Ook allemaal mailadressen in de CC?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:56 schreef popje het volgende:
Nou jongens, ik kreeg een mail van Testcoronatestnu, dat ze 'wegens onvoorziene omstandigheden' dicht zijn... en dat mijn gegevens gelekt zijn... ik had daar eerst een afspraak gemaakt maar toch omgeboekt naar een andere aanbieder voor mijn vakantie dinsdag. Zie het artikel van RTL nieuws van Daniel Verlaan. Ik denk dat dit nog wel een staartje gaat krijgen...
Een collega ontwaakte in het ziekenhuis na zijn eerste Pfizer prik. Het laatste wat 'ie zich kan herinneren was dat 'ie de observatieruimte inliep na de vaccinatie, daar is 'ie vervolgens flauw gevallen. Bloedonderzoek wees uit dat 'ie allergisch is voor het bindmiddel in het vaccin. Zijn eerste covid vaccinatie is dus ook meteen zijn laatste; hij mag niet eens meer een tweede vaccinatie krijgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook de moeilijkheid, het ene vaccin is het andere niet, mijn vrouw had een paar jaar geleden van haar werk een vrijwillige griepprik waar ze aardig ziek van werd en stond nu ook niet te springen, maar wel genomen en dat zonder bijwerkingen op de beurse schouder na.
Welneeeeee, vegen we gewoon onder het tapijt bij de rest van de coronashit en verwijzen alle verantwoordelijkheid naar de uitbaters zelf en 'de crisis'quote:Op zondag 18 juli 2021 10:56 schreef popje het volgende:
Nou jongens, ik kreeg een mail van Testcoronatestnu, dat ze 'wegens onvoorziene omstandigheden' dicht zijn... en dat mijn gegevens gelekt zijn... ik had daar eerst een afspraak gemaakt maar toch omgeboekt naar een andere aanbieder voor mijn vakantie dinsdag. Zie het artikel van RTL nieuws van Daniel Verlaan. Ik denk dat dit nog wel een staartje gaat krijgen...
Los van alle extreme/trollen meningen, is er dan nog geen zicht op wat de risico's zijn? Het klinkt nogal raar dat de ene regering aangeeft dat de risico's niet bekend zijn terwijl in andere landen het gepromoot word?quote:Op zondag 18 juli 2021 09:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dan vinden sommigen hier het raar dat je wat terughoudend ben om je te laten vaccineren. Misschien heeft de Nederlandse jeugd zin om proefkonijn te spelen om zo de Britten wat meer duidelijkheid te geven omtrent de risico's.
Maar dat staat toch als vraag bij de intake?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een collega ontwaakte in het ziekenhuis na zijn eerste Pfizer prik. Het laatste wat 'ie zich kan herinneren was dat 'ie de observatieruimte inliep na de vaccinatie, daar is 'ie vervolgens flauw gevallen. Bloedonderzoek wees uit dat 'ie allergisch is voor het bindmiddel in het vaccin. Zijn eerste covid vaccinatie is dus ook meteen zijn laatste; hij mag niet eens meer een tweede vaccinatie krijgen.
Oef dat is heftig zegquote:Op zondag 18 juli 2021 10:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een collega ontwaakte in het ziekenhuis na zijn eerste Pfizer prik. Het laatste wat 'ie zich kan herinneren was dat 'ie de observatieruimte inliep na de vaccinatie, daar is 'ie vervolgens flauw gevallen. Bloedonderzoek wees uit dat 'ie allergisch is voor het bindmiddel in het vaccin. Zijn eerste covid vaccinatie is dus ook meteen zijn laatste; hij mag niet eens meer een tweede vaccinatie krijgen.
Oh ja we gaan niet evalueren in de crisis he... en daarna bieden we onze excuses aan dat het allemaal niet zo gelopen is zoals het zou moeten gaan maar daar kunnen we allemaal niks aan doen.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Welneeeeee, vegen we gewoon onder het tapijt bij de rest van de coronashit en verwijzen alle verantwoordelijkheid naar de uitbaters zelf en 'de crisis'![]()
En weer doorrrr
@trein2000quote:Op zondag 18 juli 2021 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Welneeeeee, vegen we gewoon onder het tapijt bij de rest van de coronashit en verwijzen alle verantwoordelijkheid naar de uitbaters zelf en 'de crisis'![]()
En weer doorrrr
Niet iedereen heeft eerder ervaring gehad met een allergie met die specifieke stof waar ie allergisch voor isquote:Op zondag 18 juli 2021 11:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar dat staat toch als vraag bij de intake?
"Ja mensen wilden graag testen en gezien de snelheid had dit niet beter gekund. Iedereen werkt hard om het zo goed mogelijk te doen en daar zijn we super trots opquote:Op zondag 18 juli 2021 11:00 schreef popje het volgende:
[..]
Oh ja we gaan niet evalueren in de crisis he... en daarna bieden we onze excuses aan dat het allemaal niet zo gelopen is zoals het zou moeten gaan maar daar kunnen we allemaal niks aan doen.
Leve Rutte en de Jonge! Ik wilde zooooo graag nog testen op de 6e dag na mijn tweede vaccinatie, omdat ik wil vliegen, ik hou van wattestaven in mijn neus...quote:Op zondag 18 juli 2021 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
"Ja mensen wilden graag testen en gezien de snelheid had dit niet beter gekund. Iedereen werkt hard om het zo goed mogelijk te doen en daar zijn we super trots op
Bergen zijn verzet "
Hij was nog nooit flauw gevallen na een inenting, ze hebben zijn allergie nu pas ontdekt.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
En het mooie is, zes weken na je tweede vaccinatie kun je ook positief testen. Maar dan mag je wel op vakantie.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:06 schreef popje het volgende:
[..]
Leve Rutte en de Jonge! Ik wilde zooooo graag nog testen op de 6e dag na mijn tweede vaccinatie, omdat ik wil vliegen, ik hou van wattestaven in mijn neus...
Wie denkt dat we in het najaar ook als gevaccineerden moeten testen?quote:Op zondag 18 juli 2021 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En het mooie is, zes weken na je tweede vaccinatie kun je ook positief testen. Maar dan mag je wel op vakantie.
Doe maar een derde voor mij straks!quote:Op zondag 18 juli 2021 11:10 schreef alpeko het volgende:
Dag twee na 2e Pfizer shot… ook de conditie heeft een boost gekregenHalve minuut per km sneller met hardlopen dan vorige week.
Al was ik vorige weken ook wel schandalig slecht. Weer op normaal niveau nu
Het zegt ook niks over eventuele besmettelijkheid, alleen of je op dat moment detecteerbare virusdeeltjes in je lijf had. Maar overheden denken nog steeds dat we op dit testcircus een heel beleid kunnen funderen.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En het mooie is, zes weken na je tweede vaccinatie kun je ook positief testen. Maar dan mag je wel op vakantie.
Voor zo weinig informatie heb je niet zo'n achterlijk grote qrcode nodigquote:Op zondag 18 juli 2021 10:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
Vrij letterlijk iets als dit
[ code verwijderd ]
Dit kon je zien aankomen natuurlijk als je dit toevertrouwd aan reclamebureau’s, glaszetters, etc. Die weten niks van ICT. Niet eens de moeite genomen om via de website alleen lees-rechten op de DB te geven. En Hugo zag dat het goed wasquote:
Zal wel met het oog op de toekomst ontworpen zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:15 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Voor zo weinig informatie heb je niet zo'n achterlijk grote qrcode nodig
Vriend van me kijkt nog even de kat uit de boom.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik sprak iemand op de sportschool die ooit last heeft gehad van een griepprik en daarom (nog) geen vaccinatie neemt, daar zullen er echt wel meer van zijn.
Je krijgt bijna het idee dat het beheer van testbewijzen aan wat willekeurige cowboys overlaten niet zo'n goed idee was, hequote:
Klap in het gezicht van de gevaccineerdenquote:Op zondag 18 juli 2021 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me kijkt nog even de kat uit de boom.
De vraag is of die de scoop was van vrijdag dat hij QR code’s kon maken, of een anderequote:
Het is een nieuw vaccin....quote:Op zondag 18 juli 2021 11:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nou top. Die komt dus niet in ziekenhuis, doel bereiktquote:Op zondag 18 juli 2021 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Javid said he took the test on Saturday after "feeling a bit groggy" the night before. He has had both doses of the AstraZeneca vaccine and says his symptoms have so far been "very mild."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |