Is Nijmegen al nat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar had niemand zien aankomen dat daar geen hond naar luistert
@:maxi-mus
Nee. Alleen klein stukje onder de waalbrug dat altijd onderlooptquote:
Ik ga over twee weken op vakantie onder de rook van Nijmegen, hoop niet dat al die limbo's daar dan voor nood op de camping zittenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Alleen klein stukje onder de waalbrug dat altijd onderloopt
Wat is onder de rook, Beuningen ofzo? Zal wel niet tochquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken op vakantie onder de rook van Nijmegen, hoop niet dat al die limbo's daar dan voor nood op de camping zitten
Schaijk, ligt meer richting Oss zie ik nuquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is onder de rook, Beuningen ofzo? Zal wel niet toch
Ja, Brabant heeft NIKS met Nijmegen te makenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Schaijk, ligt meer richting Oss zie ik nu
Voor mij is het gewoon allemaal ''het zuiden''quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Brabant heeft NIKS met Nijmegen te maken
Dit neem je terugquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon allemaal ''het zuiden''
één pot nat
Oh ja die leeftijd waarop je nog drugs gebruikt en anti-ajax opmerkingen grappig vindt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mening had ik ook tot mijn 19e ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die leeftijd waarop je nog drugs gebruikt en anti-ajax opmerkingen grappig vindt.
Bij mij is het juist andersom, bij een goed stuk vlees.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
Een goede wijn is prima voor bij het eten, wel wit, rood kan ik niet wegkrijgen.
Daar past rood wel bij inderdaad, maar ik drink dan gewoon liever een pilsquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, bij een goed stuk vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |