Komt omdat al die chips in vaccins zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:31 schreef Elan het volgende:
Begint wel trieste vormen aan te nemen met al die wereldwijde tekorten op gamegerelateerde elektronica.
AYANEO heeft al langer dit soort handhelds, maar ze zijn erg duur ($900+).quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:20 schreef christmastsunami het volgende:
Er is een concurrent die zich op deze markt gaat richten.
En dat zie ik als iets positiefs, voor de SteamDeck. Steam maakt mooie dingen, maar of het ook gaat aanslaan bij de massa, dat is altijd nog maar de vraag. Zoals de brilliante SteamLink, welke simpelweg bijna niet werd verkocht.
Ik ben ook zeer geinteresseerd in de SteamDeck, de prijs van Steamdeck, is ongeveer de 'voor-corona-prijs' van een leuke videokaart. En dus misschien een gat in de markt.
Dus in de hoop, dat Steam succes met de SteamDeck gaat krijgen.
Hier een plaatje van een concurent. die het idee ook ziet zitten.
[ afbeelding ]
https://tweakers.net/nieu(...)ieuwe-amd-cores.html
En dan gaat het in de praktijk niet werken, je kan niet een heel leuk spelletje spelen met de klok ernaast. Dat werkt niet in de praktijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:28 schreef Aether het volgende:
[..]
AYANEO heeft al langer dit soort handhelds, maar ze zijn erg duur ($900+).
Of GPD (Win3) maar die houden het 1,5 uur vol op een batterij.
Dat verwacht ik niet, eerder door slechte leveringen van componenten (zoals voor alle apparatuur momenteel).quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:41 schreef Qunix het volgende:
Zal dat ding duurder worden nu er hoge inflatie is? En is dat dan bij de betaling, of staat de reservering vast?
de switch is al aan de zware kant voor langere gamingsessies..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Aether het volgende:
670 gram is wel een behoorlijk gewicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |