quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Red_85 het volgende:
Je ziet m zelfs iets naar buiten sturen om op te lijnen voor Copse en daarmee raakt ham max op zn achterwiel.
Ham fout. 10s stop n go. Hij weet dat hij daar zit en hij ziet m zelfs.
In jaren 50/60quote:
Lijkt me dat ze gewoon de reglementen moeten volgen? Een extra strafbonus voor kampioenskandidaten staat daar volgens mij niet in.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vindt dat dit een straf is, moet je een grotere straf geven met het oog op het kampioenschap. Ik vind het geen straf, maar dit slaat nergens op.
11 tegen 11.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Baku alweer vergeten ? Het is pas klaar als het klaar is.
Hopelijk is Karma ook vandaag een bitch.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Baku alweer vergeten ? Het is pas klaar als het klaar is.
Dat betekent wel een week extra discussie hier.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
Gelukkig volgend weekend geen race, kan Max beter herstellen
Jij bent een groot fanquote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Maver24 het volgende: In de f1 game als ik een zoveel seconde penalty heb en ga de pits in dan sta ik langer stil want die seconden straf
Owh, dat zou kunnen jaquote:
Dat is idd lastig met al dit soort incidenten. Je komt er als slachtoffer altijd slechter vanaf. Maar om de dader nou dezelfde gevolgen te geven, gaat ook niet werkenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef maan_man het volgende:
De gevolgen waren groot, maar de straf niet ongewoon mild. Helaas heb je er als slachtoffer niks aan.
Ze hebben toen met Grosjean ook de vrijheid genomen om de straf hoger uit te laten vallen. Bijzonder fenomeen vond ik dat toen ook, maar raar dat dat nu dan niet kan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:55 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze gewoon de reglementen moeten volgen? Een extra strafbonus voor kampioenskandidaten staat daar niet in.
Dat zou wel een erg domme regel zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 16:55 schreef Rambow het volgende:
Als je iemand eraf rijdt zou je alle punten die je in die race haalt moeten splitten met degene wiens race je hebt verknalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |