Ja, volgende keer krijgen ze gewoon een half tabletje in een klontje vlees. Dat gaat zonder problemen naar binnenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:25 schreef yinu het volgende:
Ach gossie, je ziet hem gewoon denken: wtf!
De volgende keren wordt waarschijnlijk een stuk makkelijker, als ze groteLabrador-eten gewend zijn...
Een pilletje krijgen deze pups vanaf de volgende ontworming ook, stukken makkelijker dan dit geklieder met die pasta. De eerste keer is altijd even lastig, dan zijn ze nog geen vast voedsel gewend. Ik heb er trouwens helemaal niets van gemerkt, de ontlasting is misschien heel iets zachter dan anders maar Cookie ruimt (geholpen door Lily) zo goed op dat we eigenlijk helemaal niets terug vinden. Valt reuze mee dus gelukkig. Vanaf komend weekend krijgen ze voor het eerst vast voedsel. Dat is het moment dat de drolletjes meer gaan blijven liggen en we er echt van kunnen 'genieten'quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:39 schreef Adnap het volgende:
Zo blij dat mijn woef een pilletje krijgt en dat zonder mankeren opsnoept, maar verstandig dat jullie wachten tot ze wat groter zijn. Zal vandaag wel wat rommel geven vrees ik ..
Bedankt voor de tip, er heeft een kleuter aan gezeten denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:23 schreef Verida het volgende:
Volgens mij heeft de camera een zetje gekregen, we zien opeens een stuk muur.
Ja, daar is eigenlijk heel weinig meer aan te merken vind ik zelf. Ik denk niet dat het iemand nu nog op zou vallen. Ze heeft wel een wat rondere ribbenkast dan haar zusjes en broer, maar dat is volgens mij puur haar bouw. Cookie heeft ook erg ronde ribben, dus logisch dat haar pups dat ook kunnen hebben. Maar ze is niet meer plat te noemen vind ik, en ik hou haar dus ook niet elke keer dat ze drinken meer in de houdgreep. Het gaat dus echt heel goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:03 schreef Verida het volgende:
Hoe is het nu met de borstkas van puppy oranje?
quote:
Haha ja zo gaat het elke keer. 10 minuutjes actie en dan weer een paar uur knock outquote:
Nou, ja, min of meer.... We zitten nu nog een beetje in de fase dat ik twijfel of het goed gaat komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef mrien het volgende:
Ze beginnen het zindelijk worden ook al door te krijgen of lijkt het zo?
Nee, we gaan de 23ste de beslissing nemen. Stiekem vind ik Bruin wel heel erg leuk. Maar ik denk niet dat zij per se de mooiste is/zal worden, en of ze degene is met het voor ons meest passende karakter vind ik ook nog niet te bepalen nu. Het is op dit moment een beetje een gevoelskwestie. Ze zoekt leuk contact met mij, en ik voel een soort klik. Ze doet me denken aan Cookiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
Ben je er al uit welke pup bij jullie blijft?
Het lijkt me een heel moeilijke beslissing. Maar die klik hebben met een pup kan ik me wel iets bij voorstellen .quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:09 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee, we gaan de 23ste de beslissing nemen. Stiekem vind ik Bruin wel heel erg leuk. Maar ik denk niet dat zij per se de mooiste is/zal worden, en of ze degene is met het voor ons meest passende karakter vind ik ook nog niet te bepalen nu. Het is op dit moment een beetje een gevoelskwestie. Ze zoekt leuk contact met mij, en ik voel een soort klik. Ze doet me denken aan CookieMaar of zij onze Lexi gaat worden weten we dus nog niet.
Ja leuk is dat he, ik kan er ook een hele tijd naar kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:15 schreef Broccolitaartje het volgende:
Zo te zien is er vanochtend een hele andere opruimcrew aan het werk geweest! Metamorfose van de ren!
Ik vind het zo leuk om ze bezig te zien, we hebben sinds eind december onze eerste hond, een herplaatser van (destijds) 7 maanden oud, en nu herken ik opeens allemaal gedragingen van de pups in onze hond. Soms zie je ze opeens met hun neus in de lucht lopen, en van de week zag ik een van de pups met volle passie uitgebreid de rand van de werpkist likken. En de leukste: de puppyzit! Die doet onze hond natuurlijk bijna nooit meer, maar zó aandoenlijkHonden kun je echt de hele dag naar kijken
Ja, nieuwe inrichting vandaag! Ze zijn nu 4 weken oud, we zijn alweer op de helft van hun tijd bij ons...quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef Lingue het volgende:
Oh flinke verbouwing geweest!
Extra veel ruimte voor de puppies nou.
Wat leuk. En wat liggen ze weer lekker tegen elkaar aan gekropen.
Mooi om te lezen en zien dat de pups zo een instinct hebben voor voedsel
Komt er dit keer ook een gedragsdeskundige meekijken naar hoe de pups zijn?
En natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ja het gaat heel snel! We zijn alweer over de helft.... En ja, de camera staat niet echt optimaal, het ledikantje van Cookie staat een beetje in beeld. Maar beter dan dit krijg ik niet voor elkaar zonder allerlei dingen aan de muur te gaan schroeven enzo. En dat was ik nog niet zo van planquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef Verida het volgende:
Het gaat ineens zo snel, ze lopen al zo goed, gaan zelfs al een beetje rennen <3
En dat eten, het is echt een stel echte labradors![]()
Jammer dat de camera een deel van de ruimte niet goed laat zien, daar gebeuren vast ook heel leuke dingen.
Haha ja het gaat niet heel zachtzinnig, en ze hebben scherpe tandjes! Maar dit staat Cookie nog gewoon toe, totdat ze gaan verhuizen waarschijnlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef Broccolitaartje het volgende:
Pfff wat wordt er soms toch wild gedronken bij Cookiehoelang staat ze dat nog allemaal toe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |