Hij gelooft in het eigen immuunsysteem. Bij velen maar dan ook echt velen is deze prima in staat om tegen covid te vechten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Baudet is zelf een zeer vervelend virus. Tegen coronamaatregelen zijn, maar weigeren om zich te laten vaccineren, terwijl dat één van de weinige uitwegen uit de crisis zijn.
Wanneer wordt Baudet eens geblokkeerd op Twitter, Facebook en Instagram? Net als Trump overigens.
Young long covid, de variant die alle jongeren laat muteren in lusteloze, altijd vermoeide zielige hoopjes mens die zichzelf iedere avond in slaap huilen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bah, bij de eerste had ik al last van long-covid.
dat is gewoon niet waar, se splitsen dat echt. X aantal doden zeker door coronaz de rest van de oversterfte vermoedelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Op dit moment wordt alle oversterfte toegewezen aan corona, dan mag je dat ook doen met zelfdoding. Meer zelfdodingen dan in 2019? Corona.
Wanneer de pandemie ten einde is kunnen al die zaken wel eens goed onderzocht worden. Tot die tijd is het een signaal wat serieus genomen moet worden.
Moe en een wollig hoofd. Ik dacht echt zo voelt dat dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Young long covid, de variant die alle jongeren laat muteren in lusteloze, altijd vermoeide zielige hoopjes mens die zichzelf iedere avond in slaap huilen?
Scheelt dat ze mijn post in ieder geval niet meer kunnen lezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig en respectloos voor de mensen die door de maatregelen het niet maar zagen zitten en er een einde aan hebben gemaakt.
Dat wordt hem, helemaal mijn ding! Thx!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef Celestien het volgende:
[..]
The Serpent misschien?
Netflix heeft ook van die docu's over seriemoordenaars die de moeite waard zijn.
Er zijn 1000 oorzaken voor zelfmoord, en nu opeens een mogelijke (!) oorzaak een primaire oorzaak geworden? Dat is geen fundering voor conclusies.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Op dit moment wordt alle oversterfte toegewezen aan corona, dan mag je dat ook doen met zelfdoding. Meer zelfdodingen dan in 2019? Corona.
Wanneer de pandemie ten einde is kunnen al die zaken wel eens goed onderzocht worden. Tot die tijd is het een signaal wat serieus genomen moet worden.
“Er is x meer sterfte dan vorig jaar dus er zijn x coronadoden”quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat is gewoon niet waar, se splitsen dat echt. X aantal doden zeker door coronaz de rest van de oversterfte vermoedelijk.
Het moet zeker serieus worden genomen , het mag door bijv baudet wel wqt onderbouwd worden. Mission impossible voor die vent
’Vertrouw op eigen immuunsysteem’ zorgt ervoor dat anderen juist extra risico lopen om besmet te raken met het coronavirus en/of dat anderen te maken krijgen met vervelende coronamaatregelen doordat door het ‘vertrouwen op eigen immuunsysteem’ de vaccinatiegraad te laag is om de deltavariant effectief te verspreiden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij gelooft in het eigen immuunsysteem. Bij velen maar dan ook echt velen is deze prima in staat om tegen covid te vechten.
Met diezelfde motivatie zou je de Jonge ook moeten blokkeren. Opmerkingen als “Al jullie opa’s en om-a’s worden ziek als jullie je niet aan de maatregelen houden” en “je kunt kiezen, of je laat je vaccineren of je wordt ziek” vallen daar ook onder.quote:
Omdat het een gekozen volksvertegenwoordiger is, en geen moordende drugscrimineel. Zomaar een gokje.quote:
Sterfte met corona is goed in kaart gebracht, waar corona het laatste zetje heeft gegeven. Als iemand alvleesklierkanker heeft, net bestraling gehad heeft en corona en overlijdt, is diegene dan overleden aan corona of is corona een secundaire oorzaak?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Er zijn 1000 oorzaken voor zelfmoord, en nu opeens een mogelijke (!) oorzaak een primaire oorzaak geworden? Dat is geen fundering voor conclusies.
Sterfte door corona is goed in kaart gebracht en wordt onderstreept door de oversterfte cijfers. Er is een duidelijk causaal verband tussen de ziekte covid en overlijden, ook al spelen daar ook andere gezondheidsfactoren mee.
En niet alle oversterfte is toegewezen aan corona. In de zomer van 2020 is de oversterfte van een paar honderd mensen veroorzaakt door de hittegolf.
Kan zijn maar dat is waar hij in gelooft. Hierbij, neem ik aan, sta je ook achter de consequenties die bij deze visie horen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
’Vertrouw op eigen immuunsysteem’ zorgt ervoor dat anderen juist extra risico lopen om besmet te raken met het coronavirus en/of dat anderen te maken krijgen met vervelende coronamaatregelen doordat door het ‘vertrouwen op eigen immuunsysteem’ de vaccinatiegraad te laag is om de deltavariant effectief te verspreiden.
omdat dat verband er ook gewoon is. Dat wordt een paar reacties hierboven ook prima uitgelegd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
“Er is x meer sterfte dan vorig jaar dus er zijn x coronadoden”
Hoe vaak hoor je dat wel niet voorbij komen? Tweede kamerleden noemen telkens 30k coronadoden, wat de totale oversterfte is.
En dat vraag je pas na deze opmerking?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef chratnox het volgende:
Baudet is lid van de tweede kamer, maar is nu een staatsvijand? Vind je niet dat je een beetje doordraaft?
Ik geloof in het goede van iemand.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dat vraag je pas na deze opmerking?
Ben je zo of heb je deze attitude meegenomen uit Frankrijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Scheelt dat ze mijn post in ieder geval niet meer kunnen lezen.
Als teveel mensen Thierry B’s visie volgen halen we nooit de vaccinatiegraad die benodigd is om veilig alle coronamaatregelen op te heffen. Kijk bijvoorbeeld naar Israël, een vaccinatiegraad van 67% is gewoon onvoldoende, waardoor je altijd met uitbraken en golven te maken krijgt en de epidemie niet effectief weet om te zetten in een endemie. Sommige menen de situatie in Israël te framen als ‘vaccins werken niet’, maar het daadwerkelijke probleem is gewoon een te lage vaccinatiegraad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan zijn maar dat is waar hij in gelooft. Hierbij, neem ik aan, sta je ook achter de consequenties die bij deze visie horen.
Persoonlijk heb ik niks tegen deze visie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |