SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ze kan in theorie wel mijn woonkamer weer in want ik zit weer aan andere kant van het huis maar ik heb nu deur op een kier i.p.v. helemaal open.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze nu naar binnen loopt is het gewoon met gevaar voor eigen leven.
Oh geen idee, zou best kunnen, ze verzinnen natuurlijk elke keer weer iets nieuws waardoor je uiteindelijk het ook wilquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die app heb ik nietzo chic is de mijne niet. Zal wel een oudere hebben dan?
Zelfde meidje?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:19 schreef Ama het volgende:
Maar ik hoor haar hier dus dan is ze niet achter het huis.
Ja weet niet want:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde meidje?Dan heeft ze morgen jouw kleren aan
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:19 schreef Ama het volgende:
Of het is een ander klein kind.Klinkt wel allemaal hetzelfde.
Rent ze morgen met een string op haar hoofd rond door de buurtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde meidje?Dan heeft ze morgen jouw kleren aan
Tuurlijk mag dat, heb je ook helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Mag ik even klagen dat het leven met corona saai is.
Anderhalf jaar al last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Dat is mijn leven zonder ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Ja het wordt er niet beter op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke mijn leven ook maar nu nog saaier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |