Tuurlijk niet, van de helft van de overwaarde iets nieuws kopen in het buitenland.quote:
En waar ga je hier wonen?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:44 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, van de helft van de overwaarde iets nieuws kopen in het buitenland.
Voorlopig nergensquote:
En dan elke dag thuisbezorg bestellenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
Dan maar naar een durp ja
Huur hier heerlijk, met wajong, een ruime eengezinswoning
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 18 juli 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan elke dag thuisbezorg bestellen
Ja daar kan je nog wel goedkoop wonen inderdaadquote:
In een dorp? Eten bestellen is alleen chill in een grote stad. In een dorp heb je keuze tussen een aftandse snackbar, een turk en een chinees met minimaal bestelbedrag van 30 euro. Lekker in je eentjequote:Op zondag 18 juli 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan elke dag thuisbezorg bestellen
Zekerquote:Op zondag 18 juli 2021 20:50 schreef The_Emotion het volgende:
Voor een keertje is het makkelijk, maar zelf een potje koken is natuurlijk beter en lekkerder.
In Kortenhoef schijnt toch best wat bezorgaangelegenheid te zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een dorp? Eten bestellen is alleen chill in een grote stad. In een dorp heb je keuze tussen een aftandse snackbar, een turk en een chinees met minimaal bestelbedrag van 30 euro. Lekker in je eentje
Ik weet iemand die geen moeite heeft met minimaal 30 euro voor hem alleenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een dorp? Eten bestellen is alleen chill in een grote stad. In een dorp heb je keuze tussen een aftandse snackbar, een turk en een chinees met minimaal bestelbedrag van 30 euro. Lekker in je eentje
Komt allemaal uit Hilversum toch? Daar heb je best veel voorzieningen natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Kortenhoef schijnt toch best wat bezorgaangelegenheid te zijn
Weet ik veel. Maar hij heeft aardig bereik.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt allemaal uit Hilversum toch? Daar heb je best veel voorzieningen natuurlijk
Oh gaat het topic zo langzaamquote:Op zondag 18 juli 2021 21:45 schreef Azula het volgende:
[..]
En de video van drie maanden geleden en nu?
Hij stond onder de OP van vorige.
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh gaat het topic zo langzaam
Dacht dat je m'n pohi aan het teruglezen was
Nee dat doen alleen speciale mensen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh gaat het topic zo langzaam
Dacht dat je m'n pohi aan het teruglezen was
Skateboarden toch ookquote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, breakdancing op de volgende Olympische spelen
F1 e-sports zou ook gaaf zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, breakdancing op de volgende Olympische spelen
Gewoon ogen dicht en rechtdoorquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon niet in de auto stappen. wat de neuk man?
Boeiend zwarte leerlingen krijgen toch makkelijker toegang tot de universiteiten.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit de Slimste Mens te kijken. Zit een mevrouw bij, die is wel erg dom.
Welke Nederlandse politieke partij is opgericht in 1948? Haar antwoord: D66.
Een lijst met landen die beginnen met I. Nog niet geraden: Ivoorkust en India.
Haar gok: Honduras.
De dalai lama moest uit Tibet vluchten toen China binnen viel. Welk land vluchtte hij heen? Haar antwoord: China.
Mi gado.
Ik wil best geloven dat dingen op TV anders zijn, maar waarom Deze mevrouw is uitgenodigd is me een raadsel.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
En altijd die Slimste mens kandidaten na afloop: Ja dan toch die zenuwen he![]()
![]()
![]()
Ik ben geen BN'er maar ik durf mijn handen toch wel in het vuur te steken dat ik enigszins kans maak op die finaleweek
Oh er waren heel wat ergere in het verleden hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat dingen op TV anders zijn, maar waarom Deze mevrouw is uitgenodigd is me een raadsel.
Misschien om de divibokaal te winnen.
Wat zeiden ze zoal?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh er waren heel wat ergere in het verleden hoor
Was dat die gozer die India en Indonesia niet kende?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Die Robert de Hoog was ook wel dramatisch met die topografie trouwens, die toch best intelligent overkomt altijd. Hele continenten ook gewoon niet herkennen, dat is toch wel pijnlijk
Ja, maar die zat er toch al wat afleveringen in, en heb weleens wat interviews van hem gezien, geen domme jongen. Topografie is kennelijk echt iets wat heel veel mensen meteen vergeten als ze van school afkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die gozer die India en Indonesia niet kende?
Vind het vooral tegenvallen als mensen dan wel heel bereisd zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die zat er toch al wat afleveringen in, en heb weleens wat interviews van hem gezien, geen domme jongen. Topografie is kennelijk echt iets wat heel veel mensen meteen vergeten als ze van school afkomen
Ja inderdaad, heel bizarquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind het vooral tegenvallen als mensen dan wel heel bereisd zijn.Gewoon niet weten waar landen waar je bent geweest (of buurland van) liggen op de aardbol.
Ik deed op de basisschool altijd zo'n spelletje dat je met een helikopter over de landkaart vloog en dan de juiste stad of land moest opzoekenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die zat er toch al wat afleveringen in, en heb weleens wat interviews van hem gezien, geen domme jongen. Topografie is kennelijk echt iets wat heel veel mensen meteen vergeten als ze van school afkomen
Dat is nog laat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
Tevens net nog even een uurtje gesport @:ggmm en nu een pasta in elkaar aan het draaien @:drizzt_dourden
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik deed op de basisschool altijd zo'n spelletje dat je met een helikopter over de landkaart vloog en dan de juiste stad of land moest opzoeken
Ja heerlijk rustig in de gym op vrijdagavond en wil daarvoor niet etenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog laat.
Ik gister weer 35km gepakt.
Nee joh ben je mal. Heb ook geen ekte wielrenners fiets, een hybridequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Na een dag is het weer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ben ik 12 dagen geleden gewordenquote:
Ja, de tijd vliegtquote:
We wonen kleiner dan Braddiequote:
Met boekjes of monies? Ik ben al vanaf 9 uur sochtends OS genot aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it vandaag weer even de boekenzolder gespekt
Beiden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met boekjes of monies? Ik ben al vanaf 9 uur sochtends OS genot aan het kijken
Wat nobel van jequote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden.
Wat boekjes verkocht bij de Slegte, en dat geld aan zolder gegeven.
Ja, is veel te zien vandaag. Heb stukje boogschieten gezien, wat judo. Finish wielrennen, en net kwartier voetbal.
Die gozer van Korea, die moet wel echt ballen van staal hebben. Knap hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat nobel van je
Ja boogschieten was tof. Zo op de OS wel leuke sport om te zien
Zou het mogelijk zijn boekjes te halen bij de zolder en deze dan te verkopen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden.
Wat boekjes verkocht bij de Slegte, en dat geld aan zolder gegeven.
Ja, is veel te zien vandaag. Heb stukje boogschieten gezien, wat judo. Finish wielrennen, en net kwartier voetbal.
Makkelijk ja. Mijn laatste bezoek daar heb ik voor meer dan 100 euro boekjes mee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou het mogelijk zijn boekjes te halen bij de zolder en deze dan te verkopen?
Sowieso heb je daar zoveel rust voor nodig. Met mijn ogen zou ik slachtoffers maken denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gozer van Korea, die moet wel echt ballen van staal hebben. Knap hoor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Makkelijk ja. Mijn laatste bezoek daar heb ik voor meer dan 100 euro boekjes mee.
Maar ik zal ze even contacteren dat er een Haagse doomer met verkeerde bedoelingen langs gaat komen
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een speldje voor je post
Ieder boek dat je haalt zetten ze een stempel in.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou het mogelijk zijn boekjes te halen bij de zolder en deze dan te verkopen?
Die Zambiaantjes ook weer gezien. Heerlijk man. Hier kan ik echt dagen naar kijken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso heb je daar zoveel rust voor nodig. Met mijn ogen zou ik slachtoffers maken denk ik
Gelukkig compenseren de boogschieters voor het verlies van medaille voor Nederland, want die gaan echt niet top 3 spelen. Wat een gatenkaas daar achterinquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Zambiaantjes ook weer gezien. Heerlijk man. Hier kan ik echt dagen naar kijken.
Ach ja, wat doe je er aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig compenseren de boogschieters voor het verlies van medaille voor Nederland, want die gaan echt niet top 3 spelen. Wat een gatenkaas daar achterin
Ik vermaak me prima ja, geen idee wat er morgen komt maar maandag sowieso van der Poelquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, wat doe je er aan.
Gewoon genieten van sporters toch.
Disneyquote:
Waar heb je het over? We hebben 17 miljoen inwoners en horen bij de top 10 landen van de mondiale sportquote:Op zondag 25 juli 2021 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom hebben we in Nederland zo weinig een topsport klimaat?
Door totale miscommunicatie van de teamleiding bij het wielrennen dacht de Nederlandse dat ze goud had gewonnen ipv dat er al iemand voor haar was geëindigdquote:
Lol dat kan nietquote:Op zondag 25 juli 2021 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door totale miscommunicatie van de teamleiding bij het wielrennen dacht de Nederlandse dat ze goud had gewonnen ipv dat er al iemand voor haar was geëindigd
En Bertens die vaker de bal in het net slaat dan erover. Kijkt alsof ze er helemaal geen zin in heeft.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:18 schreef Fok-it het volgende:
1 keer zo'n faal maakt natuurlijk niet dat Nederland als land meteen geen topsportklimaat heeft.
Maar dat was wel heel pijnlijk ja
Maar dat is toch corona-gerelateerd? Heeft toch niets met de sportieve aspecten te maken.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Bertens die vaker de bal in het net slaat dan erover. Kijkt alsof ze er helemaal geen zin in heeft.
Kom dan verdomme niet
En die kneuzen organisatie die de reis regelt waardoor er nu 8(?) positief getest zijn voor Nederland. Wat een bende man.
wist niet dat je moeder op tennis zatquote:Op zondag 25 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Nederlandse tennisers zijn wel de grootse chokers ooit ja
Ze hadden best een aparte vlucht kunnen regelen. Zoals andere landen.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is toch corona-gerelateerd? Heeft toch niets met de sportieve aspecten te maken.
Naja bij de Tsjechen is het ook gebeurt he. Weet niet hoe hun vlogenquote:Op zondag 25 juli 2021 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden best een aparte vlucht kunnen regelen. Zoals andere landen.
Maar nu zaten ze in een gewone vlucht waar men dus ziek was. En werd
Ja zie dan maar de mentale weerbaarheid te hebben om te zeggen : tot over 3 jaarquote:Op zondag 25 juli 2021 14:50 schreef Tlaloc het volgende:
Is wel echt sneu, je traint je halve leven hiervoor een geeft alles op om naar de OS te kunnen gaan. En dan ben je er en mag je weer terug ivm een besmetting
denk niet dat je veel keus hebt lolquote:Op zondag 25 juli 2021 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zie dan maar de mentale weerbaarheid te hebben om te zeggen : tot over 3 jaar
Meedoen is belangrijker dan winnen!quote:Op zondag 25 juli 2021 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol @ Nederland op de Olympische Spelen.
Ik snap dat nooit zo goed. Je traint ergens 4 jaar voor. Niet alleen voor een prijs, maar ook om aan de wereld te laten zien dat je iets kunt.
En dan vervolgens ben je na 1 ronde klaar, of weiger je gewoon je werk te doen.
Waarom hebben we in Nederland zo weinig een topsport klimaat?
Stoppenquote:Op zondag 25 juli 2021 15:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk niet dat je veel keus hebt lol
quote:
Als je al tegen het einde van je carriere zit, zou je ook kunnen zeggen, fuck it, ik kap er wel helemaal meequote:
Net crack gespot op Tinder (lol)quote:Op zondag 25 juli 2021 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al tegen het einde van je carriere zit, zou je ook kunnen zeggen, fuck it, ik kap er wel helemaal mee
Wel superlike gegeven?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh die heeft me op fok al drie keer afgewezen
Waarom maakt je dat zo verheugdquote:
Omdat de aantasting van mijn lichamelijke integriteit van de baan is.quote:
Dat is bij elk festival zoquote:Op maandag 26 juli 2021 13:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Omdat de aantasting van mijn lichamelijke integriteit van de baan is.
Heb je het Tokyo ritme?quote:
Ja in zulke gevallen had yesfap wel een uitkomst gebodenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee was gewoon moe dus vroeg gaan slapen.
Dat laatste lukt soderwaso nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op mijn kamer ook een. Dat beest gaat tekeer jongen, niet normaal
Kon niet eens normaal haxballen
Wat is dit voor pools dialect danquote:
Zwerkbal bedoel jequote:Op dinsdag 27 juli 2021 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw rugbyshirt gekocht =D
Oh het leek een beetje op een Griffoendor trui snap je HAHAHAquote:
zit toch geen groen in sukkeltjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 02:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh het leek een beetje op een Griffoendor trui snap je HAHAHA
Oh dat was groenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 02:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zit toch geen groen in sukkeltje
Die gast wordt rijkquote:
Zat in de auto vriend. Ga je nog op zuipvakantie of steek je je geld liever in een Braddie abonnement?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:07 schreef Solotovski het volgende:
@:MCH waarom geef je me alleen een like. Ik ben meer gebaat bij een leuke reactie van je
zuipvakantiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Zat in de auto vriend. Ga je nog op zuipvakantie of steek je je geld liever in een Braddie abonnement?
En dan kan je niet meer zuipen en chillen? Of ga je meer richting het settelen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zuipvakantieik ben 32
Ik stop het geld nog liever in m'n anus dan dat ik het aan braddie geef
ja maar een zuipvakantie is wel typisch iets voor een 18 jarige, man.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:18 schreef MCH het volgende:
[..]
En dan kan je niet meer zuipen en chillen? Of ga je meer richting het settelen?
Ok, man. Maar ga je nog op vakantie?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja maar een zuipvakantie is wel typisch iets voor een 18 jarige, man.
Zou best een paar dagen Bulgaarse kust doen om uit te rusten van al die mooie natuur in Bulgarije @Dvenquote:
Maak je er dan wel een vlog van?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:17 schreef Solotovski het volgende:
Ik stop het geld nog liever in m'n anus dan dat ik het aan braddie geef
Nee, Lowlands zou mijn vakantie wordenquote:
Balen manquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, Lowlands zou mijn vakantie worden
Tame Impala is wel erg lekker he?quote:
Ik kan er ook goed naar luisteren ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, elk album vind ik op zichzelf weer een meesterwerk.
Zouden ze komen? Heb de line up niet gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kan er ook goed naar luisteren ja.
geen idee, zou toch alleen voor LiamGod gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Zouden ze komen? Heb de line up niet gezien
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geen idee, zou toch alleen voor LiamGod gaan.
Heb ze er wel een keer gezien trouwens
Vind je van Glass Animals dan?quote:
ZABA, erg lekker album.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer.
hele albums luisteren de moeite waard?
Lekker hoor onweertjequote:
Zeer veel natuurschoon loopt er rond jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou best een paar dagen Bulgaarse kust doen om uit te rusten van al die mooie natuur in Bulgarije @:dven
Het dondert en het bliksemtquote:
Er bestaat ook een model Chevrolet die Impala heetquote:
wauw supervet vertel daar eens wat meer overquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er bestaat ook een model Chevrolet die Impala heet
Waarom ga je niet meerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, Lowlands zou mijn vakantie worden
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wauw supervet vertel daar eens wat meer over
Nog ruimte voor een wiegje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen komt nieuwe koelkast. Zin in.
Oude koelkast weg, dan vriezertje weg. Dan nog eens een kast weg en het begint weer ergens op te lijken.
Bijna. Dan moet ook nog een aquarium weg, en ik weet niet wat we dan met het bureau moeten doen.quote:
Doe dan dat aquarium weg, met die beesten kun je toch geen band opbouwenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna. Dan moet ook nog een aquarium weg, en ik weet niet wat we dan met het bureau moeten doen.
Je kan die baby toch gewoon in dat aquarium gooien. Die visjes voelen binnen no time als broertjes/zusjes aanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe dan dat aquarium weg, met die beesten kun je toch geen band opbouwen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan die baby toch gewoon in dat aquarium gooien. Die visjes voelen binnen no time als broertjes/zusjes aan
Hij gaat binnenkort.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe dan dat aquarium weg, met die beesten kun je toch geen band opbouwen
Doe niet zo ordinairquote:
Was hij terecht?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Keek naar m'n notes. Moest weer lachen om de laatste
Je luistert maar mooi naar de gezagsdragers.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk oprecht een van de slechtste ooit
Dat is nogal een uitspraak.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk oprecht een van de slechtste ooit
rtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Keek naar m'n notes. Moest weer lachen om de laatste
Krijgt een keurige jongen zoals jij notes?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan mijn laatste note nog niet zien, maar weet dat ik er een heb omdat een modje kwam dreigen in dm.
Ongelofelijk he?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijgt een keurige jongen zoals jij notes?
Welke modquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan mijn laatste note nog niet zien, maar weet dat ik er een heb omdat een modje kwam dreigen in dm.
Leuk, ben je op vakantiequote:
quote:
Oeiquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oma in het ziekenhuis, heup gebroken
Even langs zaterdag, lijkt niet zo lekker te gaan.
In huis?quote:
Ja.quote:
Ligt ook beetje aan haar leeftijd natuurlijk, maar is wel ingrijpend jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Weet van mijn andere oma, en van mijn tante dat het daarna snel bergafwaarts kan gaan. Hopelijk valt het mee en is dit slechts verwarring na narcose.
Ze is 90.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook beetje aan haar leeftijd natuurlijk, maar is wel ingrijpend ja
Flink op leeftijd wel. Is ze verder nog goed?quote:
Geestelijk wel, ja. Lichamelijk steeds wat minder natuurlijk. Ziet weinig meer. Coördinatieproblemen. Je kent het wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink op leeftijd wel. Is ze verder nog goed?
Lijkt me vreselijk om dement te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Mijne 96 and still going strong. begint wel flink dement te worden
Vergeet je dan niet dat je dement bent?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geestelijk wel, ja. Lichamelijk steeds wat minder natuurlijk. Ziet weinig meer. Coördinatieproblemen. Je kent het wel.
[..]
Lijkt me vreselijk om dement te worden.
Als je vergeet dat je dement bent ben je dan nog wel dementquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet dat je dement bent?
Ingewikkelde vraagstukkenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je vergeet dat je dement bent ben je dan nog wel dement
Sinds wanneer zitten er grote jongens in KLB SCquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy wat is er nou weer in de klbsc, speel je met de grote jongens?
@Solotovskiquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ingewikkelde vraagstukken
[..]
Sinds wanneer zitten er grote jongens in KLB SC
Viva forum tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wat gaan jullie doen als fok over drie dagen op zwart gaat
Wie niet eigenlijkquote:
Zonde van de niet-uitgegeven 4,99 (lol)quote:
Die ken ik niet.quote:
Dat zie je aan de ogenquote:
Eindelijk een keer met je eensquote:
Genot hequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Dacht dat Feyenoord pas om 9 uur begonkijk nu pas even op livescore
dit kan echt niet
Heb zowaar de eerste helft gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Dacht dat Feyenoord pas om 9 uur begonkijk nu pas even op livescore
dit kan echt niet
quote:
Berghuis hattrickje in de kuip straks. Gun het hem wel. Heeft eindelijk goeie spelers om zich heenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zowaar de eerste helft gezien.
Wij kunnen mee met dit Feyenoord.
Snap echt niet waarom men er bij Feyenoord al jaren niet in slaagt om een fatsoenlijke club te worden. Bijna alles aan de club is lachwekkend.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berghuis hattrickje in de kuip straks. Gun het hem wel. Heeft eindelijk goeie spelers om zich heen
Nooit geen geld!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom men er bij Feyenoord al jaren niet in slaagt om een fatsoenlijke club te worden. Bijna alles aan de club is lachwekkend.
De gevulde koolbladeren waren aardig gelukt trouwens.quote:
Lekker hoor. Wat voor kruiden nu gebruikt dan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De gevulde koolbladeren waren aardig gelukt trouwens.
Volgende keer iets meer kruiden, en bladeren eerst wat zachter laten worden.
Nu alleen zout en peper.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat voor kruiden nu gebruikt dan?
Ik snap niks van Slot.quote:
Tegen een ploeg uit Kosovo kunnen zelfs Bozenik en Bannis thuis wel scoren ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niks van Slot.
Je verdedigers zijn zo traag als dikke stront, en toch laat je ze hoog opkomen. Niet 1 keer, nee gewoon de hele wedstrijd.
Je hebt 2 spitsen. Je moet scoren. Je stelt ze beiden niet op.
Je vleugels moeten hoog voorgeven naar je aanvaller van 1,70 m
Pedersen moet nog wel even werken aan zijn voorzettenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen een ploeg uit Kosovo kunnen zelfs Bozenik en Bannis thuis wel scoren ja.
Nou ja, Malacia is gewoon prima, en die Pedersen maakte ook wel okay indruk in de voorbereiding. Maar Senesi dat wordt toch echt niet de miljoenentransfer waar Feyenoord op hoopt hoor, en Fer moet je morgen nog afscheid van nemen
Zou mooi zijn als ze eens zouden doorselecteren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen een ploeg uit Kosovo kunnen zelfs Bozenik en Bannis thuis wel scoren ja.
Nou ja, Malacia is gewoon prima, en die Pedersen maakte ook wel okay indruk in de voorbereiding. Maar Senesi dat wordt toch echt niet de miljoenentransfer waar Feyenoord op hoopt hoor, en Fer moet je morgen nog afscheid van nemen
Alles is interessanter om naar te kijken dan Advocaat. Meest overschatte `top'trainer everquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Pedersen moet nog wel even werken aan zijn voorzettenallejezus.
Verder is druk zetten en hoog opkomen met je verdedigers echt kamikaze met deze selectie. Vrees dat dit Stam 2.0 gaat worden.
Het is wel interessanter om naar te kijken dan Advocaat. Dat dan weer wel.
hij heb wel een grappige kopquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles is interessanter om naar te kijken dan Advocaat. Meest overschatte `top'trainer ever
Jij ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hij heb wel een grappige kop
Ik kan me dat echt niet meer herinneren neequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
weet jij heul niet, je hebt al jaren geen foto's van me gezien
ik heb hele mooie ogenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me dat echt niet meer herinneren nee
Oh dacht dat jij alleen kon opscheppen over je 18 cm piemelquote:
wel groot genoeg om eten mee op te scheppen jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij alleen kon opscheppen over je 18 cm piemel
Wat voor een?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
Haha sywert heeft een auto van een ton gekocht
Prima merk. Nog bescheiden ook voor iemand met dat vermogenquote:
Vraag me wel af hoe dit in zijn hoofd gaat. Jezelf profileren als weldoener maar uiteindelijk is alles voor bassiequote:Op zondag 1 augustus 2021 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima merk. Nog bescheiden ook voor iemand met dat vermogen
Money is nu eenmaal de root of all evil hequote:Op zondag 1 augustus 2021 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dit in zijn hoofd gaat. Jezelf profileren als weldoener maar uiteindelijk is alles voor bassie
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Money is nu eenmaal de root of all evil he
En wij maar geloven dat die het geld weg zou geven
Nou sorry hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik zou het geld ook gewoon houden overigens. Je licht de overheid toch niet op voor 100 miljoen om het vervolgens weg te geven
Ja dat moet die zeg wetenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou sorry hoor
Nee klopt, hij moet er nu gewoon lekker van genieten. Al zou ik dat niet in Nederland blijven doen maar dat moet die zeg weten
Bedankt dat je niemand mentiontquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat moet die zeg weten
Tering wat dom
Dat mag ik niet meer doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt dat je niemand mentiont
Van wie nietquote:
quote:
Blij dat je je houdt aan je gedragsaanwijzingen, maat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind dit uitlokking. Maar ik volg de aanwijzingen van de forum admin op!
Er werd gedreigd met een maand. En dan zeggen ze linksen dat strenger straffen niet werktquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat je je houdt aan je gedragsaanwijzingen, maat.
Ik ben erg trots op je
Zo lang kan ONZ je moeilijk missen inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er werd gedreigd met een maand. En dan zeggen ze linksen dat strenger straffen niet werkt
Jij bent een voorstander van een digitale doodstraf?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er werd gedreigd met een maand. En dan zeggen ze linksen dat strenger straffen niet werkt
Denk het welquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo lang kan ONZ je moeilijk missen inderdaad
Voor de onverbeterlijke personen welquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een voorstander van een digitale doodstraf?
Denk dat er nog een derde race op de redbullring moet komen (lol)quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tering de tering wat was dat een ongelofelijke race
Deze strijd is ook op de andere circuits nog niet gestredenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat er nog een derde race op de redbullring moet komen (lol)
We?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze strijd is ook op de andere circuits nog niet gestreden
WE GO FOR IT!
Goh wat ontzettend kut voor je manquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind Bradge met dat gamen en wandelen niet meer zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |