Me too. Nu begrijp ik pas volledig wat een leed al die mensen met zich meedragen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie is afgewezen omdat ik pas één keer ben geprikt.
Ik heb vandaag Pokémon go geïnstalleerd en paar van die gare wezentjes gevangen dus mijn dag was ook vrij intens.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, ik ben weggelopen, want ik zat behoorlijk hoog in mijn adem van deze dreigende situatie.
big 4?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie is afgewezen omdat ik pas één keer ben geprikt.
Heb je ook al met de fiets op van die beesten gejaagd?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Pokémon go geïnstalleerd en paar van die gare wezentjes gevangen dus mijn dag was ook vrij intens.
Nee helaas heb ik geen bandenpomp en staan mijn banden plat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ook al met de fiets op van die beesten gejaagd?
Een Bulbasaur?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Pokémon go geïnstalleerd en paar van die gare wezentjes gevangen dus mijn dag was ook vrij intens.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eentje leek op een bebloede tampon en weer een ander op een ijshoorntje.
Was het niet de bedoeling van dit spelletje dat je net zo snel ging als een wandelaar?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik geen bandenpomp en staan mijn banden plat.
O das van de derde generatie volgens mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met zo'n kenner!
[ afbeelding ]
Jij bent toch niet zo oud dat je de hele Pokémon rage hebt kunnen skippen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat een schele Hulk-kat met beschimmelde slagroom op zijn rug?
[ afbeelding ]
@Caland is (dacht ik) net een tattoo laten zetten met de tekst:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit moet een mooitje worden @:caland
Ik heb dat echt nooit leuk gevonden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo oud dat je de hele Pokémon rage hebt kunnen skippen?
Oh ik had gewoon een Gameboy met Pokémon blue en het spel erna hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit leuk gevonden.
Ben je wel eens naar Kijkduin geweest om ze te vangen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon een Gameboy met Pokémon blue en het spel erna hoor.
En nu dus professioneel Pokémon go speler.
Het antwoord is ja maar dat als ramptoerist met teveel bier.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar Kijkduin geweest om ze te vangen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit leuk gevonden.
Hij eet de pizzakortsten niet opquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit moet een mooitje worden @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |