goei keus geweestquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Moeten kiezen tussen Bernal, Carthy, Lopez en Vlasov. Uiteindelijk maar Vlasov af laten vallen, die zal dus wel top 3 eindigen vandaag
Mag niet klagen inderdaad, prima keuze geweest.quote:
Omdat Ciccone nou eenmaal wel geld opbracht en types als Bernal nietquote:
Nog steeds een waardeloze dag trouwens, relatief. Als het draait...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat Ciccone nou eenmaal wel geld opbracht en types als Bernal niet
Het profiel van de laatste 5 km en de plattegrond van de laatste 5 km komen niet overeen. Op basis van de plattegrond zou ik wel voor Jakobsen gaan.quote:
Bij de bookies staan alle 'normale' sprinters ook vrij hoog, worden we weer beflikkerd?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het profiel van de laatste 5 km en de plattegrond van de laatste 5 km komen niet overeen. Op basis van de plattegrond zou ik wel voor Jakobsen gaan.
Als de finish is waar die volgens de plattegrond is, dan is het 500 meter aan 5%. Die 'klim' loopt nog wel verder door, dus als de finish een paar honderd meter verder is, dan kan het wel kloppen, maar dan zou de finish wel buiten het dorp liggen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de bookies staan alle 'normale' sprinters ook vrij hoog, worden we weer beflikkerd?
Alle preview mannetjes zeggen wel gewoon dat het voor de sprinters gaat zijn, een succesvolle uitval daargelatenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef franklop het volgende:
Zag ergens dat het iets van 700m aan 6,% was?
O de Mol zegt 400m a 5
Als je Fabio opstelt zou je Demare ook op kunnen stellenquote:
Als Demare in vorm is is ie op dit soort aankomsten sowieso wel een zekerheidje, maar het is al wel duidelijk dat die vorm ver te zoeken is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je Fabio opstelt zou je Demare ook op kunnen stellen
cyclingnews spreekt zelfs van 7%quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de finish is waar die volgens de plattegrond is, dan is het 500 meter aan 5%. Die 'klim' loopt nog wel verder door, dus als de finish een paar honderd meter verder is, dan kan het wel kloppen, maar dan zou de finish wel buiten het dorp liggen.
quote:The final kilometre is uphill all of the way to the line, the gradient around 7 per cent.
Goede tipquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je Fabio opstelt zou je Demare ook op kunnen stellen
'Laatste km aan 5%'quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
Jeetje, net binnen de top-300 zonder een spectaculaire dag. Waarom had niet iedereen de Faab?
Sprintje bergop is normaal niet echt zijn ding. Dan moet je af en toe 'ne keer gokken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
Jeetje, net binnen de top-300 zonder een spectaculaire dag. Waarom had niet iedereen de Faab?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef Eenhoorn nog 1 kans. 1 kans. Stel me niet teleur jood.
Ik durf Sjon er niet uit te laten, ik weet zeker dat die ene keer dat ik hem niet opstel hij niet opgesloten raakt in 3de wordt ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeersch grijs, had ik dus toch kunnen nemen.
Aberasturi thuis gelaten, klein gokje
Geen zin om daar 50-50 op te gaan gokken, of ze beide te nemen waardoor er sowieso één geen punten pakt. Dus in plaats daarvan Minali en toch weer Dainese erin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |