SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.Citius, Altius, Fortius.
Gefeliciteerdquote:
Er krijgt er maar 1 de dagwinst krijgen en dat is de hoogst geklasseerde. Laat dat nu net Luna zijnquote:
Ben ook blij voor het haar hoor!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Er krijgt er maar 1 de dagwinst krijgen en dat is de hoogst geklasseerde. Laat dat nu net Luna zijn
Maar dagwinnaar had gewoon pogiquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:01 schreef crv het volgende:
gvd echt zitten twijfelen om Pogi eruit te laten omdat ie zo duur is
denk dat iedereen hem had, ik was nooit dagwinnaar geworden maar ik baal er gewoon van dat ik altijd dingen voorheb en dan dat niet doe en toch de beyte keus blijkt te zijn.....quote:
De echte visionairs hadden hem niet. De vervolgstappen waren minder, maar mentale winnaar desalniettemin.quote:
Die hadden weer andere waanbeelden door Australiërs op te stellenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De echte visionairs hadden hem niet. De vervolgstappen waren minder, maar mentale winnaar desalniettemin.
Ik beschouw mezelf vandaag maar als de morele winnaar. Op nummer 12.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Team Bratwurst uit onze subleague heeft hetzelfde team, maar er krijgt er niet eens een dag top 10 voor
daar gaat het al foutquote:Op zondag 18 juli 2021 13:06 schreef franklop het volgende:
In Parijs ga ik meestal de mist in. Dus schrijf alvast p3 en p4 op voor Bol en Colbrelli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |