SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Laatst reed er eentje rakelings langs me met haar scootmobiel de groenteafdeling in recht in de uitgestalde groentes en ondertussen nog een oudere man meegesleurd. De hele stellage uit z'n verband gerukt. Van alles over de vloer. Ze wist even niet meer waar de rem zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom rijden die bejaarden in de supermarkt ook lekker met hun rollator tegen je enkels.
Jezus fucking Christus zeg..stom wijfquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laatst reed er eentje rakelings langs me met haar scootmobiel de groenteafdeling in recht in de uitgestalde groentes en ondertussen nog een oudere man meegesleurd. De hele stellage uit z'n verband gerukt. Van alles over de vloer. Ze wist even niet meer waar de rem zat.
Ja dat zei ik ook, maar dan in iets nettere bewoordingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus zeg..stom wijf
Oh Ja, ik ben redelijk aso dan hoor, krijgen gewoon te horen hoe stom ze zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook, maar dan in iets nettere bewoordingen.
Ja is ook zo. Die man was behoorlijk gehavend. Maar die vrouw zelf was ook wel wat overstuur.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Ja, ik ben redelijk aso dan hoor, krijgen gewoon te horen hoe stom ze zijn.
In ieder geval dat ze zelf ook overstuur was, dat scheelt al, dan ben ik al wa milder, hahahaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Die man was behoorlijk gehavend. Maar die vrouw zelf was ook wel wat overstuur.
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laatst reed er eentje rakelings langs me met haar scootmobiel de groenteafdeling in recht in de uitgestalde groentes en ondertussen nog een oudere man meegesleurd. De hele stellage uit z'n verband gerukt. Van alles over de vloer. Ze wist even niet meer waar de rem zat.
Mooie daarvan is dat je dan extra positief kan kijken naar de dingen die wel goed gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mindere tijden maar gaat wel weer over
Waar moet ik heen? Ben wel carriere gericht, niet die 100 baby's. En ik val niet op dikke mannen met een baard.quote:
Hier ook wel eens gebeurd, volgens mij heeft diegene het ook niet overleefdquote:Op zondag 18 juli 2021 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weleens iemand zo een sloot in zien rijden met een scootmobiel.
Geen idee wat daar gebeurde, maar het was best eng.
Deze meneer gelukkig wel, omdat er andere mensen dichtbij waren, maar had ook heel anders kunnen aflopen.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier ook wel eens gebeurd, volgens mij heeft diegene het ook niet overleefd
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
True truequote:Op zondag 18 juli 2021 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooie daarvan is dat je dan extra positief kan kijken naar de dingen die wel goed gaan
Dat is wel een deluxe-uitvoeringquote:Op zondag 18 juli 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
Oeh een buda bospod onder in mijn fotoding![]()
[ afbeelding ]
Ik ben hooguit met dronken kop wel eens de sloot ingelopenquote:Op zondag 18 juli 2021 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook ooit de sloot ingereden met mijn fiets.![]()
![]()
Ja, ik was het aan het leren toen..
Je moet jezelf ook gewoon wat gunnenquote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel een deluxe-uitvoering
Ik laat mij niet uit over dit soort situaties. Het heeft wel hier en daar tot wat littekens geleidquote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hooguit met dronken kop wel eens de sloot ingelopen
quote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hooguit met dronken kop wel eens de sloot ingelopen
Ik dacht dat het gras was. Maar het was een sloot met kroosquote:
Nomnomnomquote:
Eet altijd wel lekker weg en is verantwoordelijker dan chipsquote:
Ik vind chips niet zo lekkerquote:Op zondag 18 juli 2021 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eet altijd wel lekker weg en is verantwoordelijker dan chips
Ik was er aardig aan verslaafd (at zo een 300g zak weg) maar eet nu hooguit een handje af en toequote:
Dan zijn nootjes wel beterquote:Op zondag 18 juli 2021 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er aardig aan verslaafd (at zo een 300g zak weg) maar eet nu hooguit een handje af en toe
Ga gewoon he-le-maal niks doenquote:
Nicequote:Op zondag 18 juli 2021 00:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar vandaag, wat je uiteraard bedoelt, ga ik naar mijn vader BBQ-en
Ja vermaak me altijd prima met nikd doenquote:
Ja, of dat ze met hun stoel schuiven of er ergens op de achtergrond iemand zich aan het verslikken is of SARS heeft (een van beiden). Het leidt wel een beetje af...quote:Op zondag 18 juli 2021 00:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een podcast te luisteren waarbij een van de presentatoren om de haverklap een slok water neemt. Zo schijtirritant. Mute dan even [ afbeelding ]
ikzou dan niet meer afluisterenquote:Op zondag 18 juli 2021 00:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een podcast te luisteren waarbij een van de presentatoren om de haverklap een slok water neemt. Zo schijtirritant. Mute dan even [ afbeelding ]
Sims. Dat moet wel een oude verslaving zijn. En terugvallen is vrij gebruikelijk. Been there, done that.quote:
Oh balen zeg. Ben benieuwd wat de manager zegt. Beterschap in ieder geval!quote:Op zondag 18 juli 2021 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Heb een beetje een hoestje en een loopneus. Maar doe al dagen elke dag een zelftest en steeds negatief. Vanavond deed ik het zelfs zo grondig dat ik ervan moest overgeven. En daarna nog een. beiden weer negatief. Weet nu niet meer zo goed wat te doen, morgen testen kan, maar dan ga ik er vanuit dat ik pas ergens maandag de uitslag krijg en niet kan werken, en ze hebben me nodig.. Morgen maar even mijn manager bellen om te overleggen.
Thanks, ze gaat vast zeggen dat ik moet testen, zeker omdat een collega van wie ik enorm afstand heb gehouden, afgelopen week positief was. En als ze zegt dat ik moet, dan ga ik, maar ik wil gewoon niet meer. Laat me, ik ben een beetje verkouden, ik doe steeds zelftests, houdt afstand van alles en iedereen en blugh.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Ben benieuwd wat de manager zegt. Beterschap in ieder geval!
NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOMNOMNOMMIENOMNOMNOMquote:Op zondag 18 juli 2021 01:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Ben benieuwd wat de manager zegt. Beterschap in ieder geval!
Ja dat snap ik helemaal. Maar verkoudheid heerst nu ook. Laatst was er een collega op het werk aan het hoesten en niezen. Ze zei dat ze getest was en geen corona had.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ze gaat vast zeggen dat ik moet testen, zeker omdat een collega van wie ik enorm afstand heb gehouden, afgelopen week positief was. En als ze zegt dat ik moet, dan ga ik, maar ik wil gewoon niet meer. Laat me, ik ben een beetje verkouden, ik doe steeds zelftests, houdt afstand van alles en iedereen en blugh.
Die R van 2,9 is al van een week geleden. Nu is het volgens mij rond de 1. Alleen hoor je dat soort nieuws niet in het journaal.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien ben ik morgen niet eens meer verkouden, dan doe ik niets.Heb dan inmiddels toch al 2,9 anderen besmet of wat is de R momenteel?
Ik heb al de hele week snotverkouden kinderen op het werk, sommigen getest, sommigen mogen niet meer komen tenzij klachtenvrij, sommigen hoesten altijd, sommigen snuiten nog net niet hun neus in je t shirt.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat snap ik helemaal. Maar verkoudheid heerst nu ook. Laatst was er een collega op het werk aan het hoesten en niezen. Ze zei dat ze getest was en geen corona had.
Sorry Turkse man in de tuin. Hopelijk heeft hij al zijn vaccinaties gehadquote:Op zondag 18 juli 2021 01:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die R van 2,9 is al van een week geleden. Nu is het volgens mij rond de 1. Alleen hoor je dat soort nieuws niet in het journaal.
Oei, per ongeluk zonder nadenken of?quote:Op zondag 18 juli 2021 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry Turkse man in de tuin. Hopelijk heeft hij al zijn vaccinaties gehad
Ik hield afstand, maar heb wel een zwarte bes uit zijn hand aangenomen en opgegeten.
Nah heel eerlijk? Na dat weekendje Albanië is er wel iets in me veranderd. Gewoon wat losser, ik was bijvoorbeeld de laatste op het werk die een mondkapje droeg, ook buiten. Maar zodra het niet meer hoefde niet meer, al overweeg ik het wel weer.quote:
Ik ben ook wel wat losser hoor. En nu ook na de tweede vaccinatie wat geruster. Het enige wat ik nog wel minder vind is het OV wanneer het zo druk is.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah heel eerlijk? Na dat weekendje Albanië is er wel iets in me veranderd. Gewoon wat losser, ik was bijvoorbeeld de laatste op het werk die een mondkapje droeg, ook buiten. Maar zodra het niet meer hoefde niet meer, al overweeg ik het wel weer.
Als ik het toch moest krijgen dan via een bes die een buurman me aanreikt En dan liever niet Robbie.
LOL!!quote:Op zondag 18 juli 2021 02:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben ook wel wat losser hoor. En nu ook na de tweede vaccinatie wat geruster. Het enige wat ik nog wel minder vind is het OV wanneer het zo druk is.
Maar fruit aannemen en zo opeten deed ik voor corona al eigenlijk niet.Krijg je daar bij zo'n groentekraam een kers aangereikt om te proeven en dan deed ik heel onopvallend eventjes afwrijven. Ik ben daar echt een pietlut in.
Is Limburg weer droog?quote:
niet helemaal geloof ik.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet helemaal geloof ik.
Maar hier is het water wel weg.
Nu zie je overal mensen hun hele huisraad in containers dumpen
Maar volgens Willem Engel is het niet echt, dus ze zullen zich wel aanstellenquote:
Acteurs zijn het.quote:Op zondag 18 juli 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar volgens Willem Engel is het niet echt, dus ze zullen zich wel aanstellen
Wat?quote:Op zondag 18 juli 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar volgens Willem Engel is het niet echt, dus ze zullen zich wel aanstellen
Heb het fragment net zitten kijken.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal groter plan om afleiding te zijn waar het echt om draait. Open je ogen!
Die smiley.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb het fragment net zitten kijken.![]()
Gelukkig doen mijn ogen het niet zo best [ afbeelding ]
Hallo mevrouw paddenstoelquote:
Er gaat nu toch ook zo'n ander fijn virus rond onder kleine kinderen, hoorde ik?quote:Op zondag 18 juli 2021 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week snotverkouden kinderen op het werk, sommigen getest, sommigen mogen niet meer komen tenzij klachtenvrij, sommigen hoesten altijd, sommigen snuiten nog net niet hun neus in je t shirt.
Ik heb 50 gratis testen, dus kan nog wel even vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |