SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Laatst reed er eentje rakelings langs me met haar scootmobiel de groenteafdeling in recht in de uitgestalde groentes en ondertussen nog een oudere man meegesleurd. De hele stellage uit z'n verband gerukt. Van alles over de vloer. Ze wist even niet meer waar de rem zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom rijden die bejaarden in de supermarkt ook lekker met hun rollator tegen je enkels.
Jezus fucking Christus zeg..stom wijfquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laatst reed er eentje rakelings langs me met haar scootmobiel de groenteafdeling in recht in de uitgestalde groentes en ondertussen nog een oudere man meegesleurd. De hele stellage uit z'n verband gerukt. Van alles over de vloer. Ze wist even niet meer waar de rem zat.
Ja dat zei ik ook, maar dan in iets nettere bewoordingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus zeg..stom wijf
Oh Ja, ik ben redelijk aso dan hoor, krijgen gewoon te horen hoe stom ze zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook, maar dan in iets nettere bewoordingen.
Ja is ook zo. Die man was behoorlijk gehavend. Maar die vrouw zelf was ook wel wat overstuur.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Ja, ik ben redelijk aso dan hoor, krijgen gewoon te horen hoe stom ze zijn.
In ieder geval dat ze zelf ook overstuur was, dat scheelt al, dan ben ik al wa milder, hahahaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Die man was behoorlijk gehavend. Maar die vrouw zelf was ook wel wat overstuur.
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laatst reed er eentje rakelings langs me met haar scootmobiel de groenteafdeling in recht in de uitgestalde groentes en ondertussen nog een oudere man meegesleurd. De hele stellage uit z'n verband gerukt. Van alles over de vloer. Ze wist even niet meer waar de rem zat.
Mooie daarvan is dat je dan extra positief kan kijken naar de dingen die wel goed gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mindere tijden maar gaat wel weer over
Waar moet ik heen? Ben wel carriere gericht, niet die 100 baby's. En ik val niet op dikke mannen met een baard.quote:
Hier ook wel eens gebeurd, volgens mij heeft diegene het ook niet overleefdquote:Op zondag 18 juli 2021 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weleens iemand zo een sloot in zien rijden met een scootmobiel.
Geen idee wat daar gebeurde, maar het was best eng.
Deze meneer gelukkig wel, omdat er andere mensen dichtbij waren, maar had ook heel anders kunnen aflopen.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier ook wel eens gebeurd, volgens mij heeft diegene het ook niet overleefd
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
True truequote:Op zondag 18 juli 2021 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooie daarvan is dat je dan extra positief kan kijken naar de dingen die wel goed gaan
Dat is wel een deluxe-uitvoeringquote:Op zondag 18 juli 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
Oeh een buda bospod onder in mijn fotoding![]()
[ afbeelding ]
Ik ben hooguit met dronken kop wel eens de sloot ingelopenquote:Op zondag 18 juli 2021 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook ooit de sloot ingereden met mijn fiets.![]()
![]()
Ja, ik was het aan het leren toen..
Je moet jezelf ook gewoon wat gunnenquote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel een deluxe-uitvoering
Ik laat mij niet uit over dit soort situaties. Het heeft wel hier en daar tot wat littekens geleidquote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hooguit met dronken kop wel eens de sloot ingelopen
quote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hooguit met dronken kop wel eens de sloot ingelopen
Ik dacht dat het gras was. Maar het was een sloot met kroosquote:
Nomnomnomquote:
Eet altijd wel lekker weg en is verantwoordelijker dan chipsquote:
Ik vind chips niet zo lekkerquote:Op zondag 18 juli 2021 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eet altijd wel lekker weg en is verantwoordelijker dan chips
Ik was er aardig aan verslaafd (at zo een 300g zak weg) maar eet nu hooguit een handje af en toequote:
Dan zijn nootjes wel beterquote:Op zondag 18 juli 2021 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er aardig aan verslaafd (at zo een 300g zak weg) maar eet nu hooguit een handje af en toe
Ga gewoon he-le-maal niks doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |