SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
nvm, ik keek in een antieke spiegel (mooie rococo lijst wel)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeggeh... wat is dat abominabele roze kakafonisch gedrocht naast mijn Antiekzaak?
Ik dacht pssst. en habibi meisjequote:
Habibi is schat(je)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht pssst. en habibi meisje
Psst pssst meisje
nee ze zeggen kijk schatjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht pssst. en habibi meisje
Psst pssst meisje
Goed gelukt danquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wist ik wel hoor. Maar ik wilde laten merken dat ik echt totaal geen humor heb
zal het hier in detail beschrijven voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg een soort gele plakkerige klonterige gerrie als beloning.
AUw mijn orenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal het hier in detail beschrijven voor je
Misschien gewoon eens naar haar luisterenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga haar lijfspreuk in mijn zegelring graveren denk ik...
"Doe-Normaal-Gek".
Sowiesoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens naar haar luisteren
Zou die als reet tattoo laten zetten zo erudiet en hoofs is die uitspraak.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga haar lijfspreuk in mijn zegelring graveren denk ik...
"Doe-Normaal-Gek".
Valt wel mee johquote:
Echt hequote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens naar haar luisteren
tattoos? neh...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die als reet tattoo laten zetten zo erudiet en hoofs is die uitspraak.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
vloekt met mijn verder Italiaanse uitmonstering
Echt hè, hahaha..soms heb je van die uitsprakenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die als reet tattoo laten zetten zo erudiet en hoofs is die uitspraak.
quote:
Doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoewel.. wil misschien wel van die ongelooflijke jaren '70 bakkenbaarden laten tatoeëren
Ik wilde eerst "Niets doet me meer naar je verlangen dan de kuiltjes in je wangen" doen, maar dat past niet in de ring... En ook niet op mijn aanzienlijk magere zitvlak.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt hè, hahaha..soms heb je van die uitspraken
Meer kaas etenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
n ook niet op mijn aanzienlijk magere zitvlak.
Voor onderontwikkelden wellicht.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Italiaanse kleding is in principe talrainingspakken en heuptasjes tegenwoordig.
Verwijfd gewoon.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die Marokkanentasjesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Ze is de laatste tijd wel vaak ongerust hequote:
Sinds je afgevoerd bent naar het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is de laatste tijd wel vaak ongerust he
Dat is te zienquote:
Ja ok wel een beetje begrijpelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds je afgevoerd bent naar het ziekenhuis ja
Volgens wie? Ma Flodder?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok DE Italiaanse trend deze winter.
[ afbeelding ]
quote:
Neger worden?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ook eerst gewoon even een rondje industrieterrein rijden ipv gelijk in de totale paniekmodus te schietenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als we te lang niks horen ga ik met een omroepinstallatie op de budabolide door je dorp rijden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als we te lang niks horen ga ik met een omroepinstallatie op de budabolide door je dorp rijden.
met deze weeromstandigheden zou ik niet de maastunnel gebruikenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst gewoon even een rondje industrieterrein rijden ipv gelijk in de totale paniekmodus te schieten
* noteertquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst gewoon even een rondje industrieterrein rijden ipv gelijk in de totale paniekmodus te schieten
Leuk jasje voor een bediende, butler of een treinconducteur met grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gucci moet je als pak dragen, niet als tasje.
[ afbeelding ]
Dat droeg ik vorig jaar alquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
presentquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk jasje voor een bediende, butler of een treinconducteur met grootheidswaanzin.
Caligula draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha schijtlollig zeg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staan ook wel dingen in Bal's notitieboekje waarvan ik denk: "Nounounou, GRMBL heeft maar één hoofd hoor"
Verder altijd handig om bij je te hebben.
Ok mamabalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met deze weeromstandigheden zou ik niet de maastunnel gebruiken
Liever Harris Tweedquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Caligula draait zich om in zijn graf.
Of Caracalla... ook zo'n type waarvan je denkt: moet dat nou?quote:
Nee joh, da's ook iets voor ouwe lullen, hahahaquote:
Dit zou echt bij me passenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh, da's ook iets voor ouwe lullen, hahaha
Ja, erg leuk, ik zeg, doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou echt bij me passen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |