Of onvoldoende verdedigd is tegen personen die hem te vuur en te zwaard willen bestrijden een verschijnsel die jij en steeds meer mensen gezien jou post normaal lijken te vinden? Durf je dit ook in het openbaar te zeggen op de plek waar mensen nu bloemen leggen wat verhoogt op een houten kist met een megafoon? Dat in essentie de moord op hem zijn eigen schuld is?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat hier staat, maar stellen dat Peter op het vuur is gegooid gaat wat ver. Denk dat je beter kan stellen dat hij iets te graag zelf met het vuur wilde spelen.
Ja handig toch? Want het is ook mijn mening, dus .........quote:Op maandag 19 juli 2021 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je mening letterlijk kopiëren uit de YouTube-comment section
Waarom zou ik?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of onvoldoende verdedigd is tegen personen die hem te vuur en te zwaard willen bestrijden een verschijnsel die jij en steeds meer mensen gezien jou post normaal lijken te vinden? Durf je dit ook in het openbaar te zeggen op de plek waar mensen nu bloemen leggen wat verhoogt op een houten kist met een megafoon?
Om dat je dan denk ik een pak slaag krijgt iets posten op een forum is dan wat veiliger. Dat is logisch.quote:
Dan moeten ze me maar beveiligen!quote:Op maandag 19 juli 2021 14:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Om dat je dan denk ik een pak slaag krijgt
quote:Op maandag 19 juli 2021 11:47 schreef FANNN het volgende:
[..]
Het is maar één man heh... hij kan niet de hele wereld redden, dat snap jij ook wel...
Stel dat dan ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:10 schreef l1ghted het volgende:
[..]
tuurlijk kon Peter R niet elke zaak aan net als dat de politie dat ook niet kan.
Op zich is een pak slaag krijgen omdat jij het goed vindt dat Peter vermoord is niet iets waar het OM en of de politie tijd in gaat steken.quote:
Waar stel ik dat precies?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is een pak slaag krijgen omdat jij het goed vindt dat Peter vermoord is
Je kan iemand niet verdedigen die consequent weigert om zich te laten verdedigen, nou niet gaan doen alsof de werkelijkheid anders was. De Vries heeft nooit beveiliging geaccepteerd en dat is wel essentieel om dat te kunnen doen.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of onvoldoende verdedigd is tegen personen die hem te vuur en te zwaard willen bestrijden een verschijnsel die jij en steeds meer mensen gezien jou post normaal lijken te vinden? Durf je dit ook in het openbaar te zeggen op de plek waar mensen nu bloemen leggen wat verhoogt op een houten kist met een megafoon? Dat in essentie de moord op hem zijn eigen schuld is?
Ik mag toch hopen van wel anders heb je niet veel begrepen van de principes waar De Vries voor stond.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is een pak slaag krijgen omdat jij het goed vindt dat Peter vermoord is niet iets waar het OM en of de politie tijd in gaat steken.
Nee op zich zijn er diensten die overal kunnen rondlopen met of zonder toestemming van een burger. Om te beginnen de politie zelf. Die hebben daar ontheffing voor. Maar afwachten wat voor een rapport er komt uiteindelijk,quote:Op maandag 19 juli 2021 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan iemand niet verdedigen die consequent weigert om zich te laten verdedigen, nou niet gaan doen alsof de werkelijkheid anders was. De Vries heeft nooit beveiliging geaccepteerd en dat is wel essentieel om dat te kunnen doen.
Maar als je die als rechtstaat echt belangrijk denkt te vinden dan laat je een soort van geheim agent hem bewaken.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel anders heb je niet veel begrepen van de principes waar De Vries voor stond.
Heb je dit in films gezien ofzo? Compleet onuitvoerbaar als de persoon in kwestie dat weigert en dus ondermijnt.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar als je die als rechtstaat echt belangrijk denkt te vinden dan laat je een soort van geheim agent hem bewaken.
De rechtsstaat laat ook toe dat mensen weigeren zich te laten beveiligen. We hebben nog altijd een vrije keuze en hij kende de risico's echt wel en vondt het belangrijker dat hij kon doen wat hij deed en daarbij een risico liep dan dat risico uit te sluiten.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar als je die als rechtstaat echt belangrijk denkt te vinden dan laat je een soort van geheim agent hem bewaken.
Met een man of veertig lukt dat wel degelijk. Maar het gaat uiteindelijk altijd weet om politieke belangen en geld. En Peter was een luis in de pels van met name mensen binnen het OM , politie en politiek. Wat met Wilders kan had stiekem ook wel met Peter gekund.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je dit in films gezien ofzo? Compleet onuitvoerbaar als de persoon in kwestie dat weigert en dus ondermijnt.
Ah, ik was al aan het wachten op de complotkaart.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Met een man of veertig lukt dat wel degelijk. Maar het gaat uiteindelijk altijd weet om politieke belangen en geld. En Peter was een luis in de pels van met name mensen binnen het OM , politie en politiek. Wat met Wilders kan had stiekem ook wel met Peter gekund.
Dan kan je ook gaan nadenken of er dan niet is mis is met de rechtstaat. Maar wellicht moeten we dan maar accepteren dat criminelen gewoon beter mogen en kunnen wegkomen met geweldsmiddelen in het hoogste spectrum. Net als een leger.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De rechtsstaat laat ook toe dat mensen weigeren zich te laten beveiligen. We hebben nog altijd een vrije keuze en hij kende de risico's echt wel en vondt het belangrijker dat hij kon doen wat hij deed en daarbij een risico liep dan dat risico uit te sluiten.
Wegkomen? Ze zitten vast volgens mij.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan kan je ook gaan nadenken of er dan niet is mis is met de rechtstaat. Maar wellicht moeten we dan maar accepteren dat criminelen gewoon beter mogen en kunnen wegkomen met geweldsmiddelen in het hoogste spectrum. Net la een leger.
Waar poste ik dat ik de rechtstaat wil afschaffen. Maar mag ik dan denken dat jij denkt dat met het oppakken van twee mensen de problemen opgelost zijn?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wegkomen? Ze zitten vast volgens mij.
De rechtsstaat beschermen door hem af te schaffen is overigens wel een fantastisch plan, what could possibly go wrong.
Dat zegt toch helemaal niemand? Jij roept dat ze ermee wegkomen wat dus evident niet het geval is.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Waar poste ik dat ik de rechtstaat wil afschaffen. Maar mag ik dan denken dat jij denkt dat met het oppakken van twee mensen de problemen opgelost zijn?
Nee hoor. Ik reageer gewoon op iets wat iemand in een lofzang stelt (en het later ontkent) en daarin imo een beetje doorslaat. Mag ik?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:27 schreef l1ghted het volgende:
[..]
Nogmaals, je bent op woorden aan het hakken en gewoon verkapt aan het trollen.
De organisatie er achter komt er wel mee weg. Een stapje omhoog denken. De personen die nu opgepakt zijn spelen de rol van voetsoldaat. En zullen waarschijnlijk ook richting het OM niks verklaren.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niemand? Jij roept dat ze ermee wegkomen wat dus evident niet het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |