Ben je voor het eerst hier?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:57 schreef DonDruiper het volgende:
Ha-llo allemaal
Wat fijn dat ik hier ben.
Ik ben Don. Wie ben jij?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Stamp met je voeten
zet je handen in je zij
Hoi.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:57 schreef DonDruiper het volgende:
Ha-llo allemaal
Wat fijn dat ik hier ben.
Waar worden 'eisen' gesteld anders dan dat iemand zelf mag bepalen wat die wil ?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? We moeten we ze serieus gaan nemen en hun eisen inwilligen omdat ze anders radicaliseren?
En Don Druipt graag (ik wil niet eens weten waar je die naam vandaan hebt)quote:
Ja maar nog 2 weken.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
We kunnen inmiddels toch wel concluderen dat er geen enkele vrees meer hoeft te zijn voor enorme aantallen op de IC?
Ja, maar dat geldt toch voornamelijk voor kleurcodes buiten Nederland?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat alle reisorganisaties het reisadvies van de overheid volgen en reizen annuleren
De boomergroep reist nu eenmaal vaak met een pakketreis.
Dus ik vermoed dat daar de gedachte vandaan komt.
Je kan nog steeds gewoon een losse en reis vlucht boeken en op vakantie, het kan wel gevolgen hebben voor bepaalde verzekeringen ook.
Veel landen zeggen dat gevaccineerden en getesten gewoon welkom zijn, maar als het reisadvies van Nederland op oranje gaat heb je daar als reisorganisatie of boeker van pakketreis niet erg veel aan toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch voornamelijk voor kleurcodes buiten Nederland?
Het is goed weer Dick!quote:
Don Draper natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:02 schreef popje het volgende:
[..]
En Don Druipt graag (ik wil niet eens weten waar je die naam vandaan hebt)
Lekker dan! Genietquote:Op zondag 18 juli 2021 14:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het is goed weer Dick!
Volgende week wordt het weer minder. Maar gelukkig crossen we vanaf woensdag 4 grenzen over naar het mooie Kroatie @:Erno-BE
De hoeveelheid jongeren die de afgelopen 15 maanden op de IC hebben gelegen is heel laag, dus die komen er hoogstwaarschijnlijk niet. Dan kun je ouderen hebben die besmet raken en daardoor op de IC komen, maar daar is in elk geval al een hele grote groep van gevaccineerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
We kunnen inmiddels toch wel concluderen dat er geen enkele vrees meer hoeft te zijn voor enorme aantallen op de IC?
De discussie begon met de uitspraak van een ouder persoon dat zijn vakantie in gevaar zou komen vanwege de jongeren die twee weekenden weer los konden. Hier in NL.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Veel landen zeggen dat gevaccineerden en getesten gewoon welkom zijn, maar als het reisadvies van Nederland op oranje gaat heb je daar als reisorganisatie of boeker van pakketreis niet erg veel aan toch?
Ergens is dat sowieso ironisch. Ik kan iets wat belangrijk voor me is niet doen omdat jij iets dat belangrijk voor je is doet, jij egoïst!quote:Op zondag 18 juli 2021 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De discussie begon met de uitspraak van een ouder persoon dat zijn vakantie in gevaar zou komen vanwege de jongeren die twee weekenden weer los konden.
Nederland gaat niet opeens Frankrijk (voorbeeld) op oranje zetten omdat de besmettingen hier in NL hoog zijn. Nederland gaat Frankrijk vooral op oranje zetten als het daar helemaal uit de hand loopt. Die oudere man kan dus beter vrezen voor het feestgedrag van Franse jongeren in Frankrijk.
Kunnen in theorie nog doorstromen vanuit de kliniekquote:Op zondag 18 juli 2021 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja mooi hèquote:Op zondag 18 juli 2021 14:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ergens is dat sowieso ironisch. Ik kan iets wat belangrijk voor me is niet doen omdat jij iets dat belangrijk voor je is doet, jij egoïst!
Er zit een bepaalde mate van hypocrisie in die als je erover nadenkt best bijzonder is.
Gommers kom er eens in met je Fok accountquote:Op zondag 18 juli 2021 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen in theorie nog doorstromen vanuit de kliniek
Maar is compleet afhankelijk van soort mens wat op de kliniek ligt nu, of dat een dreiging kan zijn op grotere schaal
We need information
Worden er misschien toch meer mensen voor de zekerheid opgenomen, omdat er gewoon meer plek is dan in de heftige pieken?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar is compleet afhankelijk van soort mens wat op de kliniek ligt nu, of dat een dreiging kan zijn op grotere schaal
We need information
Iedere arts met elke IC opname een selfie maken en hier posten aub ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
We need information
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |