leuk, tegen wie?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:10 schreef Caland het volgende:
Mogge
10 uur treintje naar Rotterdam. Klein kroegentochtje met die ouwe en dan naar de voetbal
Wow, zo'n grimmige sfeer verwacht je niet in een quiztopic.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat HELEMAAL MIS in het kwis topic in VBL.
VBL / FOK!s zoveelste voetbalkwis.........
Dankzij een scheldende zoutzak.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb snoeihard ingegrepen. Verschillende users hebben notes ontvangen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:56 schreef Scrummie het volgende:
VBL zonder jou zou echt een waar slachtveld zijn ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb snoeihard ingegrepen. Verschillende users hebben notes ontvangen.
Zou naaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
Check haar registratiedata
@:theSlowRush
Lekker bezig maatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb snoeihard ingegrepen. Verschillende users hebben notes ontvangen.
Een voordeel: er zit bijna weer een vier in de klok.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:43 schreef fetX het volgende:
Echt een smerig katertje hier hoor. @:neef_wuppie @:lenny_leonard @:wereldgozer
Toevallig net een wandklok wezen kopen in de Hema. Tot m'n spijt kon ik de aanlokkelijke rookworst niet laten liggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een voordeel: er zit bijna weer een vier in de klok.
quote:
die klokken daar zijn toch altijd moeilijk lelijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig net een wandklok wezen kopen in de Hema. Tot m'n spijt kon ik de aanlokkelijke rookworst niet laten liggen.
Sowieso een grafhekel aan. Bij stilte hoor ik dan echt non-stop tik, tokquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die klokken daar zijn toch altijd moeilijk lelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |