SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
nvm, ik keek in een antieke spiegel (mooie rococo lijst wel)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeggeh... wat is dat abominabele roze kakafonisch gedrocht naast mijn Antiekzaak?
Ik dacht pssst. en habibi meisjequote:
Habibi is schat(je)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht pssst. en habibi meisje
Psst pssst meisje
nee ze zeggen kijk schatjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht pssst. en habibi meisje
Psst pssst meisje
Goed gelukt danquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wist ik wel hoor. Maar ik wilde laten merken dat ik echt totaal geen humor heb
zal het hier in detail beschrijven voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg een soort gele plakkerige klonterige gerrie als beloning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |