Sevilla gaat Gil ruilen voor 25mil+Lamela met Tottenham. Monchi is gestoord.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze kan ik blijven lezen.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla gaat Gil ruilen voor 25mil+Lamela met Tottenham. Monchi is gestoord.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga straks een beker Ben & Jerrys openknippen, er 3 ijsstokjes in proppen, hem in 3 delen snijden en dan alle 3 de stukken apart dopen in gesmolten witte en pure chocolade.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Bezopen.
Denk dat het door Julen komt. Die heeft liever andere types denk ik. Maar dat is het dus, short-term.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Bezopen.
Het zag er heel leuk (en lekker) uit op tiktok.quote:
Pics van jouw creaties kunnen niet achterwege blijven hequote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zag er heel leuk (en lekker) uit op tiktok.
Een van je grootste talenten ooit verkopen en er dan Lamela voor terugkrijgen, je zal maar voor die club zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat het door Julen komt. Die heeft liever andere types denk ik. Maar dat is het dus, short-term.
De Ben en Jerrys ijs begon de tyfus te smelten en de pure en witte choclade is er overheen gekotst. Ik heb het snel met mach 3 de vriezer in gesmeten zonder verder te kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van jouw creaties kunnen niet achterwege blijven he
Segers is geen fan van Ben en Jerrysquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Ben en Jerrys ijs begon de tyfus te smelten en de pure en witte choclade is er overheen gekotst. Ik heb het snel met mach 3 de vriezer in gesmeten zonder verder te kijken.
De altijd walgelijke Israel lobby.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Segers is geen fan van Ben en Jerrys
[ twitter ]
Segers die in stuip schiet is wanneer Israel genoemd wordt is wel een vermoeiende rubriek. Wanneer spreekt die man zich uit tegen Israel?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Spoiler-alert: Ben en Jerry's verkoopt niet in China en Marokko.
Tsja de hypocritie is stuitend.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik heb dit nog nooit van m'n leven gezien, jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:45 schreef Slobeend het volgende:
Danny Blind komt weer terug als assistent. Daarna maar weer bondscoach maken?
Is dit een gesponsord bericht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, Tottenham deed het zelf ook ooitquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van je grootste talenten ooit verkopen en er dan Lamela voor terugkrijgen, je zal maar voor die club zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |