abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200550211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:08 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Wat betreft of het platte borstkasje komt door de verschillen in uiterlijk tussen Cookie en Bryce; ik denk niet dat dat invloed heeft. Een platte borstkas cq zwemmer syndroom komt veel voor bij o.a. bulldogs en mopsjes enzo, en die hebben allemaal een vergelijkbare bouw. En ik weet van andere Labrador fokkers die het ook hebben gehad in nesten waarbij de ouderdieren wel van hetzelfde type/uiterlijk waren. Dus ik denk persoonlijk niet dat het daar iets mee te maken heeft.

Gewoon pech, dus, waarschijnlijk. Of geluk, dat Oranje bij jullie is geboren en dus de beste kansen heeft dat ze er niks aan over gaat houden! ^O^

Ik was naar de Cam aan het kijken en zag er eentje op de rug slapen, uitrekken en gapen. Wat een leven O+
pi_200550235
En Raya heeft een mooie tekening!
pi_200557940
Kijk, een voor en na foto van Oranje.

Dit was 23 juli:

Hier valt echt op hoe plat de borstkas is omdat je het bolle buikje er onderuit ziet puilen.

En dit was vandaag, met Roze er naast als vergelijkingsmateriaal:

Dat is dus na drie dagen 'in model knijpen'. Als je niet weet dat ze plat was dan zou het niet opvallen. Mijn moeder en mijn man voelen ook geen verschil met de andere pups. Ik voel het wel omdat ik er op let en weet waar ik moet voelen, maar zoals het nu is zou het niet zijn opgevallen als het niet eerst erger was. Als jullie volgen wat ik bedoel :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_200557944
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef BE het volgende:
Aaaaahw, zo lief met die oogjes open!

En wat een mooitje is Raya!! O+
Precies dit!

En wat fijn dat het helpt, de therapie met Oranje. Het doet me een beetje denken aan een spreidbroekje voor baby's. Of zo'n helmpje als ze een afgeplat hoofdje hebben. Het is allemaal nog zo flexibel en kan heel makkelijk de 'goede kant' op gemanipuleerd worden...
  maandag 26 juli 2021 @ 15:06:08 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200558376
Wat goed zeg’ *O*
pi_200559762
Ik zie geen verschil.

Twee schattige koekjes.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pinnenmutske op 26-07-2021 16:28:29 ]
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_200562599
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef Miss_Isis het volgende:
Kijk, een voor en na foto van Oranje.

Dit was 23 juli:

[ afbeelding ]

Hier valt echt op hoe plat de borstkas is omdat je het bolle buikje er onderuit ziet puilen.

En dit was vandaag, met Roze er naast als vergelijkingsmateriaal:

[ afbeelding ]

Dat is dus na drie dagen 'in model knijpen'. Als je niet weet dat ze plat was dan zou het niet opvallen. Mijn moeder en mijn man voelen ook geen verschil met de andere pups. Ik voel het wel omdat ik er op let en weet waar ik moet voelen, maar zoals het nu is zou het niet zijn opgevallen als het niet eerst erger was. Als jullie volgen wat ik bedoel :')
Wat een duidelijk verschil!
Dat komt vast goed.
pi_200570355
Oh puppy lichtblauw is echt al aan het lopen!! Wat schattig!! O+ O+ O+
pi_200604945
Ze worden met de dag leuker O+ Alle oogjes zijn goed open, er wordt al heel aardig geoefend met rondlopen, en er wordt driftig gejankt en geblaft als men het ergens mee oneens is. Na het drinken zijn ze nu meestal nog even een paar minuutjes wakker waarin ze rondlopen en zelfs al beginnen met spelen O+

Lily vindt ze fantastisch en ligt heel graag bij de pups, ze is echt op en top liefdevolle tante.

"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  woensdag 28 juli 2021 @ 23:48:22 #90
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200605918
O+ O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200606344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:25 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze worden met de dag leuker O+ Alle oogjes zijn goed open, er wordt al heel aardig geoefend met rondlopen, en er wordt driftig gejankt en geblaft als men het ergens mee oneens is. Na het drinken zijn ze nu meestal nog even een paar minuutjes wakker waarin ze rondlopen en zelfs al beginnen met spelen O+

Lily vindt ze fantastisch en ligt heel graag bij de pups, ze is echt op en top liefdevolle tante.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aaaawww tante Lily O+
  donderdag 29 juli 2021 @ 08:51:32 #92
208890 June.
Seriously?
pi_200609074
Deze fase is zo schattig O+ Dat ze per ongeluk over elkaar heenlopen, de andere wordt er wakker van en dan samen onhandig proberen op te staan O+
Shine bright like a diamond.
  donderdag 29 juli 2021 @ 09:20:53 #93
386633 Adnap
I love Life !
pi_200609393
Genieten is het weer, wat zijn ze leuk !! En wat fijn dat het zo goed gaat met Oranje
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_200611245
Als je ooit een puppyknuffelaar nodig heeft, ik wil wel.
pi_200632573
Hahaha het is maar weer een drukke bedoening bij die kist. Frummel is ook weer helemaal van de partij zie ik. Het is zo leuk om te zien dat ze nu echt wel interactie aangaan met de omgeving.
Wat zijn de ontwikkelingsstappen die we kunnen verwachten komende dagen?
pi_200637834
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:50 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hahaha het is maar weer een drukke bedoening bij die kist. Frummel is ook weer helemaal van de partij zie ik. Het is zo leuk om te zien dat ze nu echt wel interactie aangaan met de omgeving.
Wat zijn de ontwikkelingsstappen die we kunnen verwachten komende dagen?
Ja het was vanochtend even gezellig druk! Frummel mocht (en durfde) voor het eerst ook echt bij de pups in om met ze te spelen. Lily mag dat al veel langer en zij is heel serieus in haar taken als nanny. Ze poetst alle pups, gaat er bij liggen, houdt ze gezelschap als Cookie er genoeg van heeft en de pups nog niet slapen... echt de perfecte mede-opvoedster. Maar nu mocht Frummel dus ook eindelijk er echt even bij van Cookie. De pups vonden het wel interessant, want Frummel is toch weer heel anders als mama en tante Lily.

Ze gaan nu inderdaad veel meer in contact met elkaar en de omgeving. Ze reageren op de andere honden, beginnen te spelen met elkaar, krijgen interesse in speelgoed, en proberen overal aan te happen en bijten. Ik vind het een heel leuke fase nu; langzaam worden het echte hondjes. Hun oortjes zijn nu open aan het gaan, ze horen nog niet alles even duidelijk maar al wel meer dan een paar dagen geleden. En het lopen gaat -zeker in de kist op de vetbed-ondergrond- ook echt al best heel goed.

Komende zondag zijn ze alweer drie weken. Dan gaan we de ren nog maar iets meer verbouwen en komt de plasbak er ook weer in te staan. Dan gaan we langzaam oefenen met plassen op de bak. Ook worden ze dit weekend voor het eerst ontwormd. Daarna gaan we in de week/het weekend erop denk ik de eerste bezoekjes maar eens inplannen. En als ze volgend weekend (bijna) 4 weken oud zijn verbouwen we de inrichting van de ren opnieuw en gaat de kist er helemaal uit. Oh, en dan krijgen ze ook voor het eerst vast voedsel, een hoogtepuntje in het bestaan van elke Labrador :')

Ik moet nog wel even bedenken hoe we dat gaan doen allemaal, zoveel nieuwe dingen in één keer rond de 4 weken. Bezoek, werpkist weg/nieuwe inrichting van de ren, vast voedsel... Ik wil niet dat het allemaal te veel wordt. Misschien dat we de bezoekjes in twee keer kunnen proberen te plannen op vrijdag en zaterdag ofzo, dat is wat minder overweldigend dan 5 keer afzonderlijk bezoek.
pi_200641865
Foto's O+

De grote buitenwereld lonkt...

vrijdag 30 juli 2021 @ 18:51:24 #98
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_200642114
Lily is echt dol op dat kleine grut, zo lief O+
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_200642404
O+
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:26:41 #100
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200642546
Lily lijkt wel een leeuwin.
En kijkt ook zo slaperig. :Z
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_200644658
Wat zijn ze ineens groot! En wat lopen ze goed! Ineens volle krioelende kist! :D Ze zijn elke keer zo veranderd als ik weer kijk. En ik kijk elke dag :P
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:30:12 #102
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_200660790
Ze gaan al op de plas bak zie ik. Ligt er nou een stukje kunstgras over de houtkorrels ? :D
Leuke leeftijd, lekker mollige zwabber bolletjes met kwiek staartje.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_200664315
Ja, ze groeien echt enorm hard! Morgen 3 weken, en ze wegen inmiddels tussen de 2000 en 2500 gram. Flinke pups dus! Oortjes zijn nu ook open, ze kunnen schrikken van onverwachte of harde geluiden.

En we zijn inderdaad begonnen met de zindelijkheidstraining, op de plasbak met houtkorrels en idd een stukje kunstgras er overheen. Daar zijn we het vorige nest mee begonnen (de nesten daarvoor hadden we alleen de houtkorrels) en dat bevalt heel erg goed. Ze glijden met het kunstgras er overheen minder snel weg, er worden minder korrels gemorst, en de korrels gaan langer mee.

Foto van de nieuwe inrichting van de ren:

pi_200666190
O+
  zondag 1 augustus 2021 @ 09:13:30 #105
386633 Adnap
I love Life !
pi_200668908
Even een weekje op vakantie en het zijn van zeehondjes ineens hondjes O+ O+
En die Frummel, helemaal happy
I live life, i love life
pi_200673917
Drie weken oud alweer vandaag, tijd voor de eerste ontworming. Het standaard schema zegt ontwormen met 2,4,6,8 weken (en daarna met 3, 4, 6, 9, en 12 maand) maar met twee weken zijn ze nog zó mini dat we dat liever niet doen. Vandaar dat wij 3-5-7 weken hanteren.

Vandaag was het dus zo ver, ik had gelukkig nog een tube Banminth pasta die nog houdbaar was (dat spul is prettig in gebruik maar heel slecht leverbaar om de één of andere reden) dus aan de slag maar. Banminth afmeten op het doosje (2 cm pasta per kilo puppy), puppy op schoot, dat met je vinger het streepje pasta opvegen (de verpakking zegt geloof ik iets over contact met de huid vermijden.... tja...) en dan zo in het open bekje vegen. En dan hopen dat het binnen blijft :')

De puppy's vonden het géén goed plan, en er werd driftig gesmakt en met het kopje geschud om dat vieze spul uit hun bekkie te krijgen. Maar ja, het moet toch... We hebben het leed een beetje verzacht door een likje puppystim (een soort pasta/krachtvoer voor pups die slecht op gang komen, met suikers en vitamines enzo) na te geven. Dat werd minder driftig uitgespuugd gelukkig. Maar al met al vonden ze dit niet echt een goed plan :') Daarna nog gauw iedereen één voor één op de foto gezet voor de wekelijkse portretjes, net optijd want nu regent het heel hard. En nu slaapt het grut weer. Straks maar eens de foto's uitzoeken, hopelijk zijn ze een beetje gelukt :)
pi_200679405
Ben benieuwd
pi_200684662
Ach gossie, je ziet hem gewoon denken: wtf!
De volgende keren wordt waarschijnlijk een stuk makkelijker, als ze groteLabrador-eten gewend zijn...
  maandag 2 augustus 2021 @ 07:39:01 #109
386633 Adnap
I love Life !
pi_200687974
Zo blij dat mijn woef een pilletje krijgt en dat zonder mankeren opsnoept, maar verstandig dat jullie wachten tot ze wat groter zijn. Zal vandaag wel wat rommel geven vrees ik ..
I live life, i love life
pi_200698272
Volgens mij heeft de camera een zetje gekregen, we zien opeens een stuk muur.
pi_200698288
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:25 schreef yinu het volgende:
Ach gossie, je ziet hem gewoon denken: wtf!
De volgende keren wordt waarschijnlijk een stuk makkelijker, als ze groteLabrador-eten gewend zijn...
Ja, volgende keer krijgen ze gewoon een half tabletje in een klontje vlees. Dat gaat zonder problemen naar binnen :Y)

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 07:39 schreef Adnap het volgende:
Zo blij dat mijn woef een pilletje krijgt en dat zonder mankeren opsnoept, maar verstandig dat jullie wachten tot ze wat groter zijn. Zal vandaag wel wat rommel geven vrees ik ..
Een pilletje krijgen deze pups vanaf de volgende ontworming ook, stukken makkelijker dan dit geklieder met die pasta. De eerste keer is altijd even lastig, dan zijn ze nog geen vast voedsel gewend. Ik heb er trouwens helemaal niets van gemerkt, de ontlasting is misschien heel iets zachter dan anders maar Cookie ruimt (geholpen door Lily) zo goed op dat we eigenlijk helemaal niets terug vinden. Valt reuze mee dus gelukkig. Vanaf komend weekend krijgen ze voor het eerst vast voedsel. Dat is het moment dat de drolletjes meer gaan blijven liggen en we er echt van kunnen 'genieten' :')

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:23 schreef Verida het volgende:
Volgens mij heeft de camera een zetje gekregen, we zien opeens een stuk muur.
Bedankt voor de tip, er heeft een kleuter aan gezeten denk ik }:| Ik draai hem even bij.
pi_200698397
Maar, de wekelijkse foto's!

Bruin

Donkerblauw

Groen

Lichtblauw

Oranje

Roze

De groeicurve:

O+ O+ O+

Ohja en ik zal er nog even de bonus-kittenfoto's bij doen O+

Katertje

Poesje Raya

Poesje Rood-Wit

maandag 2 augustus 2021 @ 16:48:27 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200698606
MNOHHHHHH zei ik hardop op kantoor O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:14:53 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200699878
Ach! Om te smelten! Wat een prachtpuppies weer! O+

En de kittens zijn echt hemels als bonus! O+
pi_200700423
Puppy Roze O+
pi_200702600
Ohhhh O+ O+ O+ O+
Wat zijn ze mooi!! Zowel puppy als kitten. O+ O+ O+ O+

Wat groeien ze hard zeg!
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:05:20 #117
386633 Adnap
I love Life !
pi_200702690
Wat zijn ze lief !!!! ik smelt ervan * Adnap zoekt een dweil
I live life, i love life
pi_200702979
Wat een droppies O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_200703616
Frummel O+

Het lukt me nog niet om een favoriet te kiezen!
pi_200721679
Hoe is het nu met de borstkas van puppy oranje?
pi_200726570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:03 schreef Verida het volgende:
Hoe is het nu met de borstkas van puppy oranje?
Ja, daar is eigenlijk heel weinig meer aan te merken vind ik zelf. Ik denk niet dat het iemand nu nog op zou vallen. Ze heeft wel een wat rondere ribbenkast dan haar zusjes en broer, maar dat is volgens mij puur haar bouw. Cookie heeft ook erg ronde ribben, dus logisch dat haar pups dat ook kunnen hebben. Maar ze is niet meer plat te noemen vind ik, en ik hou haar dus ook niet elke keer dat ze drinken meer in de houdgreep. Het gaat dus echt heel goed O+

Ik had nog een paar foto's gemaakt vanmiddag :) (allemaal wel behoorlijk veel licht toegevoegd, want zwarte pups in een niet heel helder verlicht huis...)

Helemaal zelf op de bak geklommen om daar een hoopje te doen!

pi_200726614
Knappe puppen en wat een gezelligheid O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200729342
Het drinken bij Cookie wordt wel steeds heftiger. Maar Cookie blijft er rustig onder.

Vannacht heb ik ook even zitten kijken dan zie je af en toe van die glazen oogjes die open zijn. En dan ploffen ze weer neer en slapen verder. O+ O+ O+

Het blijft zo leuk om te zien! O+
pi_200729364
Wat een prachtige foto’s weer! O+ O+ O+

Fijn dat de borstkas van puppy oranje weer normaal is. O+
pi_200750482
Je hebt een mooie kleuter.

Knuffeltjes aan de koekjes.
pi_200760058
Zie ze daar lekker spelen lichtblauw en oranje O+ O+ O+

En ook gewoon over elkaar heen klauteren alsof t de normaalste zaak van de wereld is terwijl de ander slaapt :D O+ O+
pi_200764126
Zo leuk om te volgen en af en toe de cam te kijken! Wat zijn ze leuk aan het spelen <3
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:41:03 #128
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200764550
Wat een activiteit nu. :D
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:48:32 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200764675
En nu niet meer. :')
pi_200776956
O+
pi_200777423
Ze beginnen het zindelijk worden ook al door te krijgen of lijkt het zo?
pi_200784275
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:41 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een activiteit nu. :D
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:48 schreef Hyperdude het volgende:
En nu niet meer. :')
Haha ja zo gaat het elke keer. 10 minuutjes actie en dan weer een paar uur knock out :') Wel lekker rustig hoor, ze zijn super schattig als ze wakker zijn en spelen, maar als ze slapen is dat toch ook wel prettig :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef mrien het volgende:
Ze beginnen het zindelijk worden ook al door te krijgen of lijkt het zo?
Nou, ja, min of meer.... We zitten nu nog een beetje in de fase dat ik twijfel of het goed gaat komen :') Sommigen gaan af en toe al op de bak uit zichzelf. Bruin heb ik het al twee of drie keer zien doen. Maar het is echt nog een beetje 50/50 momenteel, en ik moet ze wel na elk slaapje actief er op zetten. Ervaring leert dat het kwartje uiteindelijk wel zal gaan vallen, dus we houden stug vol :)

Nog een paar foto's van gisteren :)

Tandjes! We doen mee met dit onderzoek: https://diergeneeskunde.nl/leeftijdsbepaling/ Daarvoor moeten we 2x per week foto's maken van de tandjes. We zijn maandag begonnen, het is nog een hele kunst om die tandjes goed op de foto te krijgen. Maar op dit soort momenten doen de kleine piranha's het vanzelf :')

Word je moe van, al die puppy's... :')

Vandaag hadden de hummels bezoek van twee setjes toekomstige eigenaren. Ze mochten voor het eerst los rondhobbelen in de woonkamer, en dat deden ze vol enthousiasme :) Morgenochtend komen er nog twee setjes kopers, en dan woensdag de laatste set. En dan donderdag komt de eigenaresse van de reu op bezoek, en vrijdag alweer de mensen van vandaag opnieuw. We hoeven ons niet te vervelen dus :D

En morgenmiddag staat er ook nog een andere mijlpaal op het programma; voedsel! Ze zijn daar echt wel aan toe heb ik het idee. Ze proberen zo af en toe op de houtkorrels uit de puppybak te kauwen, en ze zijn héél erg geïnteresseerd in alles wat ook maar een beetje ruikt naar voedsel. Ik verwacht dan ook heel veel enthousiasme morgen :Y)
pi_200785029
Ben je er al uit welke pup bij jullie blijft?
pi_200785115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
Ben je er al uit welke pup bij jullie blijft?
Nee, we gaan de 23ste de beslissing nemen. Stiekem vind ik Bruin wel heel erg leuk. Maar ik denk niet dat zij per se de mooiste is/zal worden, en of ze degene is met het voor ons meest passende karakter vind ik ook nog niet te bepalen nu. Het is op dit moment een beetje een gevoelskwestie. Ze zoekt leuk contact met mij, en ik voel een soort klik. Ze doet me denken aan Cookie O+ Maar of zij onze Lexi gaat worden weten we dus nog niet.
pi_200785179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 00:09 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nee, we gaan de 23ste de beslissing nemen. Stiekem vind ik Bruin wel heel erg leuk. Maar ik denk niet dat zij per se de mooiste is/zal worden, en of ze degene is met het voor ons meest passende karakter vind ik ook nog niet te bepalen nu. Het is op dit moment een beetje een gevoelskwestie. Ze zoekt leuk contact met mij, en ik voel een soort klik. Ze doet me denken aan Cookie O+ Maar of zij onze Lexi gaat worden weten we dus nog niet.
Het lijkt me een heel moeilijke beslissing. Maar die klik hebben met een pup kan ik me wel iets bij voorstellen .
pi_200795918
Vandaag het eerste hapje :Y)

Ik had heel optimistisch zes kleine klontjes voer afgewogen met de gedachte dat ik ze dan uit de hand wat zou kunnen voeren of zo. Maar dat was niet nodig; zodra ze de geur van het voer in hun neusje kregen doken ze vol enthousiasme in de bakjes. Het ging allemaal in no time schoon op. Echte Labradorretjes :')

Blijven er misschien ook restjes over..? De opruim-crew staat in de startblokken :')

Buikjes helemaal vol, en na het bezoek vanochtend en vanmiddag de eerste echte maaltijd ligt iedereen weer in coma

pi_200797353
De opruimcrew _O-
Geweldig :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_200797610
Hoe oud zijn ze nu?

Echt om op te eten.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:33:07 #139
386633 Adnap
I love Life !
pi_200799292
oh wat zijn ze leuk ! Alweer bijna 4 weken nu, wat gaat het elke keer weer hard
I live life, i love life
pi_200803440
Je opruim crew _O- _O-
Mooie foto’s O+
pi_200803623
Geweldige foto's weer. Ik moest ook ontzettend lachen om de opruim-crew. En om het feit dat je twijfelt of ze nog zindelijk gaan worden terwijl het 'grote-honden-eten-leren-eten' in 0,1 nanoseconde gebeurd was.
pi_200811483
Wat ziet de opruimcrew zielig uit. "van zo.. Ik wil die vlees ook :'( .. "
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_200812819
Zo te zien is er vanochtend een hele andere opruimcrew aan het werk geweest! Metamorfose van de ren!

Ik vind het zo leuk om ze bezig te zien, we hebben sinds eind december onze eerste hond, een herplaatser van (destijds) 7 maanden oud, en nu herken ik opeens allemaal gedragingen van de pups in onze hond. Soms zie je ze opeens met hun neus in de lucht lopen, en van de week zag ik een van de pups met volle passie uitgebreid de rand van de werpkist likken. En de leukste: de puppyzit! Die doet onze hond natuurlijk bijna nooit meer, maar zó aandoenlijk O+ Honden kun je echt de hele dag naar kijken O+
pi_200814386
Oh flinke verbouwing geweest!
Extra veel ruimte voor de puppies nou.
Wat leuk. En wat liggen ze weer lekker tegen elkaar aan gekropen.

Mooi om te lezen en zien dat de pups zo een instinct hebben voor voedsel :D

Komt er dit keer ook een gedragsdeskundige meekijken naar hoe de pups zijn?

En natuurlijk O+ O+ O+ O+
pi_200821724
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:15 schreef Broccolitaartje het volgende:
Zo te zien is er vanochtend een hele andere opruimcrew aan het werk geweest! Metamorfose van de ren!

Ik vind het zo leuk om ze bezig te zien, we hebben sinds eind december onze eerste hond, een herplaatser van (destijds) 7 maanden oud, en nu herken ik opeens allemaal gedragingen van de pups in onze hond. Soms zie je ze opeens met hun neus in de lucht lopen, en van de week zag ik een van de pups met volle passie uitgebreid de rand van de werpkist likken. En de leukste: de puppyzit! Die doet onze hond natuurlijk bijna nooit meer, maar zó aandoenlijk O+ Honden kun je echt de hele dag naar kijken O+
Ja leuk is dat he, ik kan er ook een hele tijd naar kijken O+ Als je (net) zelf een eerste hond hebt kan ik me voorstellen dat je er nog weer anders naar kijkt :)

quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Lingue het volgende:
Oh flinke verbouwing geweest!
Extra veel ruimte voor de puppies nou.
Wat leuk. En wat liggen ze weer lekker tegen elkaar aan gekropen.

Mooi om te lezen en zien dat de pups zo een instinct hebben voor voedsel :D

Komt er dit keer ook een gedragsdeskundige meekijken naar hoe de pups zijn?

En natuurlijk O+ O+ O+ O+
Ja, nieuwe inrichting vandaag! Ze zijn nu 4 weken oud, we zijn alweer op de helft van hun tijd bij ons...

En geen gedragsdeskundige, maar wel onze eigen (jacht)trainer, net als de vorige nesten. We moeten nog even afspreken wanneer hij komt, maar de bedoeling is met 7 weken. En met 6 weken komt de eigenaresse van Bryce samen met een gezamenlijke vriendin/kennis op bezoek om even goed te kijken naar alle pups. Zij geeft ook training en doet dan ook een aanlegtestje. Zo proberen we de aanleg en karaktertjes een beetje in te schatten :)

Drukke dag vandaag voor de baby's. Eerst ontbijt:

Daarna hebben we de ren leeg gehaald en alles stofgezogen en gedweild, terwijl het gespuis de kamer onveilig maakte:

Daar werden ze wel moe van

Nieuwe inrichting! Toen nog schoon...

Slapen in de mand

Alles moest even geïnspecteerd worden natuurlijk

De foto's zijn weer bagger, maar het gaat om het idee :') Ik heb tussendoor vanmiddag ook nog de officiële statieportretjes gemaakt omdat ze vandaag 4 weken zijn, maar ben er nog niet aan toe gekomen om die uit te zoeken... komt morgen wel :)
pi_200823284
O+
  maandag 9 augustus 2021 @ 07:50:52 #147
386633 Adnap
I love Life !
pi_200823964
O+ O+ O+ Puppy tv is zooo leuk
Was bij vrienden en liet het zien en de kids bleven voor het eerst sinds tijden gewoon even rustig zitten :D
I live life, i love life
pi_200824587
Het gaat ineens zo snel, ze lopen al zo goed, gaan zelfs al een beetje rennen <3

En dat eten, het is echt een stel echte labradors :)

Jammer dat de camera een deel van de ruimte niet goed laat zien, daar gebeuren vast ook heel leuke dingen.
pi_200825405
Pfff wat wordt er soms toch wild gedronken bij Cookie :') hoelang staat ze dat nog allemaal toe?
pi_200835801
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef Verida het volgende:
Het gaat ineens zo snel, ze lopen al zo goed, gaan zelfs al een beetje rennen <3

En dat eten, het is echt een stel echte labradors :)

Jammer dat de camera een deel van de ruimte niet goed laat zien, daar gebeuren vast ook heel leuke dingen.
Ja het gaat heel snel! We zijn alweer over de helft.... En ja, de camera staat niet echt optimaal, het ledikantje van Cookie staat een beetje in beeld. Maar beter dan dit krijg ik niet voor elkaar zonder allerlei dingen aan de muur te gaan schroeven enzo. En dat was ik nog niet zo van plan :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef Broccolitaartje het volgende:
Pfff wat wordt er soms toch wild gedronken bij Cookie :') hoelang staat ze dat nog allemaal toe?
Haha ja het gaat niet heel zachtzinnig, en ze hebben scherpe tandjes! Maar dit staat Cookie nog gewoon toe, totdat ze gaan verhuizen waarschijnlijk :) Vorige keren dronken de pups nog op de dag dat ze opgehaald werden. Ze worden trouwens wel iets rustiger en minder wild nu ze vast voedsel krijgen. Ze blijven enthousiast en fanatiek, maar het gaat dan wel ietsje minder wild.

We hadden nog foto's van gisteren, de 4-weken-oud portretjes!

pi_200837056
Wat een plaatjes!
pi_200837169
<3
Mooie foto’s ook!
pi_200837392
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:24 schreef mrien het volgende:
<3
Mooie foto’s ook!
Bedankt! Het wordt misschien ooit nog wel eens wat met mijn fotografie kunsten :D :')

Had ook nog bonusfoto's van de kittens:

Katertje (Aygo)

Poesje (Raya)

Poesje (Ronja)

maandag 9 augustus 2021 @ 23:37:40 #154
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200838357
Leuk poesiealbum. :)
pi_200839360
Raya is echt een mooierd O+ O+ O+ O+

Maar kittens O+ O+ O+
En puppies O+ O+ O+ O+

De cam blijft zo leuk. En wat vliegt de tijd weer zeg. Ze zijn super groot.
Niets over van die hulpeloze wormpjes.
pi_200842153
Wat heerlijk die kittens!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:20:11 #157
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200842186
:D Er heeft een kitten mijn naam
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200847363
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Hallo Aygo! 😜
pi_200854425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ohja, toevallig! Ze is vernoemd naar onze in mei ingeslapen kat Taya :D

De kittens worden ook steeds leuker nu, morgen zijn ze alweer drie weken. Ze zitten nu regelmatig bij ons op de bank in een mandje om een beetje te socializen:

En de pups zijn natuurlijk ook super leuk O+ Ze eten als bootwerkertjes, vandaag voor het eerst twee maaltijden. Beide keren ging de bak vlot leeg, Cookie vond dat er veel te weinig restjes over bleven :')

Vanochtend aten en speelden ze buiten:

Clean up crew aan het werk:

Bruin lust nog wel een toetje:

Na het eten even de snoet poetsen:

Hapje sla:

Kijk dat bolle buikje :')

Na het eten tijd voor kattenkwaad:

'Ik ben een beetje moe...'

Deze was nog lang niet moe

Of toch wel

Na het ochtendslaapje buiten gaf tante Lily een cursus kuilen graven:

Deze is geslaagd voor de cursus

pi_200856132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:17 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ohja, toevallig! Ze is vernoemd naar onze in mei ingeslapen kat Taya :D

De kittens worden ook steeds leuker nu, morgen zijn ze alweer drie weken. Ze zitten nu regelmatig bij ons op de bank in een mandje om een beetje te socializen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de pups zijn natuurlijk ook super leuk O+ Ze eten als bootwerkertjes, vandaag voor het eerst twee maaltijden. Beide keren ging de bak vlot leeg, Cookie vond dat er veel te weinig restjes over bleven :')

Vanochtend aten en speelden ze buiten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Clean up crew aan het werk:

[ afbeelding ]

Bruin lust nog wel een toetje:

[ afbeelding ]

Na het eten even de snoet poetsen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hapje sla:

[ afbeelding ]

Kijk dat bolle buikje :')

[ afbeelding ]

Na het eten tijd voor kattenkwaad:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

'Ik ben een beetje moe...'

[ afbeelding ]

Deze was nog lang niet moe

[ afbeelding ]

Of toch wel

[ afbeelding ]

Na het ochtendslaapje buiten gaf tante Lily een cursus kuilen graven:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze is geslaagd voor de cursus

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh hier smelt je toch gewoon van O+ O+ O+

Kittens en puppies in 1 post.

Hebben de puppies al kennis gemaakt met de kittens?
En wat zijn die puppies groot zeg. Ik blijf mij verbazen. Tijd gaat ook zo snel!

O+ O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')