iOS-app werkt hier prima.quote:Op woensdag 21 juli 2021 06:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen bij de huidige stream trouwens, dan maar wat van Australië - Japan kijken
Op de site doet het niks. Daar staat (op twee verschillende laptops):quote:Op woensdag 21 juli 2021 06:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iOS-app werkt hier prima.
Tis standaard wel zonder commentaar, die kan je op Engels of Italiaans zetten.
Das bijzonder ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 06:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de site doet het niks. Daar staat (op twee verschillende laptops):
Technische problemen
Op dit moment ondervinden we helaas technische problemen. We werken er hard aan om deze op te lossen.
Toch wel raar dat de app het dan wel prima doet.
Op mijn iPhone doet ie het ook. Straks maar even de iPad zoeken. Geen ES Player helaas, als je die probeerde werd je meteen doorgestuurd naar Discovery+quote:Op woensdag 21 juli 2021 06:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das bijzonder ja.
We kijken nu op de Apple TV, via de Eurosport Player-app. Ook probleemloos.
Nog geen problemen gehad met mijn Samsung telefoon + Chrome castquote:Op woensdag 21 juli 2021 06:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen bij de huidige stream trouwens, dan maar wat van Australië - Japan kijken
Vrouwen zijn soft. Mannen zijn honk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanwaar eigenlijk dat de vrouwen niet ook honkballen maar softballen?
Wellicht domme vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze er niks van kunnen, haha, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanwaar eigenlijk dat de vrouwen niet ook honkballen maar softballen?
Wellicht domme vraag
De bal is groter en zachter toch? En verder?quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze er niks van kunnen, haha, wat dacht jij dan?
Het is op een paar details na toch gewoon dezelfde sport.
Kleiner veld, de honken liggen dichterbij althans.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bal is groter en zachter toch? En verder?
Blocken mag niet en nog een paar andere technische regeltjes. En volgens mij moet je bij softbal dus onderhands aaangooien en bij honkbal bovenhands(?) Maar ik weet het niet zo goed, ik heb weinig met beide sporten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bal is groter en zachter toch? En verder?
Canada wint uiteindelijk met 4-0.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dit wel, Mexico kan er echt niets van. Op naar balletjetrap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |