Tenzij ze iets hebben gevondenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las het. Maar dat is blijkbaar alleen mogelijk als ze iets nieuws gaan neerleggen rondom dit incident. Het lijkt me niet erg zinvol.
Dat lijkt me wel logisch. Horner moet na zijn stevige uitspraken wel doorzetten nu.quote:
Horner zou nu gewoon openlijk moeten zeggen dat Perez volgende race (natuurlijk per ongeluk) Lewis er af gaat tikken en dat zij die 10 seconden wel accepteren. Kijken wat er dan gaat gebeurenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch. Horner moet na zijn stevige uitspraken wel doorzetten nu.
Of het zin heeft vraag ik me af,het is niet aan te tonen dat Hamilton dit expres doet en ik weet niet of er een zwaardere straf mogelijk is op basis van de specifieke situatie (extreem snelle bocht, kampioensstrijd).
Maar dat de uitkomst aan alle kanten onrechtvaardig voelt en er bovendien geen enkel gevoel van schuld is bij Mercedes en Hamilton zegt wel iets over hoe men de sport ervaart daar.
Het is wel duidelijk dat HAM fout zat toch voor de meesten?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop deze even hier. Discus.
Ach, we horen in de loop van de week wel hoeveel coronabesmettingen er zijn gekomen door dit superspread event.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef opreis het volgende:
Papa Hamilton vind het vooral belangrijkst dat de engelse fans het leuk hebben gevonden. De rest is van ondergeschikt belang
Het punt is dat dat een hele andere situatie zou zijn. Dan is het namelijk bewust om het kampioenschap te beïnvloeden en volgt er dus een andere straf. Het is een ander vergrijp, dus heeft het er niets mee te maken.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Horner zou nu gewoon openlijk moeten zeggen dat Perez volgende race (natuurlijk per ongeluk) Lewis er af gaat tikken en dat zij die 10 seconden wel accepteren. Kijken wat er dan gaat gebeuren
Niet om het echt te doen, maar om duidelijk te maken hoe belachelijk de regels eigenlijk zijn.
Dan zal Perez toch eerst in keertje in de buurt moeten komen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Horner zou nu gewoon openlijk moeten zeggen dat Perez volgende race (natuurlijk per ongeluk) Lewis er af gaat tikken en dat zij die 10 seconden wel accepteren. Kijken wat er dan gaat gebeuren
Niet om het echt te doen, maar om duidelijk te maken hoe belachelijk de regels eigenlijk zijn.
Max gaat soms tot het gaatje en verdedigt vaak behoorlijk agressief, maar hier konden met gemak twee auto's naast. In dit geval kan je echt niet zeggen dat Max geen centimeter toegaf. Hij gaf aardig wat ruimte.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef Dven het volgende:
Hamilton heeft niets meer te verliezen en Verstappen vertikt het om ook maar een centimeter toe te geven. Dit gaat nog wel vaker gebeuren dit seizoen.
Joh tijdens het lappen een klein stuurfoutjequote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal Perez toch eerst in keertje in de buurt moeten komen.
Dat is juist het lastige er aan, het is goed dat de regels voor iedereen gelijk zijn. Maar in dit geval is het een sterke kampioenschapsbeïnvloeding waardoor het in dit specifieke geval een nogal lichte straf is gezien de gevolgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:42 schreef Drekkoning het volgende:
Gaat er meer om dat de regels niet voorzien in het feit dat je qua kampioenschap voordeel kunt trekken uit het uit de race tikken van je tegenstander.
zou kunnen, het punt is alleen dat het loont, Hamilton was fout dat staat vast maar wint uiteindelijk toch, dat klopt niet echt.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef Dven het volgende:
Hamilton heeft niets meer te verliezen en Verstappen vertikt het om ook maar een centimeter toe te geven. Dit gaat nog wel vaker gebeuren dit seizoen.
Hij kan zich ook een keer 'verremmen' als ie op een rondje wordt gezet... Net zoals Jos Verstappen toen deed bij Montoyaquote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal Perez toch eerst in keertje in de buurt moeten komen.
Bewijs maar dat het bewust isquote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het punt is dat dat een hele andere situatie zou zijn. Dan is het namelijk bewust om het kampioenschap te beïnvloeden en volgt er dus een andere straf. Het is een ander vergrijp, dus heeft het er niets mee te maken.
Die snapt het welquote:Op zondag 18 juli 2021 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ instagram ]
Good guy Charles, kiest ervoor om Max te noemen in plaats van Hamilton te feliciteren.
Max hoefde ook geen cm toe te geven..quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef Dven het volgende:
Zo dicht zaten ze helemaal niet bij de apex. Er was hartstikke veel ruimte rechts van zowel Max als Lewis.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop deze even hier. Discus.
Ja, die verkapte en minder verkapte 'Max rijdt zo agressief, eigen schuld'-posts slaan in dit geval nergens op.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max gaat soms tot het gaatje en verdedigt vaak behoorlijk agressief, maar hier konden met gemak twee auto's naast. In dit geval kan je echt niet zeggen dat Max geen centimeter toegaf. Hij gaf aardig wat ruimte.
Het zou al heel wat helpen om gewoon te verbieden dat je onder rode vlag aan de auto mag werken. Dat is wat Hamilton nu gered heeft, anders was het veel moeilijker geworden om te winnen met een extra pitstopquote:Op zondag 18 juli 2021 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen, het punt is alleen dat het loont, Hamilton was fout dat staat vast maar wint uiteindelijk toch, dat klopt niet echt.
Alhoewel ik een fan ben van Verstappen had hij dit, zeker omdat hij sowieso sneller zal zijn over de gehele race, best iets anders aan kunnen pakken. Alhoewel je geneigd zou zijn om dit 'de oude Verstappen' te noemen is het feitelijk onderdeel van iets totaal nieuws: Twee coureurs die eindelijk geen centimeter toegeven aan elkaar en beide ver verheven zijn boven de rest van het veld.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max gaat soms tot het gaatje en verdedigt vaak behoorlijk agressief, maar hier konden met gemak twee auto's naast. In dit geval kan je echt niet zeggen dat Max geen centimeter toegaf. Hij gaf aardig wat ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |