hoop dat het niks ernstigs is, sterktequote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:51 schreef The_Emotion het volgende:
Weekendje Maastricht zit nog in de planning, wil over 2 weken gaan.
Mits mevr. Hersteld is van haar operatie en Maasje weer opgedroogd is.
Penis watchesquote:
Niets ernstigs gelukkig, maar moet wel goed herstellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoop dat het niks ernstigs is, sterkteen is idd wel handig ja, tenzij je van zwemmen houdt
was niet van plan er een te kopenquote:
Mijn hemelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was niet van plan er een te kopen
heb wel as we speak een alpha "datejust" van 100 eu met fluted bezel en cyclops om, doodsbedreigingen zijn welkom in dm
Seikoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
welke horloges heb jij eigenlijk?
ja wat voor modellen sukkelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Seiko
Citizen
Casio
De Heilige Japanse Trinity
Deze maar dan met alligatorlederen bandquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze maar dan met alligatorlederen band(SARB035)
[ afbeelding ]
Die andere modellen weet ik niet uit m’n hoofd maar die citizen is een dress watch op zonne-energie en de Casio een G-Shock
De kermis is helaas nog niet open dus je zal nog even wachten moeten op de grijp automaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze maar dan met alligatorlederen band(SARB035)
[ afbeelding ]
Die andere modellen weet ik niet uit m’n hoofd maar die citizen is een dress watch op zonne-energie en de Casio een G-Shock
Met je advocaat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:15 schreef Solotovski het volgende:
Straks mn telefonische zitting met ovj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |