VBL zonder jou zou echt een waar slachtveld zijn ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb snoeihard ingegrepen. Verschillende users hebben notes ontvangen.
Zou naaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
Check haar registratiedata
@:theSlowRush
Lekker bezig maatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb snoeihard ingegrepen. Verschillende users hebben notes ontvangen.
Een voordeel: er zit bijna weer een vier in de klok.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:43 schreef fetX het volgende:
Echt een smerig katertje hier hoor. @:neef_wuppie @:lenny_leonard @:wereldgozer
Toevallig net een wandklok wezen kopen in de Hema. Tot m'n spijt kon ik de aanlokkelijke rookworst niet laten liggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een voordeel: er zit bijna weer een vier in de klok.
quote:
die klokken daar zijn toch altijd moeilijk lelijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig net een wandklok wezen kopen in de Hema. Tot m'n spijt kon ik de aanlokkelijke rookworst niet laten liggen.
Sowieso een grafhekel aan. Bij stilte hoor ik dan echt non-stop tik, tokquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die klokken daar zijn toch altijd moeilijk lelijk?
ik vind dat wel relaxedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso een grafhekel aan. Bij stilte hoor ik dan echt non-stop tik, tok
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat je lang kosten om mijn respect terug te winnen nadat je "patatjes" hebt durven typen.
Lekker rijk worden à la Bogarde in Amsterdam. Heerlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schitterende Photoshop van vi
VI is AD Sportwereld voorbij op alle fronten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schitterende Photoshop van vi
Wie zijn de mods van het OS forum?quote:
Mijn sollicitatie is afgewezen omdat ik pas één keer ben geprikt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie zijn de mods van het OS forum?
OS / De Oranjezomer: De Spelen #1 ‘Koppeltjeduikelen’ met Romke
Graag reeksen dan volgt er ook een like.
@heywooduquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie zijn de mods van het OS forum?
OS / De Oranjezomer: De Spelen #1 ‘Koppeltjeduikelen’ met Romke
Graag reeksen dan volgt er ook een like.
Was dat de reden... Fuck net een week te vroeg dusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie is afgewezen omdat ik pas één keer ben geprikt.
Worden geen gezellige Spelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:heywoodu
@:Nattekat
@:trein2000
@:Tijger_m
@:ijs_beer
(ik heb ze gelijk even in de index gezet!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |