ik vind dat wel relaxedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso een grafhekel aan. Bij stilte hoor ik dan echt non-stop tik, tok
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat je lang kosten om mijn respect terug te winnen nadat je "patatjes" hebt durven typen.
Lekker rijk worden à la Bogarde in Amsterdam. Heerlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schitterende Photoshop van vi
VI is AD Sportwereld voorbij op alle fronten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schitterende Photoshop van vi
Wie zijn de mods van het OS forum?quote:
Mijn sollicitatie is afgewezen omdat ik pas één keer ben geprikt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie zijn de mods van het OS forum?
OS / De Oranjezomer: De Spelen #1 ‘Koppeltjeduikelen’ met Romke
Graag reeksen dan volgt er ook een like.
@heywooduquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie zijn de mods van het OS forum?
OS / De Oranjezomer: De Spelen #1 ‘Koppeltjeduikelen’ met Romke
Graag reeksen dan volgt er ook een like.
Was dat de reden... Fuck net een week te vroeg dusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie is afgewezen omdat ik pas één keer ben geprikt.
Worden geen gezellige Spelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:heywoodu
@:Nattekat
@:trein2000
@:Tijger_m
@:ijs_beer
(ik heb ze gelijk even in de index gezet!)
Ik zag zojuist een man van middelbare leeftijd in de supermarkt een paar meisjes van 18 de maat nemen omdat ze hem even wilde controleren op mogelijke diefstal, maar hij weigerde dat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat de reden... Fuck net een week te vroeg dus
wowquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:heywoodu
@:Nattekat
@:trein2000
@:Tijger_m
@:ijs_beer
(ik heb ze gelijk even in de index gezet!)
Heel Limburg is op het moment een piscine de Lansquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Even paar baantjes getrokken in piscine de Lans.
Dit klinkt als een waar zakenman, zakenmannenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een man van middelbare leeftijd in de supermarkt een paar meisjes van 18 de maat nemen omdat ze hem even wilde controleren op mogelijke diefstal, maar hij weigerde dat.
Hij wilde ook voor 100 euro wedden dat na het bekijken van camerabeelden zou blijken dat ze fout zaten. Hij stak daarbij zelfs z'n hand uit naar een van die meisjes om de deal te sluiten.
Dat kwam er ook nog bij. Hij had een eigen bedrijf en zou het niet durven om vaste klanten zo te benaderen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt als een waar zakenman, zakenmannen
(Minus de stropdas dan)
Ik geloof hem. Ben je nog voor hem opgekomen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat kwam er ook nog bij. Hij had een eigen bedrijf en zou het niet durven om vaste klanten zo te benaderen.
Nee, ik ben weggelopen, want ik zat behoorlijk hoog in mijn adem van deze dreigende situatie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof hem. Ben je nog voor hem opgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |