Dus ze hebben zonder dat er enige aangifte lag nieuwe slachtoffers kunnen maken. Maar jij kan jezelf op je borst kloppen dat je niet geklikt hebt en dat is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee negers zijn zielig dus dat is niet woke
Hoe staat het met de progressie van je loverboy, ben je al een keer verkocht voor een beurt door hem?quote:
Ja hallo heb geen zin in BLM’ersquote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dus ze hebben zonder dat er enige aangifte lag nieuwe slachtoffers kunnen maken. Maar jij kan jezelf op je borst kloppen dat je niet geklikt hebt en dat is het belangrijkste natuurlijk.
ik heb filmpjes, wat is je nummer?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe staat het met de progressie van je loverboy, ben je al een keer verkocht voor een beurt door hem?
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe staat het met de progressie van je loverboy, ben je al een keer verkocht voor een beurt door hem?
quote:
Nah, vind dit echt een achteruitgangquote:
Zelfs de VIVA is nog leuker.quote:
Maar wel een goede boodschap voor ons land.quote:
Misschien dat we over een paar jaartjes je dochter kunnen verhandelen heb gehoord dat ze hier op minderjarigen kickenquote:
Aandachtshoeren he, Azula kan daar zo aan de slag.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VIVA blijft ook gewoon bestaan las ik.
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we de policy naleven met zijn allen!
Hoe is jou dat bevallen in je jeugd dan?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Misschien dat we over een paar jaartjes je dochter kunnen verhandelen heb gehoord dat ze hier op minderjarigen kicken
Hier hebben we nog zo'n wannabe KLB mod hoorquote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom het begint net leuk te wordequote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
pil was sws beterquote:
Zelfs een BOA die als parkeerwachter aan het werk is straalt meer autoriteit uit.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier hebben we nog zo'n wannabe KLB mod hoor
Nou nee dankjewel HAHAHAHAquote:Op zondag 18 juli 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier hebben we nog zo'n wannabe KLB mod hoor
moet denke aan toen prem over een vk-columnist die hij niet mocht zei dat hij "zich aan kleine meisjes vergreep" en daarna een jaar lang niet meer bij dwdd mocht komenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Misschien dat we over een paar jaartjes je dochter kunnen verhandelen heb gehoord dat ze hier op minderjarigen kicken
Allemaal vrouwenneukers met testosteron hier op het momentquote:
Playmobilpolitiequote:Op zondag 18 juli 2021 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs een BOA die als parkeerwachter aan het werk is straalt meer autoriteit uit.
Ja, homo en bruine ridder jij. Ik blank en hetero. Big deal joh. Ga lekker elders gers doen anders. Mij maakt het geen moer uit.quote:
Dat moet je aan je papa vragenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe is jou dat bevallen in je jeugd dan?
We hadden jou niet meer verwachtquote:
Kwam zeker door dat blikje tegen zijn hoofd. Iedereen weet dat je net zo rijk moet zijn als die neppe Musk voor je iemand pedo noemt.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
moet denke aan toen prem over een vk-columnist die hij niet mocht zei dat hij "zich aan kleine meisjes vergreep" en daarna een jaar lang niet meer bij dwdd mocht komen
Ik beken kleur. Ik heb een hekel aan homo's. Waarom? Ik hou niet van dat nichterige. Bovendien met sex. Moe'k echt niet aan denken hoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ja, homo en bruine ridder jij. Ik blank en hetero. Big deal joh. Ga lekker elders gers doen anders. Mij maakt het geen moer uit.
Hm hm blijft een debielquote:
Kan jij het niet aan je ouders vragen, of iig degene die je jeugd heeft meegemaakt.quote:
Walgelijk gespuisquote:Op zondag 18 juli 2021 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal vrouwenneukers met testosteron hier op het moment
quote:
Lol, heb niet eens quotemelding binnen gehadquote:
Buk gewoon en lul niet zo veel?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ja, homo en bruine ridder jij. Ik blank en hetero. Big deal joh. Ga lekker elders gers doen anders. Mij maakt het geen moer uit.
kijk mijn laatste notequote:Op zondag 18 juli 2021 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, heb niet eens quotemelding binnen gehad
Je vader kwam geregeld voor in m’n jeugd omdat de rest van zijn gezin mislukt wasquote:Op zondag 18 juli 2021 22:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan jij het niet aan je ouders vragen, of iig degene die je jeugd heeft meegemaakt.
sws dat mods nu denken, "euhhh in r de vries topic", was omdat twee users de hele tijd ruzie waren aan het maken, was niet uit respectloosheidquote:
Jawel dat was de kaneebstokje postquote:Op zondag 18 juli 2021 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, heb niet eens quotemelding binnen gehad
Heb je goed bij kunnen verdienen dankzij hem en alsnog ben je nog steeds totaal afhankelijk van de mannen in je leven. Ach, als je kut niks meer waard is kan je altijd nog bij de gemeente aankloppen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Je vader kwam geregeld voor in m’n jeugd omdat de rest van zijn gezin mislukt was
Ohquote:
heerlijk nummer, maar wel alleen voor de doorgewinterde 'muziek-liefhebber'. dank!quote:
Lukt het je vaak om de vrede te herstellen met dat soort opmerkingen?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sws dat mods nu denken, "euhhh in r de vries topic", was omdat twee users de hele tijd ruzie waren aan het maken, was niet uit respectloosheid
Inspiratie van Bradge, hij speelde het net op zijn keyboard!quote:Op zondag 18 juli 2021 22:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heerlijk nummer, maar wel alleen voor de doorgewinterde 'muziek-liefhebber'. dank!
Wat een muzikale knul is het ook. Een hekel aan klassieke muziek maar wel Las Ketchup en Crazy Frogquote:Op zondag 18 juli 2021 22:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Inspiratie van Bradge, hij speelde het net op zijn keyboard!
Flikker toch op met die vetvlek, we hebben net een heel topic vol kunnen krijgen zonder dat gelul. Die lijn zie ik graag voortzettenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Inspiratie van Bradge, hij speelde het net op zijn keyboard!
Dat was wel een record inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2021 22:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Flikker toch op met die vetvlek, we hebben net een heel topic vol kunnen krijgen zonder dat gelul. Die lijn zie ik graag voortzetten
quote:
Ahahaha ck is verwaarloosd door z’n pappie welkom bij de club bozerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je goed bij kunnen verdienen dankzij hem en alsnog ben je nog steeds totaal afhankelijk van de mannen in je leven. Ach, als je kut niks meer waard is kan je altijd nog bij de gemeente aankloppen.
vond het vol in beeld plassen terwijl hij aan zijn tepels zat te strelen wel een goed punt om voorlopig de Braddietrein te verlatenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Flikker toch op met die vetvlek, we hebben net een heel topic vol kunnen krijgen zonder dat gelul. Die lijn zie ik graag voortzetten
lijn voortzetten? wat snuiven we?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
wat is dit voor hamas koalo rare poll habibo , je maakt me helemaal ma3seb a matscoquote:
Ben ik niet, ik speelde gewoon mee DOMBOquote:Op zondag 18 juli 2021 22:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Ahahaha ck is verwaarloosd door z’n pappie welkom bij de club bozerd.
Ja goed plan dan kun jij straks ook bijdragen aan mijn inkomen.
Waspoederquote:Op zondag 18 juli 2021 22:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lijn voortzetten? wat snuiven we?
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor hamas koalo rare poll habibo , je maakt me helemaal ma3seb a matsco
kunnen jullie niet gewoon neukenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik speelde gewoon mee DOMBO
En ik heb de ambitie om binnen nu en 10 jaar met vervroegd pensioen te gaan met behulp van een uitkering dus dan moet je wel snel zijn.
Ja sorry ik maak inmiddels teveel witmonnie voor toeslagen dus je hebt geluk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik speelde gewoon mee DOMBO
En ik heb de ambitie om binnen nu en 10 jaar met vervroegd pensioen te gaan met behulp van een uitkering dus dan moet je wel snel zijn.
Nou dan post je toch even wat nudies tjongejongequote:
En dan vieze reacties van scrup krijgen nee dank jequote:Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan post je toch even wat nudies tjongejonge
dan ga je toch weer lekker zaad slikken met een gram coke in je gehemelte dom wijfquote:
Niveautje wel.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan ga je toch weer lekker zaad slikken met een gram coke in je gehemelte dom wijf
Ik mis ook weleens watquote:
Wat ordinairquote:Op zondag 18 juli 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is de PH-waarde van dat gemis hoger of lager dan 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |