SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ze kan in theorie wel mijn woonkamer weer in want ik zit weer aan andere kant van het huis maar ik heb nu deur op een kier i.p.v. helemaal open.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze nu naar binnen loopt is het gewoon met gevaar voor eigen leven.
Oh geen idee, zou best kunnen, ze verzinnen natuurlijk elke keer weer iets nieuws waardoor je uiteindelijk het ook wilquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die app heb ik nietzo chic is de mijne niet. Zal wel een oudere hebben dan?
Zelfde meidje?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:19 schreef Ama het volgende:
Maar ik hoor haar hier dus dan is ze niet achter het huis.
Ja weet niet want:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde meidje?Dan heeft ze morgen jouw kleren aan
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:19 schreef Ama het volgende:
Of het is een ander klein kind.Klinkt wel allemaal hetzelfde.
Rent ze morgen met een string op haar hoofd rond door de buurtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde meidje?Dan heeft ze morgen jouw kleren aan
Tuurlijk mag dat, heb je ook helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Mag ik even klagen dat het leven met corona saai is.
Anderhalf jaar al last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Dat is mijn leven zonder ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Ja het wordt er niet beter op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke mijn leven ook maar nu nog saaier.
Slecht voorbereid veel te veel gewandeldquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht voorbereid veel te veel gewandeld
Doen we, neem ik vrij en prop ik alles in die twee weken, wel een beetje het maximale eruit halen zeg maarquote:
Slaat nergens op, volledige vaccinatie was het einddoel.quote:
Ja ik had een flesje water bij, pakte nog even een stukje extra mee want dacht ik haal dan bij een tankstation even nog wat te eten en drinken. Is dat tankstation opeens gesloten in het weekendquote:
oh en je dacht niet laat i dan door het dorp wandelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had een flesje water bij, pakte nog even een stukje extra mee want dacht ik haal dan bij een tankstation even nog wat te eten en drinken. Is dat tankstation opeens gesloten in het weekend
Nee ik liep al aan de andere kant van het industrieterreinquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh en je dacht niet laat i dan door het dorp wandelen
Eeh was na een uurtje of elf dat ik er wakker van werdquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
Ger... hoe snel deed jouw arm weer zeer?
Sinterklaas op zomervakantie?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
kwam hier net klein stoombootje voorbij die een soort van stoomboot showtje gaf met gekke geluiden
De Jostiband on tour?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier net onbedoeld getrakteerd op een Frans Wappie concert.
Zal vanavond filmpje doen, is nog best aanstekelijk, veel mooie vrouwen en je danst zo mee.quote:
Krijgen we ook een dansende Los te zien?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal vanavond filmpje doen, is nog best aanstekelijk, veel mooie vrouwen en je danst zo mee.
Saldo van je bankrekening?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer 11.000+![]()
Nou ja ik ga maar op het balkon zitten. Die tijdrit zal ook wel.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
kwam hier net klein stoombootje voorbij die een soort van stoomboot showtje gaf met gekke geluiden
Zou normaal zeggen kom eraan maar helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
En BBQ, is ook al velen maanden geleden.
O ja, zo’n Polski winkel moet ik hier ook eens zoeken. Mijn mierikswortelcrème is bijna op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk weer buiten. Net nog even langs de Polski Smak gelopen voor wat obscure blikkendalek lekker aan de bier
En BBQ, is ook al velen maanden geleden.
Vol en hard. Huehuehuequote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen dubbele verdieping :p. Volgens stond er de volharding op
O ja, zo’n sleepbootjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen dubbele verdieping :p. Volgens stond er de volharding op
Maar jij vindt het met 25 graden nog koudquote:
Nou ja in de zon niet maar zit nu in de schaduw en dan is het niet super warmquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij vindt het met 25 graden nog koud
Hoe "koud" is het in de schaduw dan? 20 graden?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja in de zon niet maar zit nu in de schaduw en dan is het niet super warm
Ja denk het :pquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe "koud" is het in de schaduw dan? 20 graden?
ja als ik een euro kreeg voor elke covidbesmettingquote:
25 hier in de schaduwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier 27. Je bent echt op de verkeerde plek gaan wonen.
Niels heeft een ongeloofwaardig postuurquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:23 schreef Ama het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)ningen-26944601.html
@:bitterbal dit kunnen wij toch beter.
Misschien is hij verder in zijn vrije tijd alleen maar aan het sporten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niels heeft een ongeloofwaardig postuur
Dat klinkt Schotsquote:
Ja misschien sta ik wel dichter bij mijn uitstralende friendjuh dan iedereen denktquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien sta ik wel dichter bij mijn uitstralende friendjuh dan iedereen denkt
Jezusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Weer thuis, verjaardag van Gergi z'n vader weer gehad. Zat aan een tafel met een familie die veel reisden. Dus was wel gezelligGergi z'n vader kwam aan het einde naar ons toe en zei "ja ik weet niet wat er is maar mijn pinpas doet het hier niet, kun jij niet even betalen? Dan betaal ik later wel terug." Gergi: "twee straten verderop is een pinautomaat".
![]()
Toch nog even proberen die schraper.
Wat een lef heeft die man tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Weer thuis, verjaardag van Gergi z'n vader weer gehad. Zat aan een tafel met een familie die veel reisden. Dus was wel gezelligGergi z'n vader kwam aan het einde naar ons toe en zei "ja ik weet niet wat er is maar mijn pinpas doet het hier niet, kun jij niet even betalen? Dan betaal ik later wel terug." Gergi: "twee straten verderop is een pinautomaat".
![]()
Hongaren?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Gergi schaamt zich ook voor 'm. Gelukkig is het niet z'n biologische vader anders had ik toch wellicht ook wat bedenkingen over Gergi gekregenquote:
Ja echt hè? Wel vreemd allemaal hoor. Kan me niet voorstellen dat ik ooit zo'n schaamteloze schraper zou zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi schaamt zich ook voor 'm. Gelukkig is het niet z'n biologische vader anders had ik toch wellicht ook wat bedenkingen over Gergi gekregen
God, wat erg die manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
![]()
En jij bent nog wel Schotsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Wel vreemd allemaal hoor. Kan me niet voorstellen dat ik ooit zo'n schaamteloze schraper zou zijnhahaha
Ohhh!!!quote:
Morgen hier. Ga naar pa, die heeft een nieuwe electrische bbq gekocht. Natuurlijk niet hetzelfde als op kolen, maar toch...quote:
ja dat is ons niet ontgaan inmiddelsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, z'n vader heeft wel Roemeense roots en gedraagt zich vaak als een zigeuner..
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is ons niet ontgaan inmiddels
Arbeitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de plannen voor morgen? Hier helemaal niks
Familiedag. Sowieso even naar mijn pa. Misschien ook nog even naar oma, maar daar ben ik nog niet uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Luieren in mijn eigen tuin denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
soort van werken..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ook helemaal niksquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Hmmmm 🤔 ff nadenken..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Thuis en ik ben in een lieve bui, iemand nog wijze raad nodig of levensvragen op te lossen?
Heb je dat lied nou al geluisterd?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen hier. Ga naar pa, die heeft een nieuwe electrische bbq gekocht. Natuurlijk niet hetzelfde als op kolen, maar toch...
Ga ik zo doenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je dat lied nou al geluisterd?
quote:
Haha tering.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]you'll love it, vooral de 2e versie
Beter dan het origineel, maar dat is niet zo heel moeilijk eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Thuis en ik ben in een lieve bui, iemand nog wijze raad nodig of levensvragen op te lossen?
Als je verliefd bent dan is een dronken hamster op een orgel nog wel lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beter dan het origineel, maar dat is niet zo heel moeilijk eigenlijk..
Hahaha te grappigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je verliefd bent dan is een dronken hamster op een orgel nog wel lekker.
quote:
Kan niks bedenken waar ik raad bij nodig heb, en levensvragen heb ik ook niet echtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Dat meisje is er wel een om verliefd op te wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit nu wat meer covers van dat First to Eleven te kijken/luisteren. Niet verkeerd..
En blijkbaar heldhaftig gevochten in WOIIquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch had Lemmy het mooiere, zachtere en lievere hart.
Lemmy?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En blijkbaar heldhaftig gevochten in WOII
Ja Lemmy was een super unieke man, deed me echt aan mn vader denken met bepaalde dingenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch had Lemmy het mooiere, zachtere en lievere hart.
Vind ik eigenlijk wel mee vallen..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje is er wel een om verliefd op te worden
Lemmy was gewoon the manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Lemmy had wel een fucking Jagdpanzer 38 Hetzer
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ijzeren kruis om zijn nek
Denk gekocht op een soort WOII markt of zo.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ijzeren kruis om zijn nek
Ja duh, hahahaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk gekocht op een soort WOII markt of zo.
Ja, denk niet dat hij ‘m van Dolfje heeft gekregenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk gekocht op een soort WOII markt of zo.
Was ook een te lieve man om hem van dat monster te krijgen hehehequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat hij ‘m van Dolfje heeft gekregen
🤘quote:
Maar wel lekkerquote:
Ohquote:
Oke @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat gaat bij mij de hele dag door
MIsschien wel van Evaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat hij ‘m van Dolfje heeft gekregen
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die knaagt er een bak macaronigroente bij leeg. Met aromat.
Daar schijnen Dolf en Eva wel naar gevlucht te zijn ja..quote:
Ik heb hele foute familie in Argentinië, vorig jaar ergens ontdektquote:
Alcohol drink ik al 6 jaar niet meer ofzo (of langer nu wel denk ik) en roken doe ik veel te lang al.quote:
Ik kan makkelijk in slaap vallen met kopje koffie 34 in mijn handen, totaal geen last van en ik trek ook altijd eenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat gaat bij mij de hele dag door
Ja heeft op mij ook totaal geen effectquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk in slaap vallen met kopje koffie 34 in mijn handen, totaal geen last van en ik trek ook altijd eensnuitje bij mensen die daar wel last van hebben, stel je aan zeg zwakkelingen.
Blijft een interessante theoriequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar schijnen Dolf en Eva wel naar gevlucht te zijn ja..
Jij bent best wel internationaal he?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb hele foute familie in Argentinië, vorig jaar ergens ontdekt
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk in slaap vallen met kopje koffie 34 in mijn handen, totaal geen last van en ik trek ook altijd eensnuitje bij mensen die daar wel last van hebben, stel je aan zeg zwakkelingen.
Ja ik heb familie all over the place, Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Argentinië, Zuid-Afrika..Schotland dan natuurlijk, dat was het wel een beetjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent best wel internationaal he?
Als je al denkt om om 11:00 uur in de ochtend geen koffie meer te pakken omdat je anders 16 uur later niet kunt slapen dan kun je beter een psychiater opzoeken, true en klaar met die zeikerdjes ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja heeft op mij ook totaal geen effect
Hahaha.. vind cafeïne nauwelijks oppeppend ook, tis geen coke of pepquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je al denkt om om 11:00 uur in de ochtend geen koffie meer te pakken omdat je anders 16 uur later niet kunt slapen dan kun je beter een psychiater opzoeken, true en klaar met die zeikerdjes ook.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb familie all over the place, Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Argentinië, Zuid-Afrika..Schotland dan natuurlijk, dat was het wel een beetje
Oohja Canada, dat vergeet ik wel eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder is opgegroeid in Canada en ik geloof dat ik daar nog wat heel verre familie heb. Maar verder is het allemaal kaas wat de klok slaat
Zover ik weet woont momenteel geen familie van mij in het buitenland. Tenminste neven en nichten. Misschien wel wat achterneven/nichten. Maar daar heb ik dan geen weet van.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb familie all over the place, Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Argentinië, Zuid-Afrika..Schotland dan natuurlijk, dat was het wel een beetje
Voor de meeste Hongaren is het een wet: geen koffie na 16 uur anders slaap je niet 😱quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je al denkt om om 11:00 uur in de ochtend geen koffie meer te pakken omdat je anders 16 uur later niet kunt slapen dan kun je beter een psychiater opzoeken, true en klaar met die zeikerdjes ook.
Wat hierboven staatquote:
Ja , ik ben wel een vuilnisbakkenras denk ik, Nederlands, Schots, native American/canadian, en waarschijnlijk Duits/joods..dus joepie, hahahaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder is opgegroeid in Canada en ik geloof dat ik daar nog wat heel verre familie heb. Maar verder is het allemaal kaas wat de klok slaat
Hongarije zou dus echt niks voor mij zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de meeste Hongaren is het een wet: geen koffie na 16 uur anders slaap je niet 😱
Kreeg je helemaal het leplazarus van
Ik kan meestal wel slapen hoor maar als ik echt niet kan slapen pak ik een kop koffie en speur www een kwartiertje af en dan snurk ik echt wel verder.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de meeste Hongaren is het een wet: geen koffie na 16 uur anders slaap je niet 😱
Heb jij daar ook familie?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja Canada, dat vergeet ik wel eens.
Watttt? Serieus??? Hahaha, vreemd volkquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi toch? Al die culturele invloeden en verhalenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , ik ben wel een vuilnisbakkenras denk ik, Nederlands, Schots, native American/canadian, en waarschijnlijk Duits/joods..dus joepie, hahaha
Doe ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel slapen hoor maar als ik echt niet kan slapen pak ik een kop koffie en speur www een kwartiertje af en dan snurk ik echt wel verder.
Nopes, slechts een hoop familie in Den Bosch, Kaapstad en Perth.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij daar ook familie?![]()
Mijn moeder is op haar vierde geëmigreerd en op haar 14e wilde haar vader weer terug naar Nederland. Is echt een levenslang trauma geweest voor mijn moeder
Mijn vorige leidinggevende was de reïncarnatie van Stalin of zo, die zei dat cafeïne heel slecht was en dat ik maar 1kopje koffie per dag mocht. Dronk zelf wel espressoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant, en zie er ook niet echt standaard Nederlands uit ofzo, dus da's ook mooi meegenomenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi toch? Al die culturele invloeden en verhalen
Als ik Schotse genen had zou ik daar mijn hele identiteit aan ophangen, denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, slechts een hoop familie in Den Bosch, Kaapstad en Perth.
Wat een mongoolquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vorige leidinggevende was de reïncarnatie van Stalin of zo, die zei dat cafeïne heel slecht was en dat ik maar 1kopje koffie per dag mocht. Dronk zelf wel espresso![]()
Sloeg bijna het blikje redbull uit mn handen: ja is slecht voor je ...
Doe normaal, vent
Schotland is geen land.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik Schotse genen had zou ik daar mijn hele identiteit aan ophangen, denk ikZo’n geweldig land
Het is geen officieel landquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik Schotse genen had zou ik daar mijn hele identiteit aan ophangen, denk ikZo’n geweldig land
Het is maar net wat je zelf toelaat, ik zou binnen 3,4 seconde klaar zijn met zo'n kerel en hem aan de kant geschoven hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vorige leidinggevende was de reïncarnatie van Stalin of zo, die zei dat cafeïne heel slecht was en dat ik maar 1kopje koffie per dag mocht. Dronk zelf wel espresso![]()
Doe normaal, vent
quote:
Snap ik wel hoor, everybody wants to be usquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normaal, vent
“Mijn vorige leidinggevende ...”quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar net wat je zelf toelaat, ik zou binnen 3,4 seconde klaar zijn met zo'n kerel en hem aan de kant geschoven hebben.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, everybody wants to be us
Ja..quote:
Doet die van mij ook wel eens en tijdje terug lag er allemaal water naast maar hij doet het nog steeds lol.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt echt opeens een hoop herrie...![]()
![]()
quote:
Uhh jawel. Het is een land dat onderdeel van een Koninkrijk. Zoals Aruba een land is binnen ons koninkrijk.quote:
Nee, een sarcastische e-mail gestuurd. Had mijn cavia’s wel op hem af moeten sturen.. hij is allergisch voor alle huisdieren met een vachtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat raar![]()
Heb je een paar van je gemeenste cavia’s op hem afgestuurd?
Hoorde jij ook wat piepen ergens?quote:
Schotten zijn trotser op hun omgeving en cultuur dan de gemiddelde Amsterdammer lijkt me, geef dat eens een gedachte.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Whisky, Olie en Sean Connery zijn de top drie exportproducten.
Aruba is geen landquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Uhh jawel. Het is een land dat onderdeel van een Koninkrijk. Zoals Aruba een land is binnen ons koninkrijk.
Schroefje los?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt echt opeens een hoop herrie...![]()
![]()
Snap ik wel aangezien de gemiddelde Amsterdammer uit Afrika komt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schotten zijn trotser op hun omgeving en cultuur dan de gemiddelde Amsterdammer lijkt me, geef dat eens een gedachte.
eiLANDquote:
Moet nog avondetenquote:
Jij bent ook oninteressantquote:
Wat?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een sarcastische e-mail gestuurd. Had mijn cavia’s wel op hem af moeten sturen.. hij is allergisch voor alle huisdieren met een vacht![]()
![]()
![]()
Werd niet goed ontvangen en toen had ik ineens ander werk
De mazzelhet leven is te kort voor zulke mensen
Ging ooit eens uit zn panty toen ik per ongeluk een excel rapportage als pdf had verstuurd ...
Nee maar serieus, je hebt een soort binding nodig in het leven, jij bent Fries maar goed haal daar maar eens je trots uit?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik wel aangezien de gemiddelde Amsterdammer uit Afrika komt.
Hier is winkel om 9 uur dicht.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
20min om nog naar AH te racen en in te slaan
Geen idee, ik ga er niet naar kijken ook. Zolang ie het doet, blijf ik er liever van af. Of laat anderen er naar kijken..quote:
Denk dat ik maar naar bed ga danquote:
quote:
Ik wil ook kaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik maar naar bed ga dan![]()
Haha grapje.![]()
Ik trek crackers en kaas open maar ik had meer zin in nootjes
[..]![]()
![]()
Niet als m'n kind ziek is en op bed ligtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
20min om nog naar AH te racen en in te slaan
Hier sommige ook. De Appie XL wel tot 22.00 uur..quote:
Ik ben trots op Schotland en ik ben niet eens Schotsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schotten zijn trotser op hun omgeving en cultuur dan de gemiddelde Amsterdammer lijkt me, geef dat eens een gedachte.
Soort kuteiland met gestrande slaven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je daar een zaak van maakt, verlies je ‘m
Heeft papa geen kaas gehaald?quote:
Ik ben trots dat jij trots op Schotland bent !quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben trots op Schotland en ik ben niet eens Schots
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als m'n kind ziek is en op bed ligt
Nee wel eiersalade zodat ik toastjes eiersalade kon gaan eten maar heeft hij in de auto laten liggen.quote:
Proud to be white ben jij ja ook al mag je dat niet meer zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben trots op Schotland en ik ben niet eens Schots
oppas boodschapp(er/ster) regelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als m'n kind ziek is en op bed ligt
Ik ben ook wel erg blij dat ik blank benquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proud to be white ben jij ja ook al mag je dat niet meer zeggen.
Ja, dat welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kuteiland met gestrande slaven.
elke dag trots hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar serieus, je hebt een soort binding nodig in het leven, jij bent Fries maar goed haal daar maar eens je trots uit?
Vanaf woensdag al thuisquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beterschap voor de kleine, Dud.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wel eiersalade zodat ik toastjes eiersalade kon gaan eten maar heeft hij in de auto laten liggen.
Eh ja, als je een document deelt kan je verschillende formaten kiezenquote:
Zolang het van Nederlands overheidsgeld afhankelijk is dan is het imo Nederland.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je daar een zaak van maakt, verlies je ‘m
Corona? Of dat verkoudheidsvirus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanaf woensdag al thuis![]()
En echt verbetering zit er niet in, verslechtering ook niet maar het is niet optimaal zo.
[..]
[..]
Ik lag vanmiddag ineens na een autorit te spartelen op de grond en happen naar lucht.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lag vanmiddag ineens na een autorit te spartelen op de grond en happen naar lucht.
Ik dacht aan de nieren. Maar net een Frans vaag ziekenhuis bezocht en daar pijnstillers gehad en na uren wachten een arts die een keer voelt en zegt “et muscular” medicine set bon.
En toen mocht ik ergens een grote zak pillen ophalen.
Dan zijn Italië en Griekenland ook Nederlandquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zolang het van Nederlands overheidsgeld afhankelijk is dan is het imo Nederland.
Mijn wasmachine maakte ook ineens herrie en daar ga ik ook niet aan zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga er niet naar kijken ook. Zolang ie het doet, blijf ik er liever van af. Of laat anderen er naar kijken..
Serieus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lag vanmiddag ineens na een autorit te spartelen op de grond en happen naar lucht.
Ik dacht aan de nieren. Maar net een Frans vaag ziekenhuis bezocht en daar pijnstillers gehad en na uren wachten een arts die een keer voelt en zegt “et muscular” medicine set bon.
Vaag verhaal..🤔quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, niet normaalquote:
Managers kunnen de sfeer zo verzieken. Wij hebben nu een tijdelijke, een vriendinnetje van de directeur. Nou is de directeur een vreselijke sociopathische bitch en dat vriendinnetje blijkt van hetzelfde laken en pak te zijn. Mensen onder druk zetten, tegen elkaar uitspelen, continu anderen afkrakenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh ja, als je een document deelt kan je verschillende formaten kiezen
Nou ik koos per ongeluk de verkeerde
Doodzonde natuurlijk ...
I.p.v. dat je gewoon even vriendelijk zegt van hee 4E, stuur even het goede formaat.
Maar neen, en e-mail waar de honden geen brood van lusten
Toxic omgeving ...
Nou, dat was ikzelf en hij directeur ( en niet goed wijs )
Om 1600 lunchquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik maar naar bed ga dan![]()
Haha grapje.![]()
Ik trek crackers en kaas open maar ik had meer zin in nootjes
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Managers kunnen de sfeer zo verzieken. Wij hebben nu een tijdelijke, een vriendinnetje van de directeur. Nou is de directeur een vreselijke sociopathische bitch en dat vriendinnetje blijkt van hetzelfde laken en pak te zijn. Mensen onder druk zetten, tegen elkaar uitspelen, continu anderen afkraken
Niet flauw doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke post van Los is dat niet??
Dit is meer vaag omdat ie niet eens echt te horen heeft gekregen wat ie nou mankeertquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke post van Los is dat niet??
Hmm ja, zoiets heb ik ook weleens gehad. Dan schiet die spier aan de zijkant van je rug in een kramp.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet normaalBlij dat ik daar weg ben
Stress.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, zoiets heb ik ook weleens gehad. Dan schiet die spier aan de zijkant van je rug in een kramp.![]()
Spierverslappers gekregen?
Geen corona in ieder geval. Hij is wel flink aan het hoesten en heeft s middags steeds verhoging. Vannacht had hij ook oorpijn, elke 2 uur wakker geweest als het niet vaker was. Vanmiddag al 2 keer dutje gedaan. Hoop dat hij nu wel door slaapt. Dan gaat het hopelijk ook sneller over.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Corona? Of dat verkoudheidsvirus?
Oh ja je was ook pas om 1300 je bed uit ofzoquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Managers kunnen de sfeer zo verzieken. Wij hebben nu een tijdelijke, een vriendinnetje van de directeur. Nou is de directeur een vreselijke sociopathische bitch en dat vriendinnetje blijkt van hetzelfde laken en pak te zijn. Mensen onder druk zetten, tegen elkaar uitspelen, continu anderen afkraken
Of zelfde verkrampte houding waardoor een spier raar gaat doen?quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja je was ook pas om 1300 je bed uit ofzo
Ja, slapen is het beste medicijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen corona in ieder geval. Hij is wel flink aan het hoesten en heeft s middags steeds verhoging. Vannacht had hij ook oorpijn, elke 2 uur wakker geweest als het niet vaker was. Vanmiddag al 2 keer dutje gedaan. Hoop dat hij nu wel door slaapt. Dan gaat het hopelijk ook sneller over.
Ja kloptquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja je was ook pas om 1300 je bed uit ofzo
Ja ik ga niet meer flauw doen wat spieren met je kunnen doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of zelfde verkrampte houding waardoor een spier raar gaat doen?
Bed is de leukste plek op aardequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kloptmijn bed is heerlijk
en ik ben lui
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was het bij mij welIk voel stress ook in mijn nek.
Jup. Heb haar tot nu toe kunnen ontlopen. Maar ze heeft net iemand ontslagen en ik ben bang dat ze mij in beeld heeft om taken over te nemenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
Kots kots kots ..
Die zorgt dus ook voor een toxic werkomgeving, wtf ...en klagen heeft geen zin
Jammer hoor
Hele dag vol pompen met kinder paracetamol.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, slapen is het beste medicijnAf en toe een sinasprilletje misschien
Af en toe moet dat kunnenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kloptmijn bed is heerlijk
en ik ben lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |