quote:Op donderdag 14 juni 2018 18:04 schreef Mani89 het volgende:
Henry probeert zijn gebrek aan een persoonlijkheid te compenseren met een opgepompt lichaam. Wat treurig zeg. Ik zou dat echt nooit willen hoor, zo'n gespierd lijf. Echt niet.
Heeft een Premier League club Adam Johnson stiekem weer een contract gegeven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getrouwde man dus ik vind het sowieso niet kunnen!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar is het echt iets ernstigs of gaat het om Freedom Day met een 17-jarige?
Was ie maar voor gilfs gegaanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Innocent until proven Gylfi.
M-m-m-mmaarrrquote:Op maandag 19 juli 2021 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OS / [Voetbal] #1: Is géén sport op Olympische Spelen
Zeg, @:Frozen-assassin, wil jij beweren dat het anders wel een sport is?
Dit is exact hetzelfde artikel als waar je gisteren “genot” op reageerde. Latertje met Bob?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik geniet.
BIJ1-leden boos na exit Quinsy Gario: ‘Koloniale machtsspelletjes’
Deze kan ik blijven lezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ademen-olie-a4030779
Ik heb het nu pas gelezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is exact hetzelfde artikel als waar je gisteren “genot” op reageerde. Latertje met Bob?
#diabetes #luguberdik #braddiequote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga straks een beker Ben & Jekers openknippen, er 3 ijsstokjes in proppen, hem in 3 delen snijden en dan alle 3 de stukken apart dopen in gesmolten witte en pure chocolade.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga straks een beker Ben & Jerrys openknippen, er 3 ijsstokjes in proppen, hem in 3 delen snijden en dan alle 3 de stukken apart dopen in gesmolten witte en pure chocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |