SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
nvm, ik keek in een antieke spiegel (mooie rococo lijst wel)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeggeh... wat is dat abominabele roze kakafonisch gedrocht naast mijn Antiekzaak?
Ik dacht pssst. en habibi meisjequote:
Habibi is schat(je)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht pssst. en habibi meisje
Psst pssst meisje
nee ze zeggen kijk schatjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht pssst. en habibi meisje
Psst pssst meisje
Goed gelukt danquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wist ik wel hoor. Maar ik wilde laten merken dat ik echt totaal geen humor heb
zal het hier in detail beschrijven voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg een soort gele plakkerige klonterige gerrie als beloning.
AUw mijn orenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het hier in detail beschrijven voor je
Misschien gewoon eens naar haar luisterenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga haar lijfspreuk in mijn zegelring graveren denk ik...
"Doe-Normaal-Gek".
Sowiesoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens naar haar luisteren
Zou die als reet tattoo laten zetten zo erudiet en hoofs is die uitspraak.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga haar lijfspreuk in mijn zegelring graveren denk ik...
"Doe-Normaal-Gek".
Valt wel mee johquote:
Echt hequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens naar haar luisteren
tattoos? neh...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die als reet tattoo laten zetten zo erudiet en hoofs is die uitspraak.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
vloekt met mijn verder Italiaanse uitmonstering
Echt hè, hahaha..soms heb je van die uitsprakenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die als reet tattoo laten zetten zo erudiet en hoofs is die uitspraak.
quote:
Doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoewel.. wil misschien wel van die ongelooflijke jaren '70 bakkenbaarden laten tatoeëren
Ik wilde eerst "Niets doet me meer naar je verlangen dan de kuiltjes in je wangen" doen, maar dat past niet in de ring... En ook niet op mijn aanzienlijk magere zitvlak.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt hè, hahaha..soms heb je van die uitspraken
Meer kaas etenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
n ook niet op mijn aanzienlijk magere zitvlak.
Voor onderontwikkelden wellicht.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Italiaanse kleding is in principe talrainingspakken en heuptasjes tegenwoordig.
Verwijfd gewoon.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die Marokkanentasjesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Ze is de laatste tijd wel vaak ongerust hequote:
Sinds je afgevoerd bent naar het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is de laatste tijd wel vaak ongerust he
Dat is te zienquote:
Ja ok wel een beetje begrijpelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds je afgevoerd bent naar het ziekenhuis ja
Volgens wie? Ma Flodder?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok DE Italiaanse trend deze winter.
[ afbeelding ]
quote:
Neger worden?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ook eerst gewoon even een rondje industrieterrein rijden ipv gelijk in de totale paniekmodus te schietenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als we te lang niks horen ga ik met een omroepinstallatie op de budabolide door je dorp rijden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als we te lang niks horen ga ik met een omroepinstallatie op de budabolide door je dorp rijden.
met deze weeromstandigheden zou ik niet de maastunnel gebruikenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst gewoon even een rondje industrieterrein rijden ipv gelijk in de totale paniekmodus te schieten
* noteertquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst gewoon even een rondje industrieterrein rijden ipv gelijk in de totale paniekmodus te schieten
Leuk jasje voor een bediende, butler of een treinconducteur met grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gucci moet je als pak dragen, niet als tasje.
[ afbeelding ]
Dat droeg ik vorig jaar alquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
presentquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk jasje voor een bediende, butler of een treinconducteur met grootheidswaanzin.
Caligula draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha schijtlollig zeg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staan ook wel dingen in Bal's notitieboekje waarvan ik denk: "Nounounou, GRMBL heeft maar één hoofd hoor"
Verder altijd handig om bij je te hebben.
Ok mamabalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met deze weeromstandigheden zou ik niet de maastunnel gebruiken
Liever Harris Tweedquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Caligula draait zich om in zijn graf.
Of Caracalla... ook zo'n type waarvan je denkt: moet dat nou?quote:
Nee joh, da's ook iets voor ouwe lullen, hahahaquote:
Dit zou echt bij me passenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh, da's ook iets voor ouwe lullen, hahaha
Ja, erg leuk, ik zeg, doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou echt bij me passen
[ afbeelding ]
Hmmm...ieder zn dingquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou echt bij me passen
[ afbeelding ]
Staat op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
@:ama fear street is wel de moeite. Deel 3 maakt het heel mooi af en is een heel stuk beter dan 1 en 2.
Wel een even aantal stappen hoop ik, anders komen kleine groene beestjes met rode ogen aan je ballen likken vannacht.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, bedtijdseumduuz'nd stapp'm
Ik reken het goed
Net deel 1 gekeken. Muziekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
@:ama fear street is wel de moeite. Deel 3 maakt het heel mooi af en is een heel stuk beter dan 1 en 2.
valt wel mee, mijn linkerenkel die werkt af en toe gewoon niet mee. Ligt er ook een beetje aan wat ik doequote:
FOK! & Netflixquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:09 schreef theSlowRush het volgende:
hebben jullie nog plannen dit weekend?
ruimen iigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:09 schreef theSlowRush het volgende:
hebben jullie nog plannen dit weekend?
meh, lekker maar teveel gedoequote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
Moin, mijn gedachten gaan uit naar alle arme beestjes die dit weekend op de barbecue terecht komen. De walgelijke walmen van verbrand vlees zullen weer uit menig tuin opstijgen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
Moin, mijn gedachten gaan uit naar alle arme beestjes die dit weekend op de barbecue terecht komen. De walgelijke walmen van verbrand vlees zullen weer uit menig tuin opstijgen
Mooi weer brengt geen geld in het laatjequote:
Iet met dieren, in de dierentuin ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat zouden jullie voor werk doen als elke baan hetzelfde zou betalen?
Verzorger van zeekoeien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
ja reistijd een uurquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan even naar het strand vanmiddag
Dan moet je nu gaan dusquote:
Iets met dieren, natuur of weer trainingen en workshops gaan geven zoals jaren terugquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat gaf je dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets met dieren, natuur of weer trainingen en workshops gaan geven zoals jaren terug
Is dat de kittenversie van jou?quote:
quote:
quote:
Pot. Ketel. Zwart.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Air is nog steeds zo’n vervelende poepzak ofniet?
hetgeen ik nu doequote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk hetzelfde, ik kan ook niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
mja, jammer.. dat gebeurd met de jarenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar alle kunst en cultuur en geschiedenis
Caviafokker, alleen ben ik slecht in dieren verkopen, dus dat is al bij voorbaat gedoemd om te mislukkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
Alle cavia's zelf houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviafokker, alleen ben ik slecht in dieren verkopen, dus dat is al bij voorbaat gedoemd om te mislukken
Gooi je ze in de pan als je er teveel van hebt, de minste leuke en mooie dan hè.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviafokker, alleen ben ik slecht in dieren verkopen, dus dat is al bij voorbaat gedoemd om te mislukken
Had ik ooit met een nestje gedaan, zo leuk om familie te zien rondscharrelenquote:
Ik weet het niet, denk dat caviavlees niet echt lekker is.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi je ze in de pan als je er teveel van hebt, de minste leuke en mooie dan hè.
En dan wel daarna steriliseren voordat er incest plaats vindtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik ooit met een nestje gedaan, zo leuk om familie te zien rondscharrelen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk dat caviavlees niet echt lekker is.
Inb4 denken ze in Peru anders over
Je leeft nog steedsquote:
Lekker toch. Weer even zomerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dit voor overdreven optimistisch weer?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dit voor overdreven optimistisch weer?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is alleen vandaag mooi weer, gelukkig is het weekend
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag is het weer netjes 21 graden
nee morgen zou het warmer zijn dan vandaagquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier wordt het 25/26, perfect zomerweerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen is het zondag, Balquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen zou het warmer zijn dan vandaag
Tot en met vrijdag. Daarna weer regen en onweer volgens m'n telefoon.quote:
Je weet het maar nooit met coronaquote:
Amputeren dan maarquote:
Is het morgen maandag?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen zou het warmer zijn dan vandaag
In jouw landklimaatjes is dat best lekker ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wordt het 25/26, perfect zomerweer
Woensdag en donderdag 22 graden aan de kust. Misschien eindelijk eens in m'n bolide stappen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
oh maandag![]()
ja woensdag en donderdag ben ik vrij dus ben flink aan het duimen
24 hier volgens de voorspellingquote:
Ik las dit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag 22 graden aan de kust. Misschien eindelijk eens in m'n blootje stappen.
Nee maar werd even licht in het hoofd toen ik opstondquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die krijg ik over een week.
Verder geen bijverschijnselen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar werd even licht in het hoofd toen ik opstondHet ging ook zo snel. Ik ga zitten, geef papier, ze ramt die naald erin en ik kon gaan.
Dus toen moest ik een half uurtje blijven in de VIP-hoek met wat suikerwater.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag 22 graden aan de kust. Misschien eindelijk eens in m'n bolide stappen.
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Letterlijk suikerwater? Stelletje kniepers bij de GGD
Zou raar zijn als je whisky zou krijgen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaM'n zus kreeg in elk geval limonade.
Ja eigenlijk moet horecapersoneel maar vrij pakken als het kutweer is, logisch toch eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*ring ring*
“Bal, met de baas. Het wordt mooi weer zaterdag. Kun je komen werken?”
aah net als een hommelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar werd even licht in het hoofd toen ik opstondHet ging ook zo snel. Ik ga zitten, geef papier, ze ramt die naald erin en ik kon gaan.
Dus toen moest ik een half uurtje blijven in de VIP-hoek met wat suikerwater.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*ring ring*
“Bal, met de baas. Het wordt mooi weer zaterdag. Kun je komen werken?”
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen m'n moeder
Kloothommel
*zet US op ongewenste gastenlijst*quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet horecapersoneel maar vrij pakken als het kutweer is, logisch toch eigenlijk?
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nu zeg ik echt nee. ze hebben vandaag al van mij gehad. perfect strandweer
Vandaagquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk heb je.![]()
Maar buienradar zegt 24 graden en regen
vandaag? Hoop op veel regen dan ja. Hoe laat begint hetquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk heb je.![]()
Maar buienradar zegt 24 graden en regen
Nee volgende weekquote:
Nee, volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag? Hoop op veel regen dan ja. Hoe laat begint het
Hebben ze hier in Emmen ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaM'n zus kreeg in elk geval limonade.
Als ik een terras zou uitbaten zou ik mijn personeel nooit vrij geven boven de 20 graden, we willen toch geld verdienen met zijn allen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*zet US op ongewenste gastenlijst*
Alles boven de 25 is kutquote:
Een trauma arts is niet te vervangen door een chimpansee. ik welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een terras zou uitbaten zou ik mijn personeel nooit vrij geven boven de 20 graden, we willen toch geld verdienen met zijn allen?
Dat is hetzelfde als dat er ergens een groot ongeluk gebeurt en de enige aanwezige trauma-arts zegt, mmm lekker weer om een dagje strand te pakken vandaag, ok doeiii!!
Anders moet je in Emmen aan het strand gaan liggen als het daar 28 graden wordtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
ah die zaterdag.
mja nou we wachten het af.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een trauma arts is niet te vervangen door een chimpansee. ik wel
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een trauma arts is niet te vervangen door een chimpansee. ik wel
Beetje olie op zo’n hunnebed en bakken maar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders moet je in Emmen aan het strand gaan liggen als het daar 28 graden wordt
Emmen heeft geen strandquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders moet je in Emmen aan het strand gaan liggen als het daar 28 graden wordt
Daar MOET jij je mee voortplanten, vandaag nogquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Had jullie toch verteld over die jongen die die kreeft in iemands nek had gegooid?
nou gister stond ik met hem buiten. hij was runner.
Liet dienblad vol bier vallenvervolgens moest die eten gaan lopen, is die met een vol dienblad vol eten gestruikeld en op zijn smoel gegaan. Overal schaafwonden.
Had echt met hem te doen
Halve Ama met frietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje olie op zo’n hunnebed en bakken maar.
Doen we niemand een plezier meequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar MOET jij je mee voortplanten, vandaag nog
In Limburg weten ze beter inmiddels.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet. Geef klimaatverandering even de tijd.
je 5g start niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben weer niet lekker geprikt gisteren
Eén groot openluchtzwembad. Beetje cholera hier, wat typhus daar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Limburg weten ze beter inmiddels.
Die ene keer dat ik bloed liet prikken vond ik de prik meevallen maar dat gerommel daarna vond ik minder Huehue en ik liep twee weken met een blauwe arm.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja uiteraard, anders heb ik heel veel cavia’s ..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan wel daarna steriliseren voordat er incest plaats vindt
https://ermerstrand.nl/quote:
droombestaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard, anders heb ik heel veel cavia’s ..
Gelukkig had ik maar 1 mannetje en het enige wat hij deed was eten en slapen
Wat dode koeien, kippen en Belgen om mee te spelen in het water.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén groot openluchtzwembad. Beetje cholera hier, wat typhus daar.
Doet die castraat van mij ook. Die mankeert iets hoor, hij ligt zelfs tijdens het eten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard, anders heb ik heel veel cavia’s ..
Gelukkig had ik maar 1 mannetje en het enige wat hij deed was eten en slapen
Dat is natuurlijk niet echt "strand'. Laatste drie zal ik sowieso niet zwemmen want veel honden en paarden daar in het water in de zomer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://ermerstrand.nl/
vlakbij emmen.
En er zijn Strand Parc Sandur, Grote Rietplas enKleine Rietplas met strand
Soort Ganges.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dode koeien, kippen en Belgen om mee te spelen in het water.
Misschien zoeken ze bij Schoppen en Struikelen nog iemandquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Had jullie toch verteld over die jongen die die kreeft in iemands nek had gegooid?
nou gister stond ik met hem buiten. hij was runner.
Liet dienblad vol bier vallenvervolgens moest die eten gaan lopen, is die met een vol dienblad vol eten gestruikeld en op zijn smoel gegaan. Overal schaafwonden.
Had echt met hem te doen
ahquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de vampieren. Maar het is weer alle kleuren van de regenboog
Ik welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voelde het al bij de prik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik bloed liet prikken vond ik de prik meevallen maar dat gerommel daarna vond ik minder Huehue en ik liep twee weken met een blauwe arm.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dode koeien, kippen en Belgen om mee te spelen in het water.
Ik heb ineens de perfecte match voor jequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voelde het al bij de prik.Volgende keer toch maar weer mijn linkerarm, dat gaat beter
Zie er nu weer uit als een heroïneverslaafde
Wat een schattig caafje!quote:
Links en ze was bruut aan het dartenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*staat klaar met bakje*
links of rechts?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ineens de perfecte match voor je
Doe, als jij Buda zijn arm opvangt knapt je eigen enge dunne armpje doormidden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*staat klaar met bakje*
links of rechts?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe, als jij Buda zijn arm opvangt knapt je eigen enge dunne armpje doormidden.
Ah breng mij ook even een paar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net worstenbroodjes gehaald, de bakker herkent mij al
Zeg je nou dat ik dik ben?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe, als jij Buda zijn arm opvangt knapt je eigen enge dunne armpje doormidden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jerney!Da’s een tijdje geleden.
Tweede prik?
Oehquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net worstenbroodjes gehaald, de bakker herkent mij al
Is je vader nog geweest?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:44 schreef Ama het volgende:
Ik wil worstenbroodjes van mijn werk boehoe.
Oh ja, dat was ook herkenbaar, zelden zo’n lui beest gezien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet die castraat van mij ook. Die mankeert iets hoor, hij ligt zelfs tijdens het eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |