Bedoel de lente, hequote:Op maandag 26 juli 2021 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En toch maar 0.2 graden te koud ( juli).
Dat beeld wordt echt gigantisch vertekend door de warme nachten. Juni was daar heel extreem in.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En toch maar 0.2 graden te koud ( juli).
Weet ik.quote:
Juli bedoel ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beeld wordt echt gigantisch vertekend door de warme nachten. Juni was daar heel extreem in.
Geniet er maar vanquote:Op maandag 26 juli 2021 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Oh zo de tering, hier gaat een enorme bak water vallen het komende uur
Nou.... hier is het echt een voltreffer die bijna niet meer kan missen eigenlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef cherrycoke het volgende:
enorme bak ja, drie scheten en wat diarree wat meekomt.
Was ik net aan het lezen.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen eiersnijders meer te koop in Schagen
"Het regent hier niet hard, daarom kan het bij jou niet keihard regenen"quote:Op maandag 26 juli 2021 15:23 schreef cherrycoke het volgende:
enorme bak ja, drie scheten en wat diarree wat meekomt.
zonnetje begint ook te schijnen, heb ook meteen koppijn,quote:Op maandag 26 juli 2021 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Die hele bui sterft uit boven mijn hoofd
Echt flikker op
Dat is wat ik eigenlijk nog mis, bakken met water wat naar beneden komt die onze straat binnen 10min helemaal blank legtquote:Op maandag 26 juli 2021 20:42 schreef MissHobje het volgende:
4e onweers bui vandaag![]()
En vanmiddag die paar spetters...nou dat werd een complete moesson stortbui ..zoveel water man man..
Jezus! Nou dat hoeft nou ook weer niet zo, allemachtig wat een schade daarquote:
Johquote:
Aan het modewoordje van 2021 toornenquote:
In het warme noordenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel veel geflits en een hoop gedreun vannacht.![]()
[ afbeelding ]
Dit zou ik ook geen herfst noemenquote:
En hoe, wat heb ik genoten zegquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel veel geflits en een hoop gedreun vannacht.![]()
[ afbeelding ]
Ja gisteren gewoon 25 graden! Dat zal em vandaag niet worden helaas, veel te veel bewolking aanwezig.quote:
Klopt, vrij vlakke verdeling momenteel, waarbij het grootste verschil nog zit tussen de westelijke helft van het land en de oostelijke helft van het land.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja gisteren gewoon 25 graden! Dat zal em vandaag niet worden helaas, veel te veel bewolking aanwezig.
Lauwersoog is zelfs warmer dan Groningen/Leeuwardenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, vrij vlakke verdeling momenteel, waarbij het grootste verschil nog zit tussen de westelijke helft van het land en de oostelijke helft van het land.
Nederland bivakkeert vaak net op het randje tussen 20+ en 25+, alles een kilometer of 100 naar het westen had deze zomer echt al een graad of 3 warmer laten verlopen, met héél wat meer zomerse dagen.
Stuur ook even hier heen! Kan wel 100mm gebruikenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef MissHobje het volgende:
Weer ff een moesson buitje net ..ineens bam heftig hard..beetje onweer ..en weer door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |