Dat kan maar ik weet niet of het alternatief nou zo aantrekkelijk isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
I want to get off mr bones covids wild ride
Daarin het uitsmeren van de data over de afgelopen dagen door het RIVM meenemende?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Voorbij niet. Maar ik gezien wat vroege signalen verwacht ik een lichte daling vandaag / morgen
Dat is te hopen, het percentage positief blijft op zo'n 14-15% steken, want als dat gaat stijgen is dat een teken dat de maximale testcapaciteit is bereikt en er dus een hoop besmettingen gemist worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage keldert snel van 210 naar 120% nu.. kwestie van dagen voor we weer gaan zakken.
Dat riepen we in December ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage keldert snel van 210 naar 120% nu.. kwestie van dagen voor we weer gaan zakken.
Britse? In Frankrijk zijn ze alweer bezorgd over de Zuid-Afrikaanse variant (Beta), dus in dat kader verwijs ik graag opnieuw naar Mr Bones.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie het, maar welke variant is dan verantwoordelijk voor die 50.000?
Zeker. even de scriptjes starten dan post ik een update.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Daarin het uitsmeren van de data over de afgelopen dagen door het RIVM meenemende?
In januari gingen we ook dalen tot circa 3.500 besmettingen per dag en toen in februari gingen de basisscholen weer open en dat was het keerpunt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat riepen we in December ook
Ok, ik ben nu even te cynisch en godzijdank is het niet doorgeschoten zoals dat in het VK nu gebeurt maar je wordt er soms ook wel knap cynisch van.
De jongeren hebben hun sociale kringen in rap tempo besmet, en nu is er daar stabilisatie, omdat de kringen waarin ze zich bevinden niet tot in het oneindige doorgaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Stabiel dus. Zo eens kijken wat de rest van de data laat zien.
Kan nog steeds he!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat riepen we in December ook
Ok, ik ben nu even te cynisch en godzijdank is het niet doorgeschoten zoals dat in het VK nu gebeurt maar je wordt er soms ook wel knap cynisch van.
De betavariant is minder gevoelig voor vaccinaties, dus dat is het probleem. Echter is de betavariant dan weer lang niet zo besmettelijk als de deltavariant en ook iets minder dan de alfavariant.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:20 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Britse? In Frankrijk zijn ze alweer bezorgd over de Zuid-Afrikaanse variant (Beta), dus in dat kader verwijs ik graag opnieuw naar Mr Bones.
Denk het ook Jordi.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Qua ziekenhuisopnames zitten we al op risiconiveau ernstig (>40 ziekenhuisopnames per dag).quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:21 schreef opreis het volgende:
ziekenhuis/ic opnames stijgen nu toch ook lichtjes? Nog lang niet om panisch van te worden natuurlijk.
Kijk je ook naar de leeftijden van opnames? Want dan weet je dat het voornamelijk jonge mensen zijn die snel weer naar huis kunnen..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Qua ziekenhuisopnames zitten we al op risiconiveau ernstig (>40 ziekenhuisopnames per dag).
Ziekenhuispersoneel is oververmoeid en er moet allerlei uitgestelde zorg ingehaald worden. Deze derde golf is gewoon echt niet wenselijk te noemen. En ja, dan zijn 50 ziekenhuisopnames wel een probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk je ook naar de leeftijden van opnames? Want dan weet je dat het jonge mensen zijn die snel weer naar huis kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |