Spuit11 verderop. Maar nee. Dan zit ik tegen het plafond aan. Er staat nog een droger bovenop!quote:
Waar het hart vol van is........quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
goeie vriend wil graag weer eens trippen. maar ik kan daar volgens mij helemaal niet meer tegen
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla
Best wel, maar vanavond was op uitnodiging van vrienden als dank voor bewezen dienstenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef MCH het volgende:
Wel luxe om twee keer in een weekend uit eten te gaan
Dondert Stoor even van z’n sokkelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zitten mij wat te veel knoppen aan! Ik was niet. Dat is vrouwenwerk.
Waarom zou ik daar over nadenken? Ik heb toch een vrouw? Die kan toch gewoon wassen?!quote:
Kan hij niet met iemand anders gaan trippen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
goeie vriend wil graag weer eens trippen. maar ik kan daar volgens mij helemaal niet meer tegen
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla
Tsja eh.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over nadenken? Ik heb toch een vrouw? Die kan toch gewoon wassen?!
zei ik ook alquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij niet met iemand anders gaan trippen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij niet met iemand anders gaan trippen?
Lekker bezigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn vrouw blij gemaakt vanavond! Dat wordt neuken!![]()
[ afbeelding ]
Ja klein beetje wel?. Wel okay denk ikquote:
Over hoogtepunt gesprokenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Spuit11 verderop. Maar nee. Dan zit ik tegen het plafond aan. Er staat nog een droger bovenop!
Dus niet hophop en ohohquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klein beetje wel?. Wel okay denk ik
Wowquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over nadenken? Ik heb toch een vrouw? Die kan toch gewoon wassen?!
Anders eerst ff bij de hoeren oefenen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klein beetje wel?. Wel okay denk ik
Nee veel geschreeuw hierquote:
Bouwvakker binnenhalen danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zei ik ook al
maar hij wil denk teveel met mij
ik niet, ik wil bouwvakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |