Ik heb het vermoeden dat dit veel langer blijft hangen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
Het is heel erg maar 2 jaar later was ik die advocaat al helemaal vergeten. Zal met Peter ook zo gaan en er staat weer een nieuwe op. Komt goed lads.
Derk Wiersum was totaal onbekend. Peter R. daarentegen kwam tientallen jaren lang elke avond de huiskamer binnen. En was ook bekender én populairder dan Pim Fortuyn. Ik denk net als lavenderr dat dit een poos blijft rondzingen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
Het is heel erg maar 2 jaar later was ik die advocaat al helemaal vergeten. Zal met Peter ook zo gaan en er staat weer een nieuwe op. Komt goed lads.
Populairder? Mwah. De reacties toen Fortuyn overleed waren echt vele malen heftiger. De bloemenzee ongeveer 40-45 keer zo grootquote:Op maandag 19 juli 2021 18:23 schreef Kromo het volgende:
[..]
Derk Wiersum was totaalonbekend. Peter R. kwam tientallen jaren lang elke avond de huiskamer binnen. En was ook bekender én populairder dan Pim Fortuyn. Ik denk net als kurl_droog dat dit een poos blijft rondzingen.
Hmm.. Misschien heb je gelijk. Ik zat toen in Duitsland en heb het misschien niet in volle hevigheid beleefd.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
De reacties toen Fortuyn overleed waren echt vele malen heftiger. De bloemenzee ongeveer 40-45 keer zo groot
Bovendien was Fortuyn totaal onschuldig. De Vries daarentegen ging heel nauw om met het zwaarste geboefte.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Populairder? Mwah. De reacties toen Fortuyn overleed waren echt vele malen heftiger. De bloemenzee ongeveer 40-45 keer zo groot
Alsnog onschuldig ook.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Bovendien was Fortuyn totaal onschuldig. De Vries daarentegen ging heel nauw om met het zwaarste geboefte.
Beiden onschuldig. Maar wel een verschil ja, politieke moord vs. criminele afrekening.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Bovendien was Fortuyn totaal onschuldig. De Vries daarentegen ging heel nauw om met het zwaarste geboefte.
Okay, maar hij werd door meer dan half Nederland gehaat! Door voltallig links en door godvruchtig rechts.Zijn moordenaar was ook geen hitman maar een ideologische gek.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Bovendien was Fortuyn totaal onschuldig.
Toch zag iedereen de afrekening op Peter R wel aankomen en bij Fortuyn totaal niet als je het dan per se moet vergelijken.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:31 schreef Kromo het volgende:
[..]
Okay, maar hij werd door meer dan half Nederland gehaat! Door voltallig links en door godvruchtig rechts.Zijn moordenaar was ook geen hitman maar een ideologische gek.
Dat laatste is niet met zekerheid te stellen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:31 schreef Kromo het volgende:
[..]
Okay, maar hij werd door meer dan half Nederland gehaat! Door voltallig links en door godvruchtig rechts.Zijn moordenaar was ook geen hitman maar een ideologische gek.
Nee, niet door half Nederland. Alleen door de linkse elite, zoals Kok, Van Dam, Rosenmüller, etc.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:31 schreef Kromo het volgende:
[..]
Naast dat deze kansloze opmerking niet te staven valt, is deze stelling ook ernstig te betwijfelen. Peter R. de Vries was een journalist, Pim Fortuyn was een politicus.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:23 schreef Kromo het volgende:
[..]
En was ook bekender én populairder dan Pim Fortuyn.
Godvruchtig rechts kon prima met hem overweg volgens mij, zeker niet haatdragend tov Fortuyn.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:31 schreef Kromo het volgende:
[..]
Niet met zekerheid gek omdat hij psychiatrisch onderzoek weigerde? Pff... Ik ken genoeg ggz-werknemers die hem op verborgen camera hebben horen praten en die stelden een overduidelijke mentale kwaal vast. Dat kan ik als leek zelfs. Die vent heeft een overduidelijke Cluster B persoonlijkheidsstoornis.Die is ongeneeslijk, ook omdat zulke lui elke therapie afwijzen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat laatste is niet met zekerheid te stellen.
Ik bedoelde dat niet uitgesloten is dat Volkert in opdracht handelde.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:49 schreef Kromo het volgende:
[..]
Niet met zekerheid gek omdat hij psychiatrisch onderzoek weigerde? Pff... Ik ken genoeg ggz-werknemers die hem op verborgen camera hebben horen praten en die stelden een overduidelijke mentale kwaal vast. Dat kan ik als leek zelfs. Die vent heeft een overduidelijke Cluster B persoonlijkheidsstoornis.Die is ongeneeslijk, ook omdat zulke lui elke therapie afwijzen.
Was dit bedoeld als een toespeling?quote:Op maandag 19 juli 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Populairder? Mwah. De reacties toen Fortuyn overleed waren echt vele malen heftiger. De bloemenzee ongeveer 40-45 keer zo groot
Ach zo. Nee inderdaad. Maar hij leek zelf ook voldoende politiek gemotiveerd om het op eigen houtje te doen. Die schimmige clubs achter hem heeft men nooit kunnen doorlichten, dat is waar.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet uitgesloten is dat Volkert in opdracht handelde.
Natuurlijk wel... Alleen complotters denken hier nog in complotten over.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat laatste is niet met zekerheid te stellen.
Dat is het wel...quote:Op maandag 19 juli 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet uitgesloten is dat Volkert in opdracht handelde.
Erg aannemelijk maak je je bewering niet....quote:Op maandag 19 juli 2021 18:58 schreef Berjan3 het volgende:
Natuurlijk wel... Alleen complotters denken hier nog in complotten over.
Dat is het wel...
Iets wat niet is kan je niet bewijzen.. Mensen moeten met bewijs komen dat hij in opdracht van iemand gemoord heeft.. Wie claimt die bewijst.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:01 schreef Kromo het volgende:
[..]
Erg aannemelijk maak je je bewering niet....![]()
Tja, logische conclusies trekken is niet voor iedereen weggelegd, maar tegen walgen om niks bestaan goedwerkende therapieën.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:48 schreef Grishenko_ het volgende:
De "populariteit" willen aanstippen van twee verschillende slachtoffers van moordaanslagen vind ik ronduit walgelijk, omdat je hiermee verkapt impliceert dat de moord op Fortuyn minder erg was, omdat hij "minder geliefd" zou zijn.
Welnee. Hier mag iedereen zijn vermoedens ventileren. Wat doe je überhaupt op zo'n forum als je alleen rechtsgeldige bewijzen wilt weten? Daar zijn overheids-websites voor.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:03 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Iets wat niet is kan je niet bewijzen.. Mensen moeten met bewijs komen dat hij in opdracht van iemand gemoord heeft.. Wie claimt die bewijst.
Dus een ander mag wel vermoedens ventileren maar als ik zeg "dat is niet zo" moet ik wel met bewijs komen?quote:Op maandag 19 juli 2021 19:12 schreef Kromo het volgende:
[..]
Welnee. Hier mag iedereen zijn vermoedens ventileren. Wat doe je überhaupt op zo'n forum als je alleen rechtsgeldige bewijzen wilt weten? Daar zijn overheids-websites voor.
Natuurlijk, lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Was dit bedoeld als een toespeling?
Dit grapje wordt alleen al in het corona-topic 20 keer op een dag gemaaktquote:Op maandag 19 juli 2021 18:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Was dit bedoeld als een toespeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |