SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extra stappen op de teller flesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
niet vergeten naar de kapper te gaan straks. En naar het PostNLpunt.
Wat vroegah gewoon in mijn brievenbus terecht kwam, moet ik tegenwoordig formulieren voor invullen, en dagen extra wachten, en geld betalen, en een kilometer lopen om het op te halen. Vooruitgang noemen ze dat.
Nog 2u hierquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wieeeekeennnndddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Bij Sanquinsylvaniaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is weer bloed aan het laten aftappen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wieeeekeennnndddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
owwww ik d8 dat ie gewond was onze @Budapestenaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is weer bloed aan het laten aftappen.
Leukquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo kijken bij een mogelijk nieuwe woonplek. Kan nog wel jaren duren, maar dan weet ik alvast hoe het er uit ziet en zo..
Al die rimpeltjes zul je wel hebben vandaag jaquote:
Ohquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef Ama het volgende:
Kwiwi mijn virusscanner gaat af bij je berichtje/plaatje.
Weet ik niet. Het is wel vrijwel in het stadscentrumquote:
En daar wil je zelf eventueel graag wonen, of moet je op een gegeven moment verhuizen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is wel vrijwel in het stadscentrum
Enorme wallen vooral..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die rimpeltjes zul je wel hebben vandaag ja
yep, E t/m Z komen er aan + extra vaccinatiesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:02 schreef theSlowRush het volgende:
the strategy could allow vaccine-resistant variants to develop
https://www.theguardian.c(...)he-world-experts-say
We gaan nog even door zo te tezien.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi wij mogen onder werktijd zonder compensatie naar de dokter en tandarts. Dit schaar ik daar ook maar onder voor het gemak
EN maar janken "Ooooh ik ben zo rijk ehh moequote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi trekt op dit moment je bankrekening leeg.
nergens last van hierquote:
ik mis jou ookquote:
experts moeten ook werk hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, E t/m Z komen er aan + extra vaccinaties
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/variantenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, E t/m Z komen er aan + extra vaccinaties
Hoe kun je mij missen als je mij nog nooit hebt ontmoet?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik mis jou ook
Of was het niet aan mij gericht
Op spiritueel niveauquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe kun je mij missen als je mij nog nooit hebt ontmoet?
De sterren enzo. Keiharde astrologie enzoquote:
Hoe heet ze en wanneer gaan jullie trouwen?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
prostaat kan er weer paar jaar tegenaan?
Bruin haar. Maar een heel bijzondere kleur blauwe ogen. En we klikten wel qua humorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sproetjes, rood haar en een bipsje waar je een lief gedichtje op kwijt kunt?
Dr. Balquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe heet ze en wanneer gaan jullie trouwen?
Keihard kreunen en om haar nummer vragen als de natte vinger naar binnen gaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
prostaat kan er weer paar jaar tegenaan?
Hou nou op anders zit ik hier zo keihard te lachen tussen de bloedzakkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard kreunen en om haar nummer vragen als de natte vinger naar binnen gaat.
'hoeveel vingers steek ik op'quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin haar. Maar een heel bijzondere kleur blauwe ogen. En we klikten wel qua humor
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou nou op anders zit ik hier zo keihard te lachen tussen de bloedzakken
oh ja ik moet ook volgende week weer even tijd maken om te donerenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou nou op anders zit ik hier zo keihard te lachen tussen de bloedzakken
Dan zou je het niet overleefd hebbenquote:
NL is van oranje naar rood gegaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
11.363 besmettingen, R-getal naar 2,91.
Twee weken geleden dus.
Maar gelukkig heeft de jeugd nog even drie weken coke kunnen snuiven en biertjes kunnen klappen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee weken geleden dus.
En vaxxineren dat is alleen voor oude en zieleige mensen want wij worden toch niet ziek heujjjjquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft de jeugd nog even drie weken coke kunnen snuiven en biertjes kunnen klappen.
die r zit ondertussen wel boven de 3.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee weken geleden dus.
Dat zou wel heel hard gaan.quote:
nee natuurlijk niet gekkie.quote:
quote:
ja maar de ic's liggen niet vol en er overlijd nu bijna niemandquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee weken geleden dus.
quote:Er zijn 11.363 nieuwe coronabesmettingen, hoogste aantal sinds tweede kerstdag.
ftfyquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar de ic's liggen nog niet vol en er overlijd nu bijna niemand
Ik ga straks een groentesoep maken, meteen eten voor morgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
Wat een liefde hier he.
Eens bedenken wat ik straks ga koken.
De kleine is nog ziek dus die zal vast niet veel eten dus daar hoef ik het niet voor te doen
ik heb nog soep in zak liggen voor hem, volgens mij heb ik nog spul voor taco's maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga straks een groentesoep maken, meteen eten voor morgen.
Mijn weekendsnacks zijn net bezorgd.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:27 schreef Karzai het volgende:
ik moet tot 7 uur wachten tot er borrelhapjes worden bezorgd, slechte planning
ik heb al m'n snacks van de week opgemaakt.quote:
fear street part 3quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
Nu alleen nog bedenken wat ik ga kijken vanavond, er staan wel een paar nieuwe horrorfilms op Netflix. Hmm.
Moet ik toch eerst deel 1 en 2 ook kijken. Met deel 1 was ik al begonnen.quote:
deel 1, 2 en 3 danquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst deel 1 en 2 ook kijken. Met deel 1 was ik al begonnen.
kan harder!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je hier een ander woord voor dan?![]()
[ afbeelding ]
Wel de moeite waard dus? Ik heb de boeken nog op zolder liggen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
deel 2 is beter dan deel 1 @:ama en 3 schijnt nog beter te zijn
Ik heb me vermaakt met de eerste 2quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de moeite waard dus? Ik heb de boeken nog op zolder liggen.
COmbinatie van. Het is wellicht beter voor mij om op een andere plek te wonen, waar meer begeleiding aanwezig is..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daar wil je zelf eventueel graag wonen, of moet je op een gegeven moment verhuizen?
Moeite waard om even te gaan kijken. Weet je al of die appartementen groter, kleiner, ouder, nieuwer zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
COmbinatie van. Het is wellicht beter voor mij om op een andere plek te wonen, waar meer begeleiding aanwezig is..
Ongeveer even groot. In principe ouder, maar wel gerennoveerd 3 jaar geleden. Waar ik nu woon is van eind 2013quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeite waard om even te gaan kijken. Weet je al of die appartementen groter, kleiner, ouder, nieuwer zijn?
Ja, zo grappigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
ãĢã¯ãĻãŊãĢãˇããˇããŽãĩã¯ãŠãŗãããããããããĒããHow Do Otters React to Cherries?
Dit is toch geweldig
Ja. vond ik wel. Beter gevoel dan dat andere waar ik ook recent ben wezen kijken..quote:
Mooi nummer is dat ja!quote:
Z'n pielemuis?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega wil 'm even tegen me aan houden
Tofquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. vond ik wel. Beter gevoel dan dat andere waar ik ook recent ben wezen kijken..
Anders had je gelijk door naar hr kunnen gaan voor een klachtquote:
Eerst onder de douchequote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders had je gelijk door naar hr kunnen gaan voor een klacht
Samen met die collega?quote:
Ja. en er werkte een begeleider die ook hier heeft gewerkt. dus even kort mee gebabbeld.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofEen goed gevoel is heel belangrijk als het om wonen gaat.
Misschien genoot sulletje wel met volle teugenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben zo’n oudgediende grijze man op het werk. Die altijd alleen woont, als die gedronken heeft dan blijkt die enorm homofiel te zijn dat weten we.
Laatst met een feest greep die een nieuwe werknemer, een beetje zon sulletje vast en heeft hem zeker een uur vastgehad.
Wij maar hints geven, joh kom even hier staan. Hielp niet.
Nou dat idee ging ook door mij heen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien genoot sulletje wel met volle teugen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan het zijn dat als je ouder word je wat last kunt krijgen van hoogtevrees?
Alles wordt kut wanneer je ouder wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:45 schreef Karzai het volgende:
ik heb even lekker gedouched en mijn smurfpak aam getrokken
jazeker, vroeger liep ik nog door dakgoten, dat doe ik niet meerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles wordt kut wanneer je ouder wordt.
Je grote smurf gaat gaat de goudmijn in?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:45 schreef Karzai het volgende:
ik heb even lekker gedouched en mijn smurfpak aangetrokken
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je grote smurf gaat gaat de goudmijn in?
Vanaf je 25e ofzo begint dat bij de meeste er in te komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je ouder wordt, leer je risico’s beter inschatten. Dan kan er ook wat hoogtevrees om de hoek komen kijken.
Ja en dat is weer handig voor de rollator en traplift die nodig zijn over een paar jaarquote:
Welk project?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Biljetje opgehaald (niet echt een boeiende maar nodig voor mijn project) en naar t kappertje geweest. Stappenteller van 1208 naar 3965 gejaagd.
Alsof het iets voorstelt
Ik vind m'n leven juist leuker en beter worden naarmate ik ouder wordquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de onbezorgdheid die ik had toen ik begon 20 wasquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind m'n leven juist leuker en beter worden naarmate ik ouder word
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je ouder wordt, leer je risico’s beter inschatten. Dan kan er ook wat hoogtevrees om de hoek komen kijken.
Nou we gingen zo’n zippline parcours doen maar vond het minder leuk dan anders. Geen echte angst maar meer van waarom moet ik dit nog?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Papiergeld wordt (als je dat wilt en ervoor betaalt) gewaardeerd op een 70-puntenschaal. Niet alle waardes (grades) komen voor, maar 29 ervan wel: 1, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 53, 55, 58, 60 en dan elke tussenliggende t/m 70. Dit wordt gedaan door een paar bedrijven, zogenaamde TPG's (Third Party Graders) waarvan de bekendste PMG (Paper Money Guaranty) is.quote:
Kun je mooi papier mache van makenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Papiergeld wordt (als je dat wilt en ervoor betaalt) gewaardeerd op een 70-puntenschaal. Niet alle waardes (grades) komen voor, maar 29 ervan wel: 1, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 53, 55, 58, 60 en dan elke tussenliggende t/m 70. Dit wordt gedaan door een paar bedrijven, zogenaamde TPG's (Third Party Graders) waarvan de bekendste PMG (Paper Money Guaranty) is.
Papiergeld krijgt (meestal) een catalogusnummer. Voor elk land begint het bij 1 voor het oudste biljet en dan elke volgende eentje hoger. Van oudsher staat dat bekend als een Pick-nummer, genoemd naar Albert Pick, die de eerste wereldwijde catalogus van papiergeld samenstelde in de jaren '60 van de vorige eeuw.
Ik ben begin juni gestart met "Project PMG" waarbij PMG staat voor "Pick Matches Grade", met een knipoog naar het bedrijf PMG, dat hier verder volkomen buiten staat. U raadt het al: ik probeer voor elk van die 29 waarden een biljet te vinden dat het betreffende getal heeft als zowel catalogusnummer als gradatie. Vandaag kwam eindelijk de 66 binnen:
[ afbeelding ]
Dit was de allereerste die ik vond. Hij komt als 18e binnen. Er zijn er nog drie onderweg en de laatste 8 zoek ik dus nog. En met name de lage nummers zijn erg lastig. Maar het is een uitdagende zoektocht en een goed verhaal voor in het clubblad![]()
Meer hierover op het Amerikaanse Paper Money Forum.
Hangt jouw huis helemaal vol met ingelijst papiergeld?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Papiergeld wordt (als je dat wilt en ervoor betaalt) gewaardeerd op een 70-puntenschaal. Niet alle waardes (grades) komen voor, maar 29 ervan wel: 1, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 53, 55, 58, 60 en dan elke tussenliggende t/m 70. Dit wordt gedaan door een paar bedrijven, zogenaamde TPG's (Third Party Graders) waarvan de bekendste PMG (Paper Money Guaranty) is.
Papiergeld krijgt (meestal) een catalogusnummer. Voor elk land begint het bij 1 voor het oudste biljet en dan elke volgende eentje hoger. Van oudsher staat dat bekend als een Pick-nummer, genoemd naar Albert Pick, die de eerste wereldwijde catalogus van papiergeld samenstelde in de jaren '60 van de vorige eeuw.
Ik ben begin juni gestart met "Project PMG" waarbij PMG staat voor "Pick Matches Grade", met een knipoog naar het bedrijf PMG, dat hier verder volkomen buiten staat. U raadt het al: ik probeer voor elk van die 29 waarden een biljet te vinden dat het betreffende getal heeft als zowel catalogusnummer als gradatie. Vandaag kwam eindelijk de 66 binnen:
[ afbeelding ]
Dit was de allereerste die ik vond. Hij komt als 18e binnen. Er zijn er nog drie onderweg en de laatste 8 zoek ik dus nog. En met name de lage nummers zijn erg lastig. Maar het is een uitdagende zoektocht en een goed verhaal voor in het clubblad![]()
Meer hierover op het Amerikaanse Paper Money Forum.
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hangt jouw huis helemaal vol met ingelijst papiergeld?
meeste wel ja. En een klein pronkhoekje met wat leukertjesquote:
Minder bewijsdrang. Hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Nou we gingen zo’n zippline parcours doen maar vond het minder leuk dan anders. Geen echte angst maar meer van waarom moet ik dit nog?
Heb het wel gedaan natuurlijk wat mij weer beter doet voelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder bewijsdrang. Hoort er ook bij.
Heb ik nooit gehad trouwens.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder bewijsdrang. Hoort er ook bij.
Guldensquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:33 schreef Karzai het volgende:
Vond de zonnebloem, snip en vuurtoren wel mooie biljetten
IJsvogelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:33 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:33 schreef Karzai het volgende:
quote:
Heb ik ook een uitgebreid topic over geschreven daar: https://www.papermoneyfor(...)h-banknotes-11702378quote:
Moet je kinderen nemen die tegen de pubertijd gaan zitten. Als je niet meekunt leg je het af.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik had dat vroeger wel, maar nu zal het me allemaal een worst wezen.
Is toch niet praktischquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben![]()
![]()
![]()
Nondeju wat een lekker ding![]()
ja hoe danquote:Mensen die snel moesten evacueren en die geen telefoon bij zich hebben of die niet kunnen opladen, kunnen de site gebruiken om een levensteken te geven.
Dat is de leeftijd of depressie.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Nou we gingen zo’n zippline parcours doen maar vond het minder leuk dan anders. Geen echte angst maar meer van waarom moet ik dit nog?
wat kost tiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben![]()
![]()
![]()
Nondeju wat een lekker ding![]()
Mij krijg je gratisquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
7 ton exclusief btw, bpm, etc.
ik huur hem wel voor een weekje voor die rally door europaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
7 ton exclusief btw, bpm, etc.
En wat als je verliefd wordt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik huur hem wel voor een weekje voor die rally door europa
ik word niet verliefd op auto'squote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat als je verliefd wordt?
Dan gewoon kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat als je verliefd wordt?
Waarom niet een route rijden die ze ook wel eens gedaan hebben bij de Gevaarlijkste wegen??quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:18 schreef Karzai het volgende:
Te druk hier, kan je niet relaxed rijden, zou wel een keer naar
Amerika of canada willen gaan en daar een leuke auto huren
Scandinavie is volgens mij ook wel rustig
Autobahn is naast de deurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:18 schreef Karzai het volgende:
Dat is niet relaxed bosquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom niet een route rijden die ze ook wel eens gedaan hebben bij de Gevaarlijkste wegen??
Wij zijn een keer een stuk(je) door Canada gegaan met auto.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:18 schreef Karzai het volgende:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik kon natuurlijk niet even wachten
Oh. En ik zie nu pas dat je weer Karzai heet...quote:
Hoort bij de beleving.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik kon natuurlijk niet even wachten
Dagje door trappen en je bent erquote:
Mensen die kunnen wachten zijn ook abnormaalquote:
Nee we hebben onderweg ook dingen bekeken enz, we waren wel paar dagen onderweg.quote:
Dat is ook wel leukerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee we hebben onderweg ook dingen bekeken enz, we waren wel paar dagen onderweg.
Prima om de volgende dag als ontbijt te etenquote:
Die sextoy naam was het toch niet helemaal denk ikquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh. En ik zie nu pas dat je weer Karzai heet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja zag dat er eentje met die naam bestondquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die sextoy naam was het toch niet helemaal denk ik
Zo’n Roadtrip in de VS wil ik nog wel doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:30 schreef Karzai het volgende:
Dat lijkt mij wel 2 uur rijden en dan 1 0f twee dagen blijven op een mooie plek
Dat vind ik wel leuk
Dat wil ik ook 😍quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n Roadtrip in de VS wil ik nog wel doen
Geldt ook voor Amerika.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:27 schreef Ama het volgende:
Canada is veel te mooi om alleen maar door te rijden.
Ohja wilde nog reageren.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:38 schreef Flory het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Van iets wat alleen in waarde zal stijgen papier mache maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je mooi papier mache van maken
Jij kent niet de waardestijging van carnavalswagens.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van iets wat alleen in waarde zal stijgen papier mache maken.
Carnavalswagensquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij kent niet de waardestijging van carnavalswagens.
Nee joh, dagenlang autorijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Karzai het volgende:
Langer in een auto zitten vind ik vreselijk
Kan ik ten zeerste aanradenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n Roadtrip in de VS wil ik nog wel doen
Heerlijkquote:
Toch blijf ik het een beetje een eng mannetje vindenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch blijf ik het een beetje een eng mannetje vinden
Nederlandse snelweg is niet zo boeiend nee en vaak veel te druk, snelweg door een lege verlaten woestijn daarentegenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Moet er wel een beetje bochtenwerk in de weg zitten. Een hele dag snelweg wordt ik knettergek van.
Ja weet niet, is gewoon een gevoelquote:
Ok. Volgens mij is hij gewoon een beetje een nerd met een flinke portie social awkwardness.quote:
Net een FOK!er.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Volgens mij is hij gewoon een beetje een nerd met een flinke portie social awkwardness.
Echt.quote:
Get in therequote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En dat einde van Hamilton z'n rondje, zwiepzwiep.
That's what she saidquote:
Doe niets lieverquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Voelen jullie je ook altijd 78 als je een dutje doet?
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Voel me sowieso 78quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Zag er wel maf uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een rijtje kinderwagens voor de cafetaria
Niet alleen dan hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou ook dood willen als het zo koud is.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:41 schreef Karzai het volgende:
depressie, acloholisme nergens is het zelfmoordpercentage zo hoog als in groenland
Goh. 200 dagen per jaar zonder daglicht en 340 dagen een temperatuur onder nul. Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:41 schreef Karzai het volgende:
depressie, acloholisme nergens is het zelfmoordpercentage zo hoog als in groenland
nounounounounouquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou ook dood willen als het zo koud is.
daarom is het ook amadepamalamaBOTSWANA(tropisch)GUYANA(tropisch)BURKINOFASO(tropisch)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja pff deprimerend, ik ga echt slecht op kou.
Verkeerde account bitterbalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou ook dood willen als het zo koud is.
Wel allemaal shitholes waar je wordt doodgeschoten om je Omega.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom is het ook amadepamalamaBOTSWANA(tropisch)GUYANA(tropisch)BURKINOFASO(tropisch)
Hou ik allemaal rekening mee
Ben in onderhandeling voor een kunstoog.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een kunstheup nemen om er bij te horen dan
🤣👌🏻quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom is het ook amadepamalamaBOTSWANA(tropisch)GUYANA(tropisch)BURKINOFASO(tropisch)
Lijken me vrij kutlanden om te wonen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha, ja, die negers toch...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel allemaal shitholes waar je wordt doodgeschoten om je Omega.
Niets gaat dan ook boven Nederland. Of België.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijken me vrij kutlanden om te wonen.
Beter regel je dat je er ook een blindegeleidepup bij krijgt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben in onderhandeling voor een kunstoog. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haat haat... wat een haat
ahahaa
zag je wat ik deed
Ja nog wel een paar meer westerse landen maar bijvoorbeeld in Burkina Faso is het verboden om een clitoris te hebben, dat is vrij kut.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets gaat dan ook boven Nederland. Of België.
Dat zijn dan ook achterlijke culturenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nog wel een paar meer westerse landen maar bijvoorbeeld in Burkina Faso is het verboden om een clitoris te hebben, dat is vrij kut.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets gaat dan ook boven Nederland. Of België.
Is niet eens cultuur maar slechts natuurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook achterlijke culturen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter regel je dat je er ook een blindegeleidepup bij krijgt.
Frank is zelf wel fan van de snackbar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie is nog meer fan van De Frank Snoeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |