Ja het is eigenlijk meer gebakken rijst met van alles wat ik nog in de kast had staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat leuk: 'Een soort nasi.'
Kan ook lekker zijn. Lekker prutten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk meer gebakken rijst met van alles wat ik nog in de kast had staan.
Ah heb hem bij Skyscanner. Gek dat Momondo geen vluchten van Kosovo Airlines heeftquote:
Doe haar namens ons allen de groeten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Zo ik ga even naar mijn moeder voor dit weekend
Hoef ik niet te koken haha
Ik zag het ja, heb het hier ook al eens gezegd geleuf ik. Daar is gewoon geen markt voor, ook al denken ze bij AZ zelf dat ze meedoen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar had niemand zien aankomen dat daar geen hond naar luistert
@:maxi-mus
Eens, ekte kerels spelen Marioquote:
Nee. Ik ben best wel een fan van Zelda maar ik vind Skyward Sword er zo lelijk oninteressant uitzien. Heb nooit ook maar enige interesse erin gehad. Vanuit meerdere bronnen heb ik meegekregen dat het de slechtste Zelda zou moeten zijn dus deze keur ik af.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:50 schreef Buitendam het volgende:
Aan al mijn Switchvrienden: halen jullie Skyward Sword?
Dan is ie op z’n best.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net zo link als @:Lenny_Leonard in COR zeker
Helder.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee. Ik ben best wel een fan van Zelda maar ik vind Skyward Sword er zo lelijk oninteressant uitzien. Heb nooit ook maar enige interesse erin gehad. Vanuit meerdere bronnen heb ik meegekregen dat het de slechtste Zelda zou moeten zijn dus deze keur ik af.
Gunnery, maatjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, een slechte 3D Mario bestaat niet
Ik ben niet link. Ik ben ziedend!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net zo link als @:Lenny_Leonard in COR zeker
Heel COR ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet link. Ik ben ziedend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |