SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Stomme Balthazar, Kasper en Melchiorquote:Op zondag 18 juli 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaticaanstad op 6 januari is ook zoiets
Drie koningen?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stomme Balthazar, Kasper en Melchior
Met chips en vinegar?quote:
Met melk en suikerquote:
Oh lekker! Met gravy is ook echt zó lekkerquote:Op zondag 18 juli 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Van genoten in een vistentje in Scarborough
Thee met gravy?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh lekker! Met gravy is ook echt zó lekker
Neeee...chips and gravy, lekker in dippenquote:
Ja echt hè? Hahahaquote:
Ooohquote:Op zondag 18 juli 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Neeee...chips and gravy, lekker in dippen
Vind pioenrozen echt ugly as fuckquote:Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Koop gewoon een mooie bos pioenrozen voor je geliefde.
Vind ze gewoon echt niet mooi, doe dan maar normale rozen.quote:
Vind korenbloemen heel mooi, helemaal gecombineerd met klaprozen, die kleurencombi , dat felblauwe met dat rode..poehhh...da's mooiquote:
Eergisteren nog een foto gemaakt van dat samen ergens in de berm in Deventerquote:Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind korenbloemen heel mooi, helemaal gecombineerd met klaprozen, die kleurencombi , dat felblauwe met dat rode..poehhh...da's mooihahaha
Yep, nog steedsquote:
Oh mooi !!!!!quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eergisteren nog een foto gemaakt van dat samen ergens in de berm in Deventermooi!
Ja zijn ook mijn favoquote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Pioenrozen zijn m'n favoriethad laatst zulke mooie, heb er tig foto's van gemaakt.
Ze hebben hier heel veel bermen en stroken gras langs wegen enzo ingezaaid daarmee. En er wordt minder vaak gemaaid, alleen nog op plekken waar de begroeiing het zicht op de weg belemmert. Dus er staan nu overal dat soort bloemen langs de weg.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind korenbloemen heel mooi, helemaal gecombineerd met klaprozen, die kleurencombi , dat felblauwe met dat rode..poehhh...da's mooihahaha
Ja ik vind dat echt mooi, het is misschien niet fancy ofzo, maar jaquote:Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben hier heel veel bermen en stroken gras langs wegen enzo ingezaaid daarmee. En er wordt minder vaak gemaaid, alleen nog op plekken waar de begroeiing het zicht op de weg belemmert. Dus er staan nu overal dat soort bloemen langs de weg.
Je linkje werkt (Hier) niet??quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor jullie Duitse wandelgangers kan ik dit hotel aanraden.
https://www.hotel-stadt-daun.de/
Midden in Daun, Vulkaan Eiffel, vlakbij een goddelijk Italiaans restaurant, met enorm gezellige cocktailbar.
De slechte recensies zijn alleen van oude vellen die de gezelligheid niks vinden.
quote:
Werkt nietquote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor jullie Duitse wandelgangers kan ik dit hotel aanraden.
https://www.hotel-stadt-daun.de/
Midden in Daun, Vulkaan Eiffel, vlakbij een goddelijk Italiaans restaurant, met enorm gezellige cocktailbar.
De slechte recensies zijn alleen van oude vellen die de gezelligheid niks vinden.
Nou je ziet de hotelnaam wel toch?quote:
O jaquote:Op zondag 18 juli 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.booking.com/hotel/de/hotelstadtdaun.nl.html
O tof. Even gebookmarkt.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou je ziet de hotelnaam wel toch?
Een enorm mooie wandeltocht is het lieserpfad, langs rivier de Lieser. De die eindigt in Wittlich.
Dan kun je beter een overnachting stop maken in manderscheid.
https://www.eifelinfo.nl/wandelen-in-de-eifel-het-lieserpfad/
Is heel mooi hoor. Ik hoop alleen dat ze het ook weghalen als het dor en dood is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt mooi, het is misschien niet fancy ofzo, maar ja
Denk niet dat ze dat zullen doen 🤔quote:Op zondag 18 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is heel mooi hoor. Ik hoop alleen dat ze het ook weghalen als het dor en dood is.
quote:
Hondje van mijn pa kan aardig meuren jaquote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]daar zal een lucht van af zijn gekomen, hahaha
Helemaal als ze restjes avondeten ofzo krijgen, of alles wat geen hondenvoer isquote:Op zondag 18 juli 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hondje van mijn pa kan aardig meuren ja
Mijn hond zag je weleens opkijken en als ze dan wegliep wist je dat het erg was.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hondje van mijn pa kan aardig meuren ja
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond zag je weleens opkijken en als ze dan wegliep wist je dat het erg was.
En wat heb je als hoofdgerecht?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
Een kilo spareribs opgepeuzeld in mijn eentje![]()
Kan niet, wat wel kan is wat wat oude kaas er op doen als die hamnurgert klaar is, met wat sla, zoef.quote:
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Kan niet, wat wel kan is wat wat oude kaas er op doen als die hamnurgert klaar is, met wat sla, zoef.
het is gewoon te druk.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:13 schreef bitterbal het volgende:
enerverende terugrit.
Eerst spin aan de binnenkant van het scherm op neushoogteik gestopt. 2 voorbij gaande jongens hebben em weg gehaald
![]()
![]()
Toen kwam ik een jongen tegen die op de scooter onderuit was gegaan. Volgens mij drankje op. allemaal dingen op de grond. Echt iedereen reed op volle vaart voorbij, niemand was voor hem gestopt.
gevraagd of ik hem naar huis moest rijden maar heeft die toch zelf gedaan. Maar hij had zelf geloof ik niks.
Aso's allemaal
kaas over een hamburger gaat wel, maar in gehakt, gaat niet lukken, dan wordt het vet en vet en vet en vetterquote:
Hmmm 👌🏻quote:Op maandag 19 juli 2021 00:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kaas over een hamburger gaat wel, maar in gehakt, gaat niet lukken, dan wordt het vet en vet en vet en vetter
Mooi wat meegemaakt zo.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:13 schreef bitterbal het volgende:
enerverende terugrit.
Eerst spin aan de binnenkant van het scherm op neushoogteik gestopt. 2 voorbij gaande jongens hebben em weg gehaald
![]()
![]()
Toen kwam ik een jongen tegen die op de scooter onderuit was gegaan. Volgens mij drankje op. allemaal dingen op de grond. Echt iedereen reed op volle vaart voorbij, niemand was voor hem gestopt.
gevraagd of ik hem naar huis moest rijden maar heeft die toch zelf gedaan. Maar hij had zelf geloof ik niks.
Aso's allemaal
Dat klinkt lekkerquote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 00:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kaas over een hamburger gaat wel, maar in gehakt, gaat niet lukken, dan wordt het vet en vet en vet en vetter
quote:
Dus het is een normale maandag?quote:
Ik ook.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chocolade muntje er in gooien en ze kan er weer even tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |