SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extra stappen op de teller flesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
niet vergeten naar de kapper te gaan straks. En naar het PostNLpunt.
Wat vroegah gewoon in mijn brievenbus terecht kwam, moet ik tegenwoordig formulieren voor invullen, en dagen extra wachten, en geld betalen, en een kilometer lopen om het op te halen. Vooruitgang noemen ze dat.
Nog 2u hierquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wieeeekeennnndddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Bij Sanquinsylvaniaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is weer bloed aan het laten aftappen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wieeeekeennnndddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
owwww ik d8 dat ie gewond was onze @Budapestenaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is weer bloed aan het laten aftappen.
Leukquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo kijken bij een mogelijk nieuwe woonplek. Kan nog wel jaren duren, maar dan weet ik alvast hoe het er uit ziet en zo..
Al die rimpeltjes zul je wel hebben vandaag jaquote:
Ohquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef Ama het volgende:
Kwiwi mijn virusscanner gaat af bij je berichtje/plaatje.
Weet ik niet. Het is wel vrijwel in het stadscentrumquote:
En daar wil je zelf eventueel graag wonen, of moet je op een gegeven moment verhuizen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is wel vrijwel in het stadscentrum
Enorme wallen vooral..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die rimpeltjes zul je wel hebben vandaag ja
yep, E t/m Z komen er aan + extra vaccinatiesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:02 schreef theSlowRush het volgende:
the strategy could allow vaccine-resistant variants to develop
https://www.theguardian.c(...)he-world-experts-say
We gaan nog even door zo te tezien.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi wij mogen onder werktijd zonder compensatie naar de dokter en tandarts. Dit schaar ik daar ook maar onder voor het gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |