Dat is aan jou natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal geen lieve jongen
Goh, het is een getal dat nuttig is in de statistiek. Op individueel niveau had het nooit van belang moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Geeft precies aan waarom alleen naar bmi kijken nogal een vertroebeld beeld kan geven.
Eens hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is aan jou natuurlijk
Kan je hem nog wel met rust laten. (al doe jij dat ook)
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Lekker man. Heb stiekem ook wel zin om te gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
Ga denk ik toch maar 3 daagjes Kosovo boeken voor volgende week.
Vanaf Dusseldorf 230 euro en daar maak je niks op.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Heb stiekem ook wel zin om te gaan.
10 dagen quarantaine als je naar Duitsland gaat toch. Of is het anders als je dan direct het vliegtuig pakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf Dusseldorf 230 euro en daar maak je niks op.
Ja. Volgens mij wel zo’n reistestje halen verder niks.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
10 dagen quarantaine als je naar Duitsland gaat toch. Of is het anders als je dan direct het vliegtuig pakt?
Doe wel eerst even onderzoek voordat je daar zomaar met een meisje meegaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf Dusseldorf 230 euro en daar maak je niks op.
@Adames ik kwam naar fok puur voor jou. Gaat het goed???quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal geen lieve jongen
Ik val niet echt op zigeunersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe wel eerst even onderzoek voordat je daar zomaar met een meisje meegaat.
Dat lijkt me erg gezelligquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik wilde graag stranger things samen met @:ggmm kijken
Waarom is het er nooit van gekomen, Roland?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik wilde graag stranger things samen met @:ggmm kijken
Alles gaat primaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:adames ik kwam naar fok puur voor jou. Gaat het goed???
HvJ <3
Fantastisch nieuws dan kan ik nu eindelijk echt door drinken wetende dat ik je niet hoef te komen ophalen/redden per auto.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Alles gaat prima![]()
Maar ik woon dan nu ook mooi droog op de kempen.
Straks wel ramptoerist spelen, heb een rubberboot in de kofferbak
Xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |