Gewoon President Trump is voldoende, nietwaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:20 schreef illusions het volgende:
Echt grappig dat orange man steeds erbij moet blijven vermelden dat hij de 45e president was, hij wil echt zooo graag relevant blijven.
EX-presidentquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Gewoon President Trump is voldoende, nietwaar?
Inderdaad, maar misschien wil hij nog even laten blijken dat hij kan tellen - dat is bij zo'n figuur niet vanzelfsprekend namelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Gewoon President Trump is voldoende, nietwaar?
Apen betalen inderdaad geen whuur om in de dierentuin te verblijven. Ze zijn er zodat je om ze kan lachen als ze weer eens iets doms doen.quote:
Dat is aan de BlueAnon aanhangers hier om te antwoorden. Het is immers hun theorie.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:41 schreef Afwazig het volgende:
Hoeveel maanden nog voor Trump weer president is?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit leuk gaat worden.
Trompie's dieet is ook leuk. Wist je dat hij ruim 2.5 liter cola per dag drinkt en als hij pizza eet, schraapt hij de toppings ervan af en eet hij alleen dat op?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo wel, confetti is leuk
Ik heb links nog niet zien reageren, enkel een orange man fan met een onderontwikkelde linkerhersenhelft, is dat wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd grappig om te zien hoe Links reageert wanneer de geautoriseerde bronnen nog geen orders hebben gegeven. Zonder de orders is er enkel de rauwe tribale woede.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd grappig om te zien hoe Links reageert wanneer de geautoriseerde bronnen nog geen orders hebben gegeven. Zonder de orders is er enkel de rauwe tribale woede.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:36 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ah ja. President Trump en voormalig Vice-President Biden.
De frustratie dat Joe Biden fair & square heeft gewonnen van de slechtste president sinds 1837 is constant aanwezig. De rechtse sekteleden kunnen het maar niet verkroppen.quote:
op geen enkel moment gaat men na tal van keren in de maling zijn genomen denken: 'ik ben in de maling genomen!'quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Is er vandaag bewijs? Gisteren was toch die "vernietigende", alles verklarende hearing waarin de cyberninja's hun resultaten uit de doeken deden? Ik mag nu toch aannemen dat er een rapport is waarin duidelijk iets staat als:
- "In stembureau A hebben wij B geconstateerd, afwijkend op oorspronkelijke uitslag C"
- "In stembureau D hebben wij E geconstateerd, afwijkend op oorspronkelijke uitslag F"
- "In stembureau G hebben wij H geconstateerd, afwijkend op oorspronkelijke uitslag I"
- "Samenvattend hebben wij resultaat J gevonden, afwijkend op oorspronkelijk resultaat K"
- "Qua oorzaak hebben we L dubbeltellingen, M ontbrekende en N verkeerde tellingen gevonden"
Dat is namelijk wat ik minimaal verwacht van een audit. Met daaronder dan stapels papier waaruit blijkt wat die afwijkingen dan inhouden en hoe ze verklaard kunnen worden. De schuldvraag komt dan daarna.
Aangepaste regels bij verschillende staten, mail in ballots en een activistische media.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:07 schreef illusions het volgende:
[..]
De frustratie dat Joe Biden fair & square heeft gewonnen van de slechtste president sinds 1837 is constant aanwezig. De rechtse sekteleden kunnen het maar niet verkroppen.
Poetin en andere despoten winnen omdat ze daar op niemand anders mogen stemmen. Trump heeft dik verloren omdat er meer op Biden gestemd hebben. De rest zijn smoesjes zodat de andere gop leden hun grote leider maar niet kwetsen omdat ze anders de vervloeking van trump met zijn sektevolgers over zich afroepenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Aangepaste regels bij verschillende staten, mail in ballots en een activistische media.
Je kan het eerlijk noemen maar dat is hetzelfde als zeggen dat Kim Jong Un elke verkiezing wint omdat hij zo’n fantastische leider is.
Ja, wat is dat toch met religieuzen dat velen van hen denken dat het niet verzamelen van postzegels ook een hobby is?quote:
Haha, nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Aangepaste regels bij verschillende staten, mail in ballots en een activistische media.
Je kan het eerlijk noemen maar dat is hetzelfde als zeggen dat Kim Jong Un elke verkiezing wint omdat hij zo’n fantastische leider is.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Van alle religies zijn de atheďstische de meest fascinerende om te observeren.
Fascinerende post om te observeren. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Weet je al waar je fout zit?quote:
Je wil graag gaan mierenneuken over definities?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Fascinerende post om te observeren. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Weet je al waar je fout zit?
Ja... geef een trumporter geen voer om af te wijken van het onderwerp!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Fascinerende post om te observeren. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Weet je al waar je fout zit?
Wat wordt door "de MSM" allemaal genegeerd op het moment?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:57 schreef HowardRoark het volgende:
Interessant allemaal. Maar de MSM zal dit wel weer negeren, dan wel kapot bagatelliseren. Moet je je toch eens voorstellen dat er op een gegeven moment toch boven water zou komen dat er grootschalige fraude is gepleegd. De hysterische meltdown bij al die linksige journalisten zal immens zijn.
Ah, de domrechtse droom in volle werking. Welk een gedijenklets.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:57 schreef HowardRoark het volgende:
Interessant allemaal. Maar de MSM zal dit wel weer negeren, dan wel kapot bagatelliseren. Moet je je toch eens voorstellen dat er op een gegeven moment toch boven water zou komen dat er grootschalige fraude is gepleegd. De hysterische meltdown bij al die linksige journalisten zal immens zijn.
Ik vind het echt shocking dat mensen wel door hebben dat in China of Noord korea censuur plaatsvind maar van de zware censuur 24/7 in eigen land van artsen , wetenschappers en van wie dan ook die tegen de msm narrative ingaat zeggen : ' Ik niet begrijp .quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat wordt door "de MSM" allemaal genegeerd op het moment?
Zou jij niet verwachten dat een audit waaruit fraude zou blijken iets oplevert als x was fraude, dat blijkt uit y -hier, kijk maar in y, of deze stukken sturen we naar de openbaar aanklager -, en mogelijk was z daar verantwoordelijk voor?
Domrechts?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, de domrechtse droom in volle werking. Welk een gedijenklets.
Ik vraag expliciet welke censuur plaatsvindt met de vraag wat er genegeerd wordt, maar in plaats daarvan krijg ik geen antwoord afgezien van dat het zo erg is dat er censuur zou zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind het echt shocking dat mensen wel door hebben dat in China of Noord korea censuur plaatsvind maar van de zware censuur 24/7 in eigen land van artsen , wetenschappers en van wie dan ook die tegen de msm narrative ingaat zeggen : ' Ik niet begrijp .
Stop de komedie .
Zijn er al aanwijzingen dat dit op het punt staat te gebeuren?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:57 schreef HowardRoark het volgende:
quote:Arizona's potential cases also illustrate another reality: Voter fraud is often bipartisan. Of the four Arizona cases that have resulted in criminal charges, two involved Democratic voters and two involved Republicans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |