Heb ik al ooit gezegd dat gokken voor proleten is?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Oi, Unibet is nog niet op de hoogte van de ronde wielen op de baanonderdelen.
Geen idee, jouw posts slaan we meestal over.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik al ooit gezegd dat gokken voor proleten is?
Dat je een gespleten persoonlijkheid hebt was al wel een tijdje duidelijk ja.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, jouw posts slaan we meestal over.
Dat vind ik dat we voor het evenwicht een boer moderator maken.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Slobeend gaat gewoon braaf op de PvdD stemmen.
Bij dezen is je sollicitatie ontvangen.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik dat we voor het evenwicht een boer moderator maken.
(geen superboer)
Voorspelbaar, maar ik ga mijn ID niet sturen naar Danny.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij dezen is je sollicitatie ontvangen.
Moet dat?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorspelbaar, maar ik ga mijn ID niet sturen naar Danny.
RadiOlympia.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gaan WE de wekker zetten? @:showtimer @:slobeend
Ik zie ook nergens de TT bij de vrouwen staanquote:Op maandag 19 juli 2021 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Oi, Unibet is nog niet op de hoogte van de ronde wielen op de baanonderdelen.
Kan een blauwen dit bevestigen of ontkennen?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is mij wel een keer gezegd ja, maar wellicht is dat inmiddels anders.
Je wekker zetten voor de altijd labiele Kiek, dan ben je echt niet goed wijsquote:Op maandag 19 juli 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gaan WE de wekker zetten? @:showtimer @:slobeend
Het type dat naar de sportschool gaat om zijn gebrek aan elke vorm van karakter trachten te compenseren.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Henry Schut zie, zie ik enkel leegte.
Ze zouden alle zwemmers terug moeten sturen. Geen sport.quote:
Hey, daar kennen we er nog een paar van.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het type dat naar de sportschool gaat om zijn gebrek aan elke vorm van karakter trachten te compenseren.
Volgens mij heb ik ooit precies hetzelfde gepost.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het type dat naar de sportschool gaat om zijn gebrek aan elke vorm van karakter trachten te compenseren.
quote:Op maandag 19 juli 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eng eng eng.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Net weer een fantastische sessie gehad, echt genoten.
quote:Op maandag 19 juli 2021 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit precies hetzelfde gepost.
Dat klopt wel aardig ja. Ik zal er volgende keer een copyright bijzetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Henry probeert zijn totale gebrek aan persoonlijkheid te compenseren met spieren. Dat is best wel treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |