Kale stewardgodquote:Op zondag 18 juli 2021 11:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die BLM naast hem werd ook helemaal nat van het bier.
Is er eigenlijk concrete interesse, voor de Jurk?quote:Op zondag 18 juli 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Jahanbakhsh krijgt overigens nummer 9, van Jorgensen.
Volgens mij zei Arnesen dat er zich nog geen club aangeklopt had. En ook dat ze nog een week of 2 wachten en dan transfervrij laten gaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er eigenlijk concrete interesse, voor de Jurk?
Van Geeledquote:Op zondag 18 juli 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij zei Arnesen dat er zich nog geen club aangeklopt had. En ook dat ze nog een week of 2 wachten en dan transfervrij laten gaan.
3.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een werelddeal met die Jahanbasch. Voor hoeveel jaar komt die?
Sommige nemen alles iets te serieus.quote:
Ik lees helemaal nergens dat die speler van het seizoen was. Dat was ene Daka als ik zo kijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt best redelijk eigenlijk.
Niet afgelopen seizoen, maar het seizoen ervoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik lees helemaal nergens dat die speler van het seizoen was. Dat was ene Daka als ik zo kijk.
Watquote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft 1 miljoen geboden voor de Oostenrijker club wil 7 miljoen gaat hem niet worden dus.
Toch maar die Kroaat proberen dan.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft 1 miljoen geboden voor de Oostenrijker club wil 7 miljoen gaat hem niet worden dus.
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol, dat zou ik ook niet betalen. Dan eerder die Vuskovic halen.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten we hopen Kroatië om die Vuskovic op te halen. Vliegt ‘ie daarna door naar Kosovoquote:Op zondag 18 juli 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Frank Arnesen zit in elk geval in het vliegtuig op weg naar....?
https://www.google.nl/amp/s/m.fcupdate.nl/ampartikel/%3fid=387769quote:
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Frank Arnesen zit in elk geval in het vliegtuig op weg naar....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |