Jonge mensen die in het ziekenhuis moeten worden opgenomen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk je ook naar de leeftijden van opnames? Want dan weet je dat het jonge mensen zijn die snel weer naar huis kunnen..
Toch verbaast het me dat dit het geval is. Zijn er zoveel meer gevallen dan bekend? Treft deze variant eerder jonge mensen of waren deze aantallen ook al bij de vorige golven gebruikelijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk je ook naar de leeftijden van opnames? Want dan weet je dat het jonge mensen zijn die snel weer naar huis kunnen..
Momenteel meesten onder de 30quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jonge mensen die in het ziekenhuis moeten worden opgenomen?
Hoe jong?
Vind niet dat we al van een nieuwe golf kunnen spreken qua ziekenhuisopnamesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ziekenhuispersoneel is oververmoeid en er moet allerlei uitgestelde zorg ingehaald worden. Deze derde golf is gewoon echt niet wenselijk te noemen. En ja, dan zijn 50 ziekenhuisopnames wel een probleem.
Heeft uk niet last van de delta+ inmiddels?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De betavariant is minder gevoelig voor vaccinaties, dus dat is het probleem. Echter is de betavariant dan weer lang niet zo besmettelijk als de deltavariant en ook iets minder dan de alfavariant.
Ongevaccineerd plus meer ruimte in de klinieken is eerder een tijdelijke opname voor de zekerheid. Zo schat ik het inquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer ineens?
Dank je wel.
Was in Suriname ook zo , en dan bedoel ik ' veel jonge mensen in het ziekenhuis." Maar daar was het de Gamma-variant.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ongevaccineerd plus meer ruimte in de klinieken is eerder een tijdelijke opname voor de zekerheid. Zo schat ik het in
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:45 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dertigers ook al. Ik, en veel mensen in mijn omgeving, hebben hem deze week ook al voor de tweede keer gehad.
Tja, hier hebben we het eerder al over gehad. Van de veertigers is het overgrote deel nog niet geprikt voor de tweede keer. De dertigers ook niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De net 40ers ook al hoor, ik ben ook 2e keer geprikt afgelopen dinsdag.
Toeristen. Die moet je naar hun eigen land verbannen. Of St Helena.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En het hele eiland weet waarschijnlijk wiens schuld dat was!![]()
Knuppels en hooivorken!
Omdat ze niet onkwetsbaar zijn zoals ze mischien zelf wel dachten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer ineens?
Dank je wel.
Ja, maar bij de eerste prik ben je bij Moderna toch al voor zo een 85 % beschermd. (uit mijn hoofd)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Tja, hier hebben we het eerder al over gehad. Van de veertigers is het overgrote deel nog niet geprikt voor de tweede keer. De dertigers ook niet.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Overigens is Delta al aan het teruglopen in de UK tov een week eerder.
https://www.gov.uk/govern(...)nfirmed-case-numbers
Kijk.... als er iemand terecht op jongeren kan mopperen, dan ben jij het!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:33 schreef _serial_ het volgende:
Aantal positief per leeftijdsgroep:
[ afbeelding ]
Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijd.php
Ja, dit klinkt niet zo vriendelijk maar, 'mogen die Engelsen nog gewoon naar Nederland komen?"quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toeristen. Die moet je naar hun eigen land verbannen. Of St Helena.
Denk dat 85% niet heel ver van de realiteit af zit (als het gaat om ziekenhuisopnames), maar dan zit je nog steeds met de wet van de grote getallen. Veel mensen besmet = genoeg mensen die alsnog in het ziekenhuis belanden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar bij de eerste prik ben je bij Moderna toch al voor zo een 85 % beschermd. (uit mijn hoofd)
Pfizer ook dacht ik.
Nee, dat mogen ze al een hele tijd niet. Landen buiten de EU die niet op groen staan vallen onder een EU inreisverbod, reizen naar Nederland mag dan alleen als je onder een uitzondering valt maar toerisme is geen uitzondering.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt niet zo vriendelijk maar, 'mogen die Engelsen nog gewoon naar Nederland komen?"
Allemaal theoretisch, aangezien dan ook de clubs niet waren opengegaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zonder vaccinaties zouden we een groot probleem hebben bij deze aantallen, maar dat lijkt me evident.
Bij deze aantallenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Allemaal theoretisch, aangezien dan ook de clubs niet waren opengegaan.
Ja maar het scheelt niet veel meer. Over 2 weken (daar is hij weer) is de situatie compleet anders voel die groepenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Tja, hier hebben we het eerder al over gehad. Van de veertigers is het overgrote deel nog niet geprikt voor de tweede keer. De dertigers ook niet.
Pfieuw..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze al een hele tijd niet. Landen buiten de EU die niet op groen staan vallen onder een EU inreisverbod, reizen naar Nederland mag dan alleen als je onder een uitzondering valt maar toerisme is geen uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |