Had je kind vanmorgen nog een kater?quote:Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
Want het laatste 1,5 topic was echt ruk qua gebeurtenissen in het nieuws en privé voor een aantal van ons.
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Had je kind vanmorgen nog een kater?
quote:Op zondag 18 juli 2021 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang.
De kinderen zijn een weekendje bij opa en oma, dus wij hebben een citytrip in eigen stad gedaan, lekker gegeten, luxe hotel en musea bekeken. Ik voel me als herboren joh.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
Want het laatste 1,5 topic was echt ruk qua gebeurtenissen in het nieuws en privé voor een aantal van ons.
Lekker! Kindloos is ook gewoon weleens chill.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:09 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De kinderen zijn een weekendje bij opa en oma, dus wij hebben een citytrip in eigen stad gedaan, lekker gegeten, luxe hotel en musea bekeken. Ik voel me als herboren joh.
Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het wasquote:Op zondag 18 juli 2021 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang.
Deze.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het was![]()
Helaas besteed ik mijn tijd dan vaak aan klusjes die zijn blijven liggen die handiger zijn zonder kindquote:
Is die AEG ook beter dan die Dyson?quote:Op zondag 18 juli 2021 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Kindloos zijn is echt altijd wel chill!
Ik heb een nieuwe stofzuiger en ik ben er zo blij mee. Ik had zo een logge Dyson bol en nu een steelstofzuiger van AEG met lichtjes <3
Ja, dat wordt zometeen nog gezellig hierquote:
Ik had dit exact kunnen typenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:49 schreef twist02 het volgende:
Oei Hupje, is-ie oke nu?
[..]
Ja, dat wordt zometeen nog gezellig hierman is groot F1 fan, dus neemt de race altijd op, zodat-ie 'm 's avonds in alle rust terug kan kijken. Ik schat dat je 'm over een kwartiertje kunt horen vloeken
Dit hadden wij afgelopen week. Mijm was niet fit en is sowieso op donderdag en vrijdag bij mij thuis. S. mocht zaterdag pas getest worden nadat de juf Corona bleek te hebben.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het was![]()
Had ik al gezegd dat het grut hier in quarantaine zit omdat omdat er een BSO-medewerker positief was getest? Ze vliegen tegen de muren op en elkaar in de haren, heel gezellig hierDinsdag is dag 5, dus dan mogen ze getest worden.
Ah, ook zo'n fanaat dus?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had dit exact kunnen typen![]()
![]()
Vandaag onderweg in de auto wel 3x het nieuws op de radio uitgedraaid om te voorkomen dat hij zou horen dat Verstappen er af was gevlogen.
Zijn wij met dezelfde man getrouwd?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, ook zo'n fanaat dus?
Man kijkt echt al 20 jaar F1 ofzo, dus die baalt in zekere zin dat het nu opeens zo populair is, want voorheen was het risico op 'spoilers' nooit zo groot natuurlijk.
Mijne is te lui om er 2 gezinnen op na te houden denk ikquote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Zijn wij met dezelfde man getrouwd?
“Sinds Max is iedereen opeens F1 fan” mopper mopper.
Hij dempt de groeps app met zijn vrienden op zondagmiddag.
Groot Alonso fan hier.
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef twist02 het volgende:
[..]
Mijne is te lui om er 2 gezinnen op na te houden denk ikhij was altijd groot Räikkönen/Ferrari fan, maar da's al jaren weinig meer zeg maar
Toen Max z'n eerste zege pakte in Barcelona, vierden wij de eerste verjaardag van onze Minion. Race werd uiteraard netjes opgenomen om 's avonds terug te kijken, maar toen kwam de visite binnen met: "Zo, die Verstappen gewoon gewonnen hè?" Hij was in staat om de deur gewoon weer dicht te gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |