Ik denk meer dat dat hele overstromingsgebeuren vooral is geënsceneerd om het hele gedoe met Peter, en het falend beleid van justitie, een beetje uit de publiciteit te houden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel mooi dat het wel meevalt met de hype rondom het overlijden van Peter R door de aandacht voor de overstromingen en de stijging de besmettingen met Corona.
Heb jij dat gedaan met je tuinslang?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hele overstromingsgebeuren vooral is geënsceneerd om het hele gedoe met Peter, en het falend beleid van justitie, een beetje uit de publiciteit te houden.
Meen je dit serieusquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit. Mensen die denken dat de dader levenslang krijgt, komen nog van een koude kermis thuis.
Het zou mij verbazen als hij dat wel krijgt terwijl je voor de moord op een politicus niet eens levenslang krijgt.
Dat is wel het domste wat je kan voorstellen. Dat is juist buigen voor de criminaliteit..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor opzienbarende inzichten deze man gaat onthullen. Iedereen weet natuurlijk dat je er geen fuck tegen kunt doen. Je kunt bendes oprollen, kopstukken veroordelen en opsluiten etc. Maar de volgende lichting staat al weer klaar om het ontstane gat op te vullen. Drugs legaliseren neemt een groot deel van het bestaansrecht weg, maar daar wil toch niemand aan.
Gaaf toch? Levensgroot op het Marie Heinekenplein, mede als eerbetoon aan zijn goede vriend Cor van Hout.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is blijkbaar iemand in gesprek met de gemeente Amsterdam voor een standbeeld van Peter:
https://www.funx.nl/news/(...)eld-peter-r-de-vries
Persoonlijk vind ik dat dan weer too much.
Het zal niet de eerste keer zijn dat bij nader inzien de dader totaal niet degene is die iedereen denkt dat het is.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:13 schreef KREEFTx het volgende:
https://m.noordhollandsda(...)e&utm_medium=organic
Ja, heeft jouw cliënt gedaan.
Maar de dader was een neef van de bakker van de buurvrouw van Taghi.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:13 schreef Knip het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat bij nader inzien de dader totaal niet degene is die iedereen denkt dat het is.
Peter had meer vijanden.
Is de zoveelste blanke man, zullen ze in Amsterdam denken. En dus nee zeggen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:09 schreef Knip het volgende:
[..]
Gaaf toch? Levensgroot op het Marie Heinekenplein, mede als eerbetoon aan zijn goede vriend Cor van Hout.
De meeste gegoten standbeelden zijn ander zwart van kleur. Win win dus toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de zoveelste blanke man, zullen ze in Amsterdam denken. En dus nee zeggen.
Amstelveen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Was het wel een Amsterdammer? Ik kon zijn accent nooit echt plaatsen
Njah. Dat is praktisch Amsterdam. Kwam altijd meer import over maar dan heb ik het alleen over accentquote:
De twee die Wiersma hebben gedood hebben een eis gekregen van beiden levenslang terwijl er maar één geschoten had. Zal me niets verbazen dat ze deze twee ook gelijk aan elkaar houden in de trant van, het een had niet kunnen gebeuren zonder de ander.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:18 schreef Nober het volgende:
Hoeveel zal die Pool krijgen als chauffeur zijnde er van uitgaande dat hij wist van Delano's actie?
Hoe verschrikkelijk deze moord ook is, ik zou het vreemd vinden als de aanpak van dergelijke criminaliteit nu ineens heel anders wordt en/of meer prioriteit krijgt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor opzienbarende inzichten deze man gaat onthullen. Iedereen weet natuurlijk dat je er geen fuck tegen kunt doen. Je kunt bendes oprollen, kopstukken veroordelen en opsluiten etc. Maar de volgende lichting staat al weer klaar om het ontstane gat op te vullen. Drugs legaliseren neemt een groot deel van het bestaansrecht weg, maar daar wil toch niemand aan.
Deze reactie snap ik even niet - even ervanuit gaande dat je cynisch bent. Vind jij dat verdachten geen recht hebben op een verdediging? Vind jij dat advocaten geen emoties mogen hebben bij een collega?quote:
De criminaliteitsaanpak moet zeker worden veranderd: het absolute geweld groeit als een spiraal binnen de samenleving, eerst een paar liquidaties op handlangers, een afgehakt hoofd voor een waterpijpzaak, semi-automatische geweren gebruiken in zowel dichte als openbare ruimtes, waarna een kroongetuige opstaat na een aantal vergismoorden (!) wiens broer, advocaat en diens adviseur worden afgemaakt als afgedankte honden. De onderwereld druppelt de bovenwereld binnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hoe verschrikkelijk deze moord ook is, ik zou het vreemd vinden als de aanpak van dergelijke criminaliteit nu ineens heel anders wordt en/of meer prioriteit krijgt.
Dan zouden de betrokken partijen zichzelf en hun benadering voor de moord behoorlijk diskwalificeren.
Mag toch aannemen dat de bestrijding al hoge prioriteit had.
Alhoewel een hardere aanpak niet de verlossing zal blijken, heeft het theedrinken in de achterstandswijken daarentegen ook geen windeieren gelegd. Jarenlang zijn we, naar mijn mening, te soft geweest tegenover deze vorm van criminaliteit onder de noemer 'het zal wel loslopen'. Nou, we zien waar dat toe heeft geleid. De criminaliteit heeft zich dusdanig verhard dat een flinkere en grootschaligere aanpak simpelweg niet kan uitblijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
Oja, harder aanpakken. De oplossing voor alles.
Ahja, gooi er nog wat clichés tegenaan zou ik zeggen. De oplossing ligt in ieder geval niet in holle frases als harder aanpakken, keihard straffen en dat soort VVD terminologie.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Alhoewel een hardere aanpak niet de verlossing zal blijken, heeft het theedrinken in de achterstandswijken daarentegen ook geen windeieren gelegd. Jarenlang zijn we, naar mijn mening, te soft geweest tegenover deze vorm van criminaliteit onder de noemer 'het zal wel loslopen'. Nou, we zien waar dat toe heeft geleid. De criminaliteit heeft zich dusdanig verhard dat een flinkere en grootschaligere aanpak simpelweg niet kan uitblijven.
Dat alleen een hardere aanpak niet meteen het ei van Columbus is, ben ik het overigens wel mee eens. Maar het is een noodzakelijke conditie om de kwaal weer beheersbaar te laten worden.
Wat zou jouw oplossing zijn voor het zware criminaliteitsprobleem?
Die krijgt toch al levenslang dus dat zal hem aan zijn reet roesten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dan gaan ze nu die schutter met een laag iq en die pool pakken maar de opdrachtgevers dan ?
Prima, dus volgens jou 'zal het wel loslopen'. Helder!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahja, gooi er nog wat clichés tegenaan zou ik zeggen. De oplossing ligt in ieder geval niet in holle frases als harder aanpakken, keihard straffen en dat soort VVD terminologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |