gaat een regel bedenken die enkel in deze situatie van toepassing is, maar die is er nu ook al. Dat je uit de race wordt gezet..
Hij wordt drie races vergruist door het publiek. Beter kun je dat niet treffen.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, en dat is nou net de bedoeling. Je maakt een fout, je knalt je concurrent (of wie dan ook) van de baan. Het is dan gek dat je alsnog eerste kan worden, inclusief een straf.
Een straf is geen straf als er uiteindelijk NUL consequenties aan verbonden zijn. Het is juist de bedoeling dat het pijn doet.
Nee, hij had een tijdstraf van 10 seconden waardoor hij achter Norris en Bottas terechtkwam die hij daarna weer voorbij moest, dat is dan toch vergelijkbaar? En Leclerc dan, maar die was er al voorbij door de crash zelf.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Had ook geen gridstraf,
stel hij had die wel gehad dan was z'n race heel anders geweest,
Had ie alsnog op P1 kunnen eindigen evt maar daar had ie dan wel z'n best voor moeten doen,
Albon was geen raceleaderquote:Op maandag 19 juli 2021 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ongeluk met Albon toen had ie ook zo'n straf voor mogen krijgen..
Ook toen reed hij de race leider van de baan.
OK, da's ook weer HAmiltn maar dat soort ongelukken waarbij een rijder de andere uitschakelt en rood veroorzaakt moet gewoon op een goede manier bestrafd worden op een manier waarom de rijder het ook echt merkt.
Een tijdstraf van 10 sec kan je goed rijden, vooral als je die straf in het begin van de race krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, hij had een tijdstraf van 10 seconden waardoor hij achter Norris en Bottas terechtkwam die hij daarna weer voorbij moest, dat is dan toch vergelijkbaar? En Leclerc dan, maar die was er al voorbij door de crash zelf.
En ik ben het met jullie eens dat Hamilton vandaag zwaarder gestraft had moeten worden, maar ik geloof niet dat jullie voorstel de F1 in het algemeen verder helpt, het zorgt in ieder geval niet voor minder inconsequentie.
Dat laatste is sowieso een feitquote:Op maandag 19 juli 2021 01:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een tijdstraf van 10 sec kan je goed rijden, vooral als je die straf in het begin van de race krijgt.
dat doet geen pijn.
En Bottas inhalen was ook niet echt een moeite.
Die vent is bang dat ie z'n stoeltje voor volgend jaar kwijt raakt als hij niet doet wat Hamilton wil.
Leclerc had problemen met z'n motor, had verder naar voren kunnen ligen en dan was Hamilton er ook niet mer bij gekomen.
Hamilton had weer eens mazzel.
Gridstraf voor de volgende race wordt het sowieso niet, de kans is wel groter dat hij door deze crash later in het jaar een gridstraf gaat krijgen inderdaad (en minder budget voor RB in z'n geheel)quote:Op maandag 19 juli 2021 01:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het trouwens wel erg zuur dat Max mogelijk gridstraf krijgt omdat bepaalde onderdelen vervangen moeten worden door de crash. Die hele auto is praktisch total loss lijkt me
Omdat ze nu nog niet aan de limiethoeveelheden (quote:Op maandag 19 juli 2021 01:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gridstraf voor de volgende race wordt het sowieso niet, de kans is wel groter dat hij door deze crash later in het jaar een gridstraf gaat krijgen inderdaad (en minder budget voor RB in z'n geheel)
Max lag voor, dus ze waren niet helemaal gelijk aan elkaar. En Max deed dat ook. Hij volgt de lijn van het circuit. Lewis' ruimte werd niet minder. Andersom wel. Lewis laat hem naar buiten lopen (heeft onderstuur want gaat met een onhaalbare snelheid de bocht in) en volgt dus niet de lijn van de bocht. Dus wederom een reden waarom het Lewis' zijn schuld is.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat je de ruimte moet geven als je gelijk aan elkaar een bocht ingaat
weet niet hoe lang je F1 volgt?, maar ik je verzekeren dat HAM bij Mclaren een crashtest dummy was, is ook op YT te zien.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gerespecteerd sportman een labiele gek noemen
@:GGMM heeft hier vast een pittige mening over.
ben jij soms een beetje fan van Verstappen?quote:Op maandag 19 juli 2021 02:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat mij irriteert is dat dit vooral Max wordt verweten, nu ng steeds (Max was ook wel zo in het begin) maar Hamilton's beginjaren vergeet iedereen.
Sterker nog, ik denk dat veel rookies en zeker de besten (en de slechtsten) zo begonnen.
Max heeft nul punten of z'n license nu. Nul. Al een best lange tijd.
Samen met Alonso en Schumacher. Alleen die 3.
quote:Op maandag 19 juli 2021 01:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max lag voor, dus ze waren niet helemaal gelijk aan elkaar. En Max deed dat ook. Hij volgt de lijn van het circuit. Lewis' ruimte werd niet minder. Andersom wel. Lewis laat hem naar buiten lopen (heeft onderstuur want gaat met een onhaalbare snelheid de bocht in) en volgt dus niet de lijn van de bocht. Dus wederom een reden waarom het Lewis' zijn schuld is.
Hamilton had die bocht nooit kunnen halen, ook niet als Max er niet reedquote:Op maandag 19 juli 2021 02:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan was het niet eens bij de apex want Max gaf zeen van ruimte
Repareren is wel zo veilig, maar dat zou je misschien wat plekken moeten kosten.quote:Op maandag 19 juli 2021 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
Vaste stewards zou volgens mij al heel heel heel erg veel schelen.
Niet dat wisselende gedoe elke keer.
Betere en of andere straffen (wat ik hierboven al zei, niet 10 sec voor iets onbenulligs en ook 10 sec voor iets ernstigs).
Niet meer je auto mogen repareren tijdens een red flag.
Ik ben gewoon pisnijdig als ik dit zie. Wat een walgelijke manier van het allemaal zien. Al het respect wat ik had voor Hamilton en dat is veel, is compleet weg.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:39 schreef Evenstar het volgende:
Dit interview laat eigenlijk wel precies zien hoe Lewis denkt.
"He was bumping wheels with me". Max had dus gewoon even aan de kant moeten gaan
Corinna dacht er toch anders over…quote:Op maandag 19 juli 2021 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Fan van de F1 vooral en Max en Alonso![]()
Ik was ook al nooit fan van Schumacher, wel van Frentzen ^^
Nee doet het niet. Op het moment van straffen weten ze meestal de uitkomst niet. Straffen na de race is over het algemeen niet wenselijk.quote:
okquote:Op maandag 19 juli 2021 06:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee doet het niet. Op het moment van straffen weten ze meestal de uitkomst niet. Straffen na de race is over het algemeen niet wenselijk.
Dit vond ik het ergste, de straf van 10seconden meer dan terecht, hij ging aan de binnenkant de bocht in lag niet voor.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die zijn directe tegenstander uit de race tikt en een rode vlag veroorzaakt in godsnaam de kans moeten krijgen om het nog goed te maken. Het is juist de bedoeling dat hij niet meer goed kan maken.
Nu kon hij zijn rivaal er af tikken, een rode vlag en miljoenen aan schade veroorzaken, zijn eigen banden wisselen, voorvleugel repareren en de race winnen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Rijp voor het gestichtquote:Op maandag 19 juli 2021 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
Hammertime.
Sorry, ik ben een beetje zuur, ik weet niet wat het is met Hamilton, maar elke keer dezelfde fout.
Komt dat omdat hij jaren in z'n eentje voorop reed?
Niet gewend aan verkeer?
Heeft ie een slecht inschattingsvermogen?
Wat is het?
Fans die juichen als Hamilton een andere rijder met 200 km/h de bandenstapel in jaagt, mja, daar heb ik ook weinig goede woorden voor over.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]mwa geen moeite met Hamilton fans maar vandaag zat hij fout en vond ik zijn gedrag erna wat ongepast, als een fan dat allemaal prima vindt ga ik pas m'n twijfels erover krijgen maar fans zijn niet zo belangrijk, het gaat om de sporter zelf
Heb je weer een subforum gevonden waar je nog mag komen?quote:Op maandag 19 juli 2021 02:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij soms een beetje fan van Verstappen?
best gek om een hekwerk te slopen omdat je de deur niet kan vinden 2 meter wederop..lolquote:Op maandag 19 juli 2021 01:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gerespecteerd sportman een labiele gek noemen
@:GGMM heeft hier vast een pittige mening over.
Compleet van de zotte inderdaad. Geen enkele zelfreflectie, een mentaliteit om te kotsenquote:Op maandag 19 juli 2021 08:26 schreef beantherio het volgende:
Een dag later ben ik nog meer verbolgen over wat er gebeurd is dan op de dag zelf. Ongelooflijk hoe laconiek er over Hamilton's actie gedaan wordt door hemzelf en zijn fans. En ook nog eens wijzen op de "agressie" van Max: hoe denken ze ooit nog dat argument te kunnen gebruiken na dit? Het is een heel bizarre situatie waarin veel mensen zichzelf ontmaskeren.
Hier idem. Wel de nodige clown emoji's gezien trouwens. Die 90% positieve reacties herken ik trouwens niet: mijn indruk was dat toch wel een meerderheid van de reacties negatief waren. Maar dat kan ook verschillen met waar je op Twitter kijkt natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Lewis Hamilton receives online racist abuse after British GP win
De aandacht wordt alweer afgeleid, de racisme kaart word weer eens getrokken.
Gisteren meermaals die twitterfeed bekeken, 90% van de reacties waren Hamilton fans die blij waren, de rest waren mensen die het respectloos vonden of hem een onverdiende winnaar. Geen enkele aap emoij gezien, maar ja hoeft er maar ene te zijn geweest dan hebben ze hun artikel over racisme.
Die zelfreflectie ontbreekt bij beiden.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Compleet van de zotte inderdaad. Geen enkele zelfreflectie, een mentaliteit om te kotsen
Met het verschil dat Max niet iemand de bandenstapel in stuurt met 200. Misschien zegt dat toch wel wat.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die zelfreflectie ontbreekt bij beiden.
Inderdaad. Dat gefeest achteraf en ook nu nog hoe de social media van Mercedes en ook de F1 zelf hiermee omgaan, echt niet ok.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:26 schreef beantherio het volgende:
Een dag later ben ik nog meer verbolgen over wat er gebeurd is dan op de dag zelf. Ongelooflijk hoe laconiek er over Hamilton's actie gedaan wordt door hemzelf en zijn fans. En ook nog eens wijzen op de "agressie" van Max: hoe denken ze ooit nog dat argument te kunnen gebruiken na dit? Het is een heel bizarre situatie waarin veel mensen zichzelf ontmaskeren.
De laatste keer dat Max zelfreflectie moest toepassen is alweer een tijdje geleden. Vandaar ook dat hij 0 strafpunten heeft. Mocht Max nu weer eens iemand de baan af tikken, verwacht ik een volwassenere reactie dan voorheen en sowieso volwassener dan Lewis.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die zelfreflectie ontbreekt bij beiden.
Hij was zelf ook deels schuldige aan de touch.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met het verschil dat Max niet iemand de bandenstapel in stuurt met 200. Misschien zegt dat toch wel wat.
Ja, slachtoffers zijn altijd zelf ook schuldig....quote:Op maandag 19 juli 2021 08:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij was zelf ook deels schuldige aan de touch.
Het officile oordeel is dat Lewis de meeste schuld had, niet dat het aan Lewis alleen lag.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Max zelfreflectie moest toepassen is alweer een tijdje geleden. Vandaar ook dat hij 0 strafpunten heeft. Mocht Max nu weer eens iemand de baan af tikken, verwacht ik een volwassenere reactie dan voorheen en sowieso volwassener dan Lewis.
Hamilton ging die bocht nooit halen, met of zonder Max. De aanrijding met Max was onoverkoombaar met de lijn en snelheid die hij koos.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij was zelf ook deels schuldige aan de touch.
Nee, Max had de rode loper uit moeten leggen zoals Bottas.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het officile oordeel is dat Lewis de meeste schuld had, niet dat het aan Lewis alleen lag.
Laat @Lokale_Notabele het maar niet lezen.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Max zelfreflectie moest toepassen is alweer een tijdje geleden. Vandaar ook dat hij 0 strafpunten heeft. Mocht Max nu weer eens iemand de baan af tikken, verwacht ik een volwassenere reactie dan voorheen en sowieso volwassener dan Lewis.
Max z'n auto is eraan, hijzelf mocht uren in een Brits ziekenhuis verblijven en heeft een hoop punten misgelopen. Straf genoeg waar ik hem niet over heb horen klagen. Verdere reflectie lijkt me dan ook niet nodig.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het officile oordeel is dat Lewis de meeste schuld had, niet dat het aan Lewis alleen lag.
Lees de onderbouwing van zijn straf maar eens rustig na.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, slachtoffers zijn altijd zelf ook schuldig....
Dat doet Max ook niet. Hij wist dat Lewis daar zat en neemt een risico.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hamilton ging die bocht nooit halen, met of zonder Max. De aanrijding met Max was onoverkoombaar met de lijn en snelheid die hij koos.
Hij zegt zelf "I don't yield for anybody". Duidelijker kun je het niet hebben hoor.
Wat van zichzelf een bizarre conclusie is. Alsof iemand zich graag op het wiel laat aantikken in een snelle bocht.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |