Winnaar van de sprintracequote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk officieel "pole position", de winnaar van de Q vanavond of de winnaar van de sprintrace die dus zondag als 1e start?
Klopt. Vettel is daar tegen overigens.quote:
Door meer punten te geven in de sprintrace?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Mwa weet ik niet, met nog meer punten krijg je juist dat de beste team de beste blijven.
Als Max hier wint, deelt-ie echt een grote tik uit aan Lewis en Mercedes.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:48 schreef beantherio het volgende:
FP1 gemist maar het kampioenschap lijkt wel zo'n beetje over of niet? Ik wil niet te vroeg juichen maar echt makkelijk is dat niet meer.
Maar dat is jouw mening. Als dat ook de mening is van de F1, hadden ze geen sprintrace georganiseerd dit weekend waar je punten kan verdienen..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is geen F2 of F3. De punten horen uitgedeeld te worden in de race, niet de kwalificatie (race).
Bedoel meer meer punten in de voorhoede, als jij bedoelt dat je de hele top 10 dan punten moet geven ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Door meer punten te geven in de sprintrace?
Dit geeft vooral aan dat ze iets nieuws willen doen, maar het ook weer niet zo belangrijk willen maken door er echt punten aan te geven. Waardoor je gewoon een optocht krijgt omdat niemand risico's wil nemen met de race.
De enige reden dat ze dit doen is, imho, om op vrijdag meer kijkers te trekken door dan 's avonds de kwalificatie te houden. Hierdoor kunnen ze over een weekend kunnen zien meer kijkers te hebben, zodat ze de sponsoren tevreden kunnen houden en binnenhalen. Ze hebben daarvoor ook al hun meetmethode om de kijkcijfers te bepalen aangepast van 15 minuten aaneengesloten kijken om mee te tellen naar 3 minuten of zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat is jouw mening, als dat ook de mening is van de F1 hadden ze geen sprintrace georganiseerd dit weekend waar je punten kan verdienen..
Maar als ze wel vinden dat de sprintrace echt een toegevoegde waarde heeft (en dat lijkt zo te zijn, anders doe je de proef niet), moet je het beter belonen dan ze nu doen. Nu heb je van beiden net niks..
Beter aparte kwali voor de race op zondag en meer punten voor de sprintrace.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Door meer punten te geven in de sprintrace?
Dit geeft vooral aan dat ze iets nieuws willen doen, maar het ook weer niet zo belangrijk willen maken door er echt punten aan te geven. Waardoor je gewoon een optocht krijgt omdat niemand risico's wil nemen voor de race.
Doe dan twee volwaardige races in een weekend met elk hun eigen kwalificatie. Zoals bijvoorbeeld in de DTM.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter aparte kwali voor de race op zondag en meer punten voor de sprintrace.
We zijn nog niet eens op de helftquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:48 schreef beantherio het volgende:
FP1 gemist maar het kampioenschap lijkt wel zo'n beetje over of niet? Ik wil niet te vroeg juichen maar echt makkelijk is dat niet meer.
Red Bull is de laatste jaren juist sterker in de tweede helft van het seizoen geweest dan de eerste.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens op de helft
Ja de laatste jaren, dat is voor dit seizoen niet relevant.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Red Bull is de laatste jaren juist sterker in de tweede helft van het seizoen geweest dan de eerste.
Is ook lastig om te wennen als het voor eerst gebeurtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan nog steeds niet wennen dat quali op vrijdag is
Dit zijn teksten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Max hier wint, deelt-ie echt een grote tik uit aan Lewis en Mercedes.
Zonder, heel veel, geld geen F1.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De enige reden dat ze dit doen is, imho, om op vrijdag meer kijkers te trekken door dan 's avonds de kwalificatie te houden. Hierdoor kunnen ze over een weekend kunnen zien meer kijkers te hebben, zodat ze de sponsoren tevreden kunnen houden en binnenhalen. Ze hebben daarvoor ook al hun meetmethode om de kijkcijfers te bepalen aangepast van 15 minuten aaneengesloten kijken om mee te tellen naar 3 minuten of zo.
Alles draait in de VS om de kijkcijfers en sinds er Amerikaanse eigenaren zijn is dat in de F1 ook zo. Want dat levert geld op.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:19 schreef Sfancta het volgende:
Ben eens benieuwd, snap het idee sprintrace nog niet helemaal.
Een mini race?
1/3 van de normale raceafstand wat dan weer de startopstelling bepaald voor de echte.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:19 schreef Sfancta het volgende:
Een mini race?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Kwalificatie op vrijdag mag sowieso wel opdonderen.
Eerst racen ze 100km, dan is er een rode vlag van 22 uur, dan gaan ze weer verder voor de laatste 300.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:19 schreef Sfancta het volgende:
Een mini race?
Ben niet oudquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oude witte mensen houden niet van verandering![]()
Heeft niks met verandering te maken. Het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oude witte mensen houden niet van verandering![]()
#Nattekutquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft niks met verandering te maken. Het is gewoon kut.
En wie bepaald de startopstelling van de race van 1900 vandaag dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef PS. het volgende:
[..]
1/3 van de normale raceafstand wat dan weer de startopstelling bepaald voor de echte.
De kwalificatie die vandaag om 1900 isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
En wie bepaald de startopstelling van de race van 1900 vandaag dan?
Vandaag is de kwalificatie, en morgen de sprintrace.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
En wie bepaald de startopstelling van de race van 1900 vandaag dan?
Ik ken het databundel verhaalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ken je inb4 te kleine databundel grap niet.
@:Nattekat is zeer lief katje![]()
![]()
Ik hou van katten
Ja best krauwt en weer iets over de Bruhittish vens en vleksquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Lewis pole haalt, bedankt hij zijn fans ook uitgebreid?
Maar de pole kun je vandaag dan weer niet halen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Lewis pole haalt, bedankt hij zijn fans ook uitgebreid?
Kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ken het databundel verhaal
Ik heb er nog hartelijk om gelachen toendertijd, zou ik nu natuurlijk niet meer doen als collega
Geen ideequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
F1 mod zijn in een raceweekend is hard werken.
Pole voor morgenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar de pole kun je vandaag dan weer niet halen!
Heeft ie tegen de pers gezegd dat hij in Gods gratie the GOAT is.quote:
Het is al een sprintrace met endurance regeltjes. Maak het nog ff 2x zo ergquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doe dan twee volwaardige races in een weekend met elk hun eigen kwalificatie. Zoals bijvoorbeeld in de DTM.
Geen caution?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst racen ze 100km, dan is er een rode vlag van 22 uur, dan gaan ze weer verder voor de laatste 300.
Klopt. Maar free-to-air tv en daardoor vele malen meer kijkers levert meer op dan dit soort fratsen uithalen.quote:
Uitslag van de sprintrace (waar al commentaar op was)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:47 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de stats.
Telt deze kwalificatie als pole voor de stats of de uitslag van de sprintrace morgen ?
Pole is de winnaar van de sprint morgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:47 schreef Sjemmert het volgende:
Telt deze kwalificatie als pole voor de stats of de uitslag van de sprintrace morgen ?
Pole-positionquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ik hoop voor hem dat RBR dat vanmiddag niet deed. Anders zou het vanavond wel eens chanant kunnen worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto focust op de race ipv kwalificatie
Gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Als Max Silverstone wint, dan durf ik hem wel uit te roepen tot F1-kampioen 2021
Oke duidelijk. Thanksquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pole-position
Met twee kwalificaties in één weekend is het natuurlijk ook maar de vraag wie dan de pole-position op zijn naam mag schrijven. Dat levert je natuurlijk geen punten op, maar is vooral voor de statistieken en de geschiedenisboeken van belang. Normaal gesproken heb je met het Q1-Q2-Q3-format de pole-position, met de sprintkwalificatie mag de winnaar van die verkorte race zich de officiële pole-sitter noemen.
https://www.autovisie.nl/(...)1-in-zijn-werk-gaat/
Nja, het seizoen gaat top voor Max. Maar Silverstone staat wel bekend als Merdedes-circuit. Dus vandaar.quote:
Dat was Frankrijk ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, het seizoen gaat top voor Max. Maar Silverstone staat wel bekend als Merdedes-circuit. Dus vandaar.
Mercedes had nu alweer blisters, hequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat RBR dat vanmiddag niet deed. Anders zou het vanavond wel eens chanant kunnen worden.
Pie moet nog opgewarmd wordenquote:
Maar dat gold, mogelijk buiten Monaco, eigenlijk voor alle circuits tot nu toequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, het seizoen gaat top voor Max. Maar Silverstone staat wel bekend als Merdedes-circuit. Dus vandaar.
dank je. Jij ook eet smakelijk voor zo meteenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pie moet nog opgewarmd worden![]()
eet smakelijk alvast
je weet het nooitquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Als Max Silverstone wint, dan durf ik hem wel uit te roepen tot F1-kampioen 2021
Dat vond ik te vroeg voor een uitspraakquote:
je weet nooit of hij een keer uitvalt om wat voor een reden dan ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat vond ik te vroeg voor een uitspraak
Dat krijg je als je je sport in handen geeft van Amerikanen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
Oja, je krijgt punten voor die sprint morgen
Wat een onzin
Niet zo pessimistisch! De Honda doet prima dienst dit jaar!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet nooit of hij een keer uitvalt om wat voor een reden dan ook
Ik vind die sprintrace best het proberen waard hoor, maar hang er dan geen punten aan vastquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je sport in handen geeft van Amerikanen.
Heeij FreshPrince, jij ook hierquote:
ben absoluut fanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch! De Honda doet prima dienst dit jaar!
Er stond net bij de aankondiging van de sessie dat er maar 1 set rood in Q3 gebruikt mag wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Op mediums in Q2 voor de top teams na zal er weinig anders zijn vermoed ik.
Ik zou het dan weer niet koppelen aan de startopstelling voor zondag omdat je dan zeker weet dat er geen risico's worden genomen in de sprintracequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die sprintrace best het proberen waard hoor, maar hang er dan geen punten aan vast
Correctquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Half gevolgd maar ivm werk etc,maar ze kwalificeren nu voor de plek bij de sprintrace morgen?
Dan is het geheel nutteloos toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die sprintrace best het proberen waard hoor, maar hang er dan geen punten aan vast
Hij stond in de weg van Perez ?:7quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Half gevolgd maar ivm werk etc,maar ze kwalificeren nu voor de plek bij de sprintrace morgen?
Of igg niet alleen voor de top 3. Middenveld heeft hier geen ene moer aan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is toch 1 vrije training uit?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
Sprintrace gewoon weer eruit
ook ivm met budget cap
ja maar ik denk dat je in een sprintrace meer risico loopt op schadequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is toch 1 vrije training uit?
Kan dit niet in een spoilerquote:
Top-3quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dan is het geheel nutteloos toch?
Aan de andere kant pakt alleen P1 punten?
heb ook een filmpje gezien van een engelse die elke keer dat het publiek riep een snuifje namquote:
Dat doen ze hier ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ook een filmpje gezien van een engelse die elke keer dat het publiek riep een snuifje nam
Dat is wel een goeie jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat je in een sprintrace meer risico loopt op schade
Ik heb Rick gemistquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Had je FP1 moeten kijkenquote:
Die heb ik gemistquote:
Nopequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Is er al nieuws of Russel naar Mercedes gaat? Hamilton zei dat hij Bottas als teamgenoot wilde?
Nee, de top 3.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Aan de andere kant pakt alleen P1 punten?
zag een filmpje waarbij hij vertelde dat hij met een mercedes MOTOR rijdt volgend jaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Is er al nieuws of Russel naar Mercedes gaat? Hamilton zei dat hij Bottas als teamgenoot wilde?
Liever meer mods dan te weinig mods hierquote:
Om meer kijkers op de vrijdag te trekken.quote:
Mwah..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever meer mods dan te weinig mods hier
Is nu ook F1 modquote:
Notes harken @Zipportalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever meer mods dan te weinig mods hier
Ja maar had wel een uurtje later gemogenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Om meer kijkers op de vrijdag te trekken.
Te vroeg gezegdquote:
Had je liever zelf mod geweest?quote:
leg uit?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes duidelijk 3 tienden sneller dan de Red Bull. Kijk maar naar Bottas en Perez.
De figuren op vrijdag en zaterdag vallen mee?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:r-woud93 ik wens je veel sterkte met die rare figuren hier op de zondag.
Zoiets meende ik ergens gelezen te hebbenquote:
Nu is Hamilton overstuurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef _UserName_ het volgende:
Max overstuur, paars, 1e tijd. Wat een coureur is het ook
Tevreden met de uitslag van het EK? En je MOD-schap?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten!
[ afbeelding ]
Het is toch duidelijk? Bottas is drie tienden sneller dan Pérez. Kortom: de auto van Mercedes is sneller dan die van Red Bull.quote:
Ik hou van rare figuren, dat maakt het lekker diversquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:r-woud93 ik wens je veel sterkte met die rare figuren hier op de zondag.
Buiten het tijdstip is er toch niks anders aan de kwalificatie ten opzichte van een normaal weekend?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind dit nu al helemaal niks (wie weet draai ik nog bij).
Op zondag zie ik vaker blote vrouwen en die ene dictator uit 40-45 dan op andere dagen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De figuren op vrijdag en zaterdag vallen mee?
Nee en jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tevreden met de uitslag van het EK? En je MOD-schap?
Jawel. Dit is een Q voor de sprintkwalificatie, niet een Q voor de (hoofd)racequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Buiten het tijdstip is er toch niks anders aan de kwalificatie ten opzichte van een normaal weekend?
Dat zijn de dagjesvolkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op zondag zie ik vaker blote vrouwen en die ene dictator uit 40-45 dan op andere dagen.
Geen pogingen op mediums in Q2 alleen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Buiten het tijdstip is er toch niks anders aan de kwalificatie ten opzichte van een normaal weekend?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:13 schreef Tinos85 het volgende:
Banden voor Q2 maken nu helemaal geen moer uit toch?
Je mag niet eens kiezen. Iedereen rijdt elke sessie op rood.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:13 schreef Tinos85 het volgende:
Banden voor Q2 maken nu helemaal geen moer uit toch?
Nee, dit is een Q voor de race die morgen begint en zondag eindigtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Dit is een Q voor de sprintkwalificatie, niet een Q voor de (hoofd)race
Alleen technische problemen kunnen hem nog tegen houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Max wordt wereldkampioen. Dat staat wel vast.
Nou, ik durf dat niet uit te spreken hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij winst Silverstone Kampioen 2021quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, ik durf dat niet uit te spreken hoor
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dit is een Q voor de race die morgen begint en zondag eindigt
@3rr0r en ik wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, ik durf dat niet uit te spreken hoor
Het moet wel raar lopen als ie dat niet wordtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
To finish first...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij winst Silverstone Kampioen 2021
Hamlap zijn broertje loopt ook raar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het moet wel raar lopen als ie dat niet wordt
Oh echt. Ik dacht dat dat alleen voor de sprintrace was. Thanksquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je mag niet eens kiezen. Iedereen rijdt elke sessie op rood.
you have to finishquote:
okquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hamlap zijn broertje loopt ook raar.
Ter info.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ter info.
Nee, de sprintrace heeft vrije bandenkeus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Oh echt. Ik dacht dat dat alleen voor de sprintrace was. Thanks
als die zo door gaat en Hammie faalt 1 a 2 racen ..dan is hij dan al klaar :-) en WK 2021quote:
You first have to finishquote:
Leave @Hamlapjes alonequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ter info.
De Honda is betrouwbaar, Max is betrouwbaar. Ik zie niet in waarom niet mits hij Silverstone pakt.quote:
You first have to finishquote:
ik hoop het echt Stoorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Honda is betrouwbaar, Max is betrouwbaar. Ik zie niet in waarom niet mits hij Silverstone pakt.
Maakt het wat uitquote:
Heb je ook wel gelijk in, maar ik wil de boel niet jinxen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Honda is betrouwbaar, Max is betrouwbaar. Ik zie niet in waarom niet mits hij Silverstone pakt.
Door te klikken op het cijfertje zie je wiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
You first have to finish
Welke idioot pluste dat?![]()
Ron Dennis. Ik dacht dat het Lauda wasquote:
I knowquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door te klikken op het cijfertje zie je wie
pluste???quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
You first have to finish
Die nieuwe mod. Weet er blijkbaar niet veel vanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
You first have to finish
Onverslaanbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:20 schreef daNpy het volgende:
Allemaal 2 rondjes nodig en niemand kan de (enige) tijd van Max Verstappen voorbij
Kennelijk niet inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die nieuwe mod. Weet er blijkbaar niet veel van
Het gaat om het idee, iemand afbranden omdat de woorden in de verkeerde volgorde volgorde staan vind ik een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die nieuwe mod. Weet er blijkbaar niet veel van
Er zijn nu ook punten te verdienen op zaterdag!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft kut dat je nu al weet dat het zondag toch weer niks wordt met Russell
En sprintracequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:23 schreef Remco2021 het volgende:
Wat is dit dan weer ? Nu kwalificatie en morgen vrije training?
Goedemorgen. Welkom.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:23 schreef Remco2021 het volgende:
Wat is dit dan weer ? Nu kwalificatie en morgen vrije training?
Ja leuk maar dat neem ik verder niet zo serieus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn nu ook punten te verdienen op zaterdag!
Russell top drie ja ?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn nu ook punten te verdienen op zaterdag!
Dat is hetzelfde. in diverse chattools wordt dat ook met een +1 aangegeven.quote:
gewoon lekker likkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. in diverse chattools wordt dat ook met een +1 aangegeven.
Alhoewel de tank bij de MotoGP ook allang niet meer tussen de schouders zit hoor!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alhoewel de tank bij de MotoGP ook allang niet meer tussen de schouders zit hoor!
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De vriendin van Gasly (even een voorproefje voor zondag)
[ link | afbeelding ]
Ik weet wat het is. Maar het is een typische uitspraak in de MotoGP en motorsport (want dan is dat letterlijk). Niet echt voor de F1 toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een F1 auto?
@vosssquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik weet wat het is. Maar het is een typische uitspraak in de MotoGP en motorsport (want dan is dat letterlijk). Niet echt voor de F1 toch?
Ik ben even een fapje doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Plusje, like, leukje, whatever.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |