Wij moesten vroeger gewoon uit de kraan drinken!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie elitair. Gewoon drinken wat er voor handen is en gaan.
Meh, in een echt goed restaurant vind ik dat altijd maar een beetje zonde voor de smaakquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar past rood wel bij inderdaad, maar ik drink dan gewoon liever een pils
Probeer ik elke dag weer en eindig zonder ook maar iets te drinken overdag.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger gewoon uit de kraan drinken!
Ben jij het kind van @DerRabbit?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer ik elke dag weer en eindig zonder ook maar iets te drinken overdag.
Een tranendal dat is wat het leven is @:jancees
Ook dan drink ik gewoon bier, ik ben daar veel te simpel voorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, in een echt goed restaurant vind ik dat altijd maar een beetje zonde voor de smaak
Tot zover dit elitaire gedoe
In andere toppa's beetje afgeven op bierquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook dan drink ik gewoon bier, ik ben daar veel te simpel voor
En toch FA geworden, prima tochquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger gewoon uit de kraan drinken!
als ik MCH ooit voor mn grasmaaier krijg zet ik mn bladen iets hoger, snelheid extra traag, rij ik eerst even over een steen heen zodat de messen wat botter zijn en dan kan ik laag per laag eraf hakken/snijden terwijl ik kan genieten van de hoge paniek klanken gepaard met het geluid van ronddartelende stukjes vlees.quote:
Ik vind mensen die interessant doen over speciaal bier een kleine piemel hebben ja.quote:
TR gezet, doodsverwensingquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
als ik MCH ooit voor mn grasmaaier krijg zet ik mn bladen iets hoger, snelheid extra traag, rij ik eerst even over een steen heen zodat de messen wat botter zijn en dan kan ik laag per laag eraf hakken/snijden terwijl ik kan genieten van de hoge paniek klanken gepaard met het geluid van ronddartelende stukjes vlees.
Geen idee wie hij is overigens.
Op zich terechtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die interessant doen over speciaal bier een kleine piemel hebben ja.
Niks mis met bier op zichzelf
@saindquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die interessant doen over speciaal bier een kleine piemel hebben ja.
Niks mis met bier op zichzelf
Like gezet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
als ik MCH ooit voor mn grasmaaier krijg zet ik mn bladen iets hoger, snelheid extra traag, rij ik eerst even over een steen heen zodat de messen wat botter zijn en dan kan ik laag per laag eraf hakken/snijden terwijl ik kan genieten van de hoge paniek klanken gepaard met het geluid van ronddartelende stukjes vlees.
Geen idee wie hij is overigens.
Een welverdiende like gezetquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
@:coco zou je mij na al die jaren eens uit dat mentionlijstje van haxball kunnen halen
Ik heb dat infantiele spel welgeteld 0 keer gespeeld
Ik heb die macht niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
@:coco zou je mij na al die jaren eens uit dat mentionlijstje van haxball kunnen halen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |